Jump to content

pet1r90

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3 TDI

Персонална информация

  • Локация
    111

pet1r90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ако си наливал скоро антефриз или вода може да е останал въздух в системата и тогава 100% гаранция че замръзва . най често от това става или липса на течност .
  2. и аз го имам същия проблем. Не мога да се наканя да смъкна таблото и да видя тези фтулки .
  3. pet1r90

    Бучене на двигателя

    аз като си махнах катализатора , започна да се чува все едно имам дупка на гърнето , чува се най мноого около 80 -100 ...
  4. звънни на ивчо от варна , по на горе ти бяха дали номера . той знае какво прави за разлика от гаражните майстори в бургас аз имах проблем с вървежа на колата за 10 мин беше ОК .
  5. pet1r90

    ABS

    и аз го имах същия проблем , закачачих колата на комп , и ми аваше грешка че имам проблем с токовете ........ тохава не го реших проблема докато един ден не ми дойде на акъла че като стана така . Бях сменял акомулатора и планката за захващането не я сложих и на един завой светна лампата и почна да пищи . отворих капапа и зад аколулатора има една букса която видимо си личеше че не штракната натиснах я и всичко се оправи .
  6. pet1r90

    номер на турбо

    не ми трябва да си сменям колата , на тази съм си сменил ролки ремъци всичко . не виждам смисъл да си давам колата и да се набутам на някой боклук .На моята по-не и знам не достатъците . една турбина и един чип от Ивчо (варна) и няма да имам ядове . Благодаря колега за номерацията
  7. pet1r90

    номер на турбо

    есента си бях свалял турбината така профилактично , и видях че имам пукнатини точно на клапата на студената част . сега мисля да я сменя , след като моята не е с променлива геометрия а ми се изка да е ....... , С тези пукнатини 100% изпуска според мен .... изкам да си сложа турбина от 110 кончета променлива . дайте номер на турбината и да почвам разходки по моргите ? другото което ме интересува трябва ли да сменя интерколера след смяната на турбината и слагане на чип ?
  8. с малко търсене се намериха на английски - http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml#Notes52
  9. колеги помогнете , днес разхвърлих турбото , колекторите си бяха мръснички , като отворих турбината се чудих колко е чиста . нямаше нагар . актуатора си работи мърда се всичко си е перфектно . обаче колата не върви ......... сега като се замислих от доста време се чува едно съскане ( ссссссссссссссссссссссссс ) нормалко ли е ? възможно ли е кулера или някой маркуч да е пукнат и от там да се чува това сссссссс и да губи мощноста ? няма нясто вече където да не съм пипнал остана само кулера и там ако няма повреда ще я махна от главата си
  10. здравей те колеги , имам няколко въпроса , относно ауди а3 тди 90кс колата ми не върви , както се казва куц кон , днес ходех на един канал гледах от долу актуатора . първия ми въпрос е когато колата е запалена и се дава газ , трябва да ли да мърда лосчето което е свързано с турбината ? моето не се мърда дори и когато я надуя на 5 хил оборота . другия ми въпрос е прецакан ли е актуатора ? защото вакум мъркучето което влиза във актуатора е омаслено много ... възможно ли е мембраната да е скъсана и от там да идва това масло и колата да не върви . и още един въпрос , когато я настъпя по някой улица се чува едно силно съскане , бях чел някъде че това съскане може да е от някой спукан вакум маркуч, вярно ли е това ? самата кола няма сила на всичките скорости , знам като я купих как вървеше , а сега е на половината на вървежа си кажете някой майстор от Добрич или Варна който на истина си разбира от работата . ако може и телефон да ми дадете .
  11. здравей те колеги , да не отварям друга тема реших тук да драсна . имам няколко въпроса , относно ауди а3 тди 90кс колата ми не върви , както се казва куц кон , днес ходех на един канал гледах от долу актуатора . първия ми въпрос е когато колата е запалена и се дава газ , трябва да ли да мърда лосчето ? моето не се мърда дори и когато я надуя на 5 хил оборота . другия ми въпрос е прецакан ли е актуатора ? защото вакум мъркучето което влиза във актуатора е омаслено много ... и още един въпрос , когато я настъпя по някой улица се чува едно силно съскане , бях чел някъде че това съскане може да е от някой спукан вакум маркуч самата кола няма сила на всичките скорости , знам като я купих как вървеше , а сега е на половината на вървежа си
  12. така днеска смених дебитомерите от голф 3-ка на аудито и резултата беше един и същ . въпроса ми е като го махна дебитомера колата трябва ли да си работи нормално ...? минавали автоматично във авариен режим ? Ще поразпитам има ли ВАГ-КОМ в Добрич , ако няма ще ходя до Варна . пътувам често до Бургас и много ме дразни това флегматично каране .
  13. и аз така мисля , няма да е проблем да взема дебитомера от гол 3 тди и да го пробвам ..? днес като го гледах ми се стри че са еднакви
  14. четох доста от форума , днес почистих дебитомера беше много мръсен като го напръсках доста чернилка изтече . след това го оставих да исъхне . сложих го но съм забравил да вкарам буксата , запалих колата държеше се спокойно все една че е включен дебитомера , форсираше се нормално , след като угасих колата , се сетих че не бях вкарал кабела. вкарах го и пак нямаше проблем . въпроса ми е при изключен кабел трябва ли пак да си работи колата нормално ...? защото пробвах на един приятел голфа пак същия двигател , като изключа кабела и колата не можеше да се форсира , като купих колата си ускоряваше на 5 без проблем , при изпреварване само натисках педала , а сега трябва да сляза на 4-та много газ и пак да се кача на 5-та след като съм минал дадената кола . много изнервящо е , другия признак е че преди 200 си вдигах без проблем , всеки дневно си я карах 160 180 . но сега максимално 160 , турбото ми свири , работи си . погледнах радиаторчето на интерколера , доста е за пушено . може ли вреди до такава степен
×
×
  • Create New...