Jump to content

ivanvw

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди80 1.6ТД

Персонална информация

  • Локация
    София

ivanvw's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Утихна значително, но има и още едно причукване , което идва от самите амортисьори . Те са оригиналните и са на 290 хиляди км. Външно са сухи и нямат луфтове, но в зоната на равновестно положение където буталото е най- често , цилиндърът явно е износен и при леки странични натоварвания се чува едно досадно причукване. Имам едни нови бразилски пълнители подарък , но засега предпочитам да карам с оригиналните. Що се отнася до гайката в магазините я намираме по каталог но я нямат . Можело с поръчка . Става въпрос за Аутоплюс , Манимпекс , Евро 07 и още няколко. Гайката , която аз сложих с пластмасовата част надолу стои по-ниско от голямата шайбата . Тоест между тях има няколко мм луфт. Когато се стегне горната гайка (от към двигателя) тя натиска ограничителната тарелка , малките и голямата шайби към тампона. По-точно към вътрешната част на тампона. Може би колегата иска да каже че не трябва да има луфт между долната гайка и голямата шайба? Ако е така , това може да се коригира с поставянето на допълнителна шайба.
  2. Когато се стяга лагера , пружината е свита и тарелката е паднала ниско под нивото на резбата. Лагерът е фиксиран по-горе на прехода между резбата и гладката част. След стягането пружината се отпуска плавно докато тарелката опре в лагера . Тампона минава и се фиксира върху лагера. След това се слага голямата шайба и дистанционните шайбички или втулка. При тази последователност няма начин да се получи изместване или несъостност. Оригиналната гайка леко задържа тампона заради периферията си , но основната и задача е да стегне лагерът към стеблото. И пак повтарям , че с удоволствие бих я купил, но не я намерих никъде.
  3. Колега, специалната гайка не е "най-обикновена", не може да се замени с обикновена, т.е. може, но възелът няма да работи както трябва. Купи си 2 специални гайки, не се цигани за 6 лева В София не ги намерих никъде , а е най-обикновена , защото стяга лагера към стеблото на амортисьора. Външният размер е 21мм и минава свободно през дупката на тампона. Извинявам се резбата на гайката е 14х1,5мм. Опитах да престържа тампоните , но гумата е много мека и не се получи на струга.
  4. Здравейте отново. От 10 дена и аз карам с тампони от Голф 4. Действително колата отихна значително. Изказвам благодