Jump to content

keeponrollin

Members
  • Мнения

    213
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C5 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

keeponrollin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Колата е Ауди А6 С5 1.8Т 1998г, седан. Багажникът по принцип си го отключвам механично с ключа, докато преди няколко дни нещо в ключалката се счупи и сега ключът вътре првърта без съпротивление. Тъй като предполагам че за да се смени цялата ключалка е по-трудният вариант, може ли да се програми бутонът на ключа за отварчне на 4те врати, да отваря и багажника? (при това без да трябва да се оправя мястото където влиза ключа, предполагам просто вместо механично завтртане ще идва електронен сигнал който да освобождава скобата) Реално като натисна два пъти бутона за отключване на всички врати се чува едно завъртане и откъм багажника но си остава заключен...почти съм сигурен че когато я купувах този бутон отваряше и багажника, но след смяна на комфорт модула някои екстри по колата се промениха-едни изчезнаха, други се появиха (поради не-100%ово съответствие на серийния номер) Ако може-бихте ли ме насочили към човек в София, препоръчително в район Източен/централен.
  2. А ако няма идея за свалянето-задължително ли е да правят проблем в Гърция? А ако кажа че си е заводски, перманентно сложен?
  3. Предстои ми ходене в Гърция и смятам да махна теглича. Има един болт отстрани който развъртях и махнах и тази Г-образната част с топчето трябва да е освободено сега но не излиза. Искам да питам дали има още някакъв болт/гайка което трябва да се махне или е въпрос на заяждане/ръжда това че не излиза...блъскахме го с чук отстрани но не помръдва. Вижда се леко ръжда по болта който свалихме т.ч. не бих се учудил и на тази свръзка да е ръждясало...дайте съвети как да го сваля. Крайния е вариант е направо цялата греда с поставката, но трябва май доста повече занимавка. Тегличът е този модел, малко е кофти снимката но мисля че става ясно http://i.imgur.com/CTldyMX.jpg
  4. Добре, дори и G004000 да е...нещо в центъра/широкия център/Лозенец/Хладилника/Изток/Слатина/Гео Милев? Че този дето е Еуратек май беше на Хан Кубрат и бая далече ми идва.
  5. Tрябва ми за Ауди А6, на капачката пише "use only mineral hydraulic oil G002000" Преди си бях купувал от Еуратек, със зелена капачка, но ми е малко далече-къде другаде в София мога да намеря такова?
  6. Днес ще я погледнат и ще видим какви грешки дава. Най-много ме вбесява че не мога да съм при колата, досега да съм я закарал в София. Акумулатора го мериха уж-волтаж ампераж бил ОК. Ако те сами не разберат защо гасне и защо оборотите са ниски, ще им кажа да погледнат гореизброените неща: - вода при акумулатора, - алтернатор; -самия ключ; - това моторче до дросела което трябва да държи сместа бедна на кислород, предполагам също може да има буклуци и да не оплътнява както трябва. - аз все пак настоявам да се пробва с друг акумулатор, който се знае че работи.
  7. Преди два дни свалих бензиновата помпа и видяха че не работи, сменихме я с нова, както и горивния филтър (който беше пълен боклуци). Пали от всеки път, карах я известно време, и като паркирах на Р, поседях 30 секунди и изгасна САМА. В период от 24 часа излизах с колата за известно време, пали си от всеки път но по време на движение държи по-ниски обороти(по принцип на всяка предавка държи 1600-1800 оборота, и като стигне 2000-2200 минава на по-висока) а сега се движи на 1300-1500. Та в 5те пъти които излязох с колата в последния ден, като паркирам и поседя така с паркирана кола в режим P, изгасва сама. Също и единия път малко преди да паркирам(т.е. с ниска скорост) пак изгасна в движение, с 5км/ч. Т.е. като цяло държи ниски обороти, а като са съвсем ниски (с 5-10км или на режим Р) гасне сама. Сега пак им я закарахме на тия дето сменяха помпата в Асеновград, но май чак утре ще я погледнат. Все пак-някой идеи?
  8. Гавраил, прав си може би така е най-добре, а и след подобно тунинг изпълнение, колкото и да е сполучливо, ще стане трудно продаваема.
  9. Значи ще инструктирам баща ми да пробват с един хубав акумулатор, защото и на мен предположението ми е най-логичното, което е като не можеш да запалиш зимата-акумулатор. А този датчик за 13лв какъв е точно? Аз един термодатчик който сменях беше към 40-50лв, но не си спомням и той какъв беше, сменихме го миналата година. Ясно ми е че има и други датчици, този който споменаваш какъв е?
