Jump to content

akirilov

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

akirilov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За съжаление нямам информацията от ВАГА, нямам и кабел за ОДБ2 имам един KKL интерфейс който ползвах за алфата. Има ли някъде в близост до Младост или Лозенец свестен сервиз в който знаят какво правят, или колега който да дойде до кино Арена в Младост - ще платя разумна сума? Благодаря предварително
  2. Той ВАГА казва че са изгоряли 3 датчика но като е топло времето всичко си работи. Четох че има колега в някой от форумите с друга марка пак със същият проблем но не е писал относно решаването му. Просто който каквото да ми каже не вярвам изведнъж да гръмнат 3 датчика и то да са гръмнали само като е под 20 градуса температурата иначе да си работят.
  3. Това май е твоят парктроник. http://www.navi.bg/zvukov-parktronik-s-4-cherni-ili-sivi-datchika
  4. Здравейте, историята е следната.... Купих колата... отидох да ми сменят маслото в един известен сервиз, след смяната на маслото някакъв техник щрака по ключа и копчетата 15мин в опит да занули километража за смяна на масло и най-накрая викна някакъв негов колега с компютъра да занули километража. От тогава (може да е съвпадение) пактроника ми работи само в много горещо време и раобти безупречно. Но когато е студено се чува силно писукане и след това не работи. Ходих на диганостика в същият сервиз и от там ми казаха че съм имал 3 изгоряли датчика. Понеже уж разбирам нещо от електроника според мен не може нещо изгоряло и то особенно пиезо датчик ту да работи ту да не работи. Някой има ли някаква идея какво може да е? Забравих да отбележа че ми настройха и фаровете на постоянно включени но не ми свети таблото през деня.
  5. Това с издърпването го знам... но имам само позиция за задните фарове за предните нито имам позиция нито символ - сега се чудя бронята ли е в повече или ключа е в по-малко
  6. С обикновенни фарове съм. Искам просто пускане при запалване и гасене при гасене на колата - нищо повече. Межди другото и друг въпрос... имам халогенни фарове но нямам позиция на копчето, незнам как да ги пускам и спирам...
  7. Колеги, как да разбера дали трябва да инсталирам модул за дневни светлини, или става само чрез препрограмиране - колата е спортбек 2005та 1.9тди. Благодаря предварително
  8. Колеги ако някой има проблем с радиото в Тояга го решават за 15мин, внимавайте че адаптерите си приличат на външен вид но са различни - там знаят кой адаптер трябва да сложат. Да не звучи като реклама но може да спести ходенето и губенето на време и пари и слишането на глупости изречени от псевдо майстори.
  9. Днес след поредното посещение на сервиз авторадио се оказа че антената работи ако се свърже само активният кабел без масата, в момента в който се свърже и масата е все едно дава на късо. Трабвало някакъв разделител ... а не усилвател или напрежение по коаксиалният кабел. Пак повтарям - оригиналното радио си работи с 2те антени както е на снимката. Страх ме е да не ми разбазикат колата и не искам да монтирам допълнителна антена - насочете ме някъде където да решат проблема че аз уж разбирам от аудио но такава история не бях виждал. Благодаря предварително.
  10. Има адаптер за исо към дин и захранване в интернет но откъде може да се купи това от българия?
  11. Кафявият кабел и той е антена за средни вълни. Ще задам по друг начин въпроса за да не се объркваме. Приемаме че съм взел вече плюса от клариона той се знае къде е на исо буксата, сложил съм всички адаптери за задните говорители др за ауди. Та... усилвателят на антената през коаксиалният кабел ли получава захранване? Ако е така този адаптер н3 ще свърши май работа.
  12. Ето това е при мен ситуацията - с двата антенни изхода http://audirs.forumfree.it/?t=22638098 Тук колегата казва че е ползвал адаптер номер 3 но пък друг казва че при него не е станало при мен с адаптер 1 не става. Тази антена по антенният кабел ли получава захранване? Това металното усилвател ли е или просто филтър през който минава захранването? Благодая!
  13. Никой не вижда логика... иначе кабелите за антена с 2 единият квадратен който изпробахме с преходник а другият кръгъл който също пробахме с 2 преходника. В тази кола друго радио не сме пробвали но радиото което искаме да сложим в друга кола и на стенда при майстора работи на 6, работеше и в Алфата.
  14. Помощ.... Здравейте колеги, днес отидох да сменя оригиналното радио с такова от марката Кларион, не искам да коментирам мотивите за смяната и кое е по-добре... просто се случи следното; Майстора откачи оригиналното радио, закачи клариона с необходимите преходници и се оказа че не хваща нито една станция... т.е. антената все едно не е свързана. Колата оригинално има два изхода за антена и пробахме и двата с различни преходници но нищо не се получи.Оригиналното радио си работи с оригиналната антена, клариона си работи на стенда и в друга кола дори и в аудито работи ако се забоде отверка във входа на антената но като се сложи кабела на аудито нищо не се случва. Майстора каза че се занимава от 10г с това и такова нещо не е виждал. Дайте някаква идея какво може да е ако някой се е сблъсквал - колата е А3 2005 спортбек. Благодаря предварително
  15. Колега, в Италия по офисите слагат едни бели лепенки на които се лепят мишките или плъховете много са ефикасни - използват се в изчислителни центрове за двойният под където са кабелите - не мога да ти кажа в България дали се продават и откъде могат да се купят но са едни двойно лепнещи лепенки 20 на 20см. Дано да съм бил полезен. Колеги къде да си направя резервен ключ и колко ще ми излезе с и без централното заключване? Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...