  10. Здравейте колеги, Започвам хронологично обяснение на проблема, надявам се да имате търпение и желание за помощ. Накрая има и прикачен клип как не ще да пали. 1. Миналата зима 2013/14 няколко пъти сутрин, пали си, карам я и като тръгна да я паля втори пъд след кратка пауза-не ще. След час се оправя. Това се случи ТРИ пъти, установиха че един термодатчик е заминал и го сменихме с нов-средата на миналата зима, ОТТОГАВА до октомври 2014 не ми е правила проблем с палене. Върти, понякога пали след 4-5-6секунди, понякога пускам ключа въртя пак и пали от втория път но винаги пали. 2. Октомври 2014-когато падна снега една събота сутрин, пътувах, всичко нормално запали си тръгна си, там случая със затворената магистрала и т.н. най-важното пристигнахме живи и здрави. Паркирах в Асеновград, след час тръгнах да паля-върти но не пали..запали ВЕДНЪЖ от 1200 оборотите тръгнаха да падат и не спряха на 800-900 като по принцип, а подмина и загасна.Доляхме още бензин, да не би да е от това-не щя. 3. Оставих я в Асеновград и сеприбрах в София, баща ми я Закара на сервиз, установиха че не достаигало ток до бензиновата помпа-свалиха едни релета да ги разгледат, закачиха ги пак и тогава си палеше. Това се случва в Асеновград. 4. Връщам се, с идеята че се е самооправило, цял уикенд я карам, тръгвам понеделник сутринта към София-запали малко трудно с леко почукване по бензиновата помпа(установихме че това помага), и след 1 километър ми загасна в движение след което не искаше да запали. 5. Отново я оставих в Асеновград и се прибрах в София. Втори път на майстор-пуснаха диагностика, оказа се че не компютъра не можел да направи някаква адаптация(за съжаление не ми предадоха много ясно каква е грешката), както и да е в сервиза я адаптирали, вече не давало грешки. Гледали са дроселовата клапа и топла и студена-уж ОК. Пак се прибирам, карам я цял уикенд(оня ден и вчера), пали всеки път от първия път. 6. Днес сутринта пак завъртам-първи път не пали, втори път-запали, изпусна оборотите и изгасна. Прикачам клип(който обаче е от предните пъти, но и в момента така върти и не ще) - имам съмнения че акумулатора може да има волтове, но да не дава нужния ампераж. Веднъж го презаредихме НО не сме пробвали с друг акумулатор. Има ли вероятност да е от него..въпреки че видимо върти. - За съжаление нямам възможност да я закарам при колегата Пепи (buzzi) от който винаги съм бил доволен, та решението трябва да се случи в Асеновград, т.е. ако имате предложения, да ги предавам по телефона и да ги пробват там - четох по темите, и срещнах следните неща които трябвал ода се гледат: куплунги на комутатора; някакво моторче до дросела което се запушвало; ДВА термодатчици(т.е. освен тоя дето сме сменили имало още един); свещи; четох и че самия ключ ако вътре бил влажен, може да не дава хубав контакт; остава и акумулатора, но това ще го пробваме с друг читав акумулатор да видим дали ще пали по-лесно.
  11. Най-странното ми е, че е лъсната, всичко и е платено сега и е пусната да се продава, изглежда като да е нагласена за да се отървеш от нея. Тази също и обърнах внимание, изглежда кукла, отвътре също, но и тя ми дъха на отърваване. А и с тази различна джанта отзад и е минала покрай С пакет и тя http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11409146878307237&slink=7d8dea На някой ако му е удобно, може ли да ми посочи добра такава б6ца в мобиле? Държа на ръчни скорости, 1.9тди, седан
  12. Здравейте. Какво мислите конкретно за тази обява ? На мен ми се струва меко казано "съмнителна" . Има ли някой от Хасково, който познава колегата ? Мерси предварително http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407619887567613&slink=7d3ggc
  13. Добре, разкажи какви проблеми си имал толкова с Виктория?
  14. @fifipaldi-намира се в Асеновград, най-общо казано в началото награда, идвайки от Пловдив по главния път. Ако те устройва, събота мога да му взема телефона като се прибера че аз му го нямам. Но е доста зает, искал и началото на август да почива, та преди 2-3 седмици ми каза че най-рано края на август може да я хване моята. @hysterics-то много неща са субективни и е до късмет, аз досега проблем съм нямал с тях, вече втора година. Годишната вноска ми е 400лв и двете години си ги "избих" дето се вика.
  15. В крайна сметка, и да спорим и да не спорим, след като съм сметнал и договорил разходите по ремонта да са ми 900-1000лв, а те са ми дали 1200лв мисля че дискусията е излишна. Както казах в самото начало го дадох просто като инфо, ако някой си прави сметка дали/къде да си прави каско, къде как процедират, колко/дали плащат и т.н.
×
×
  • Create New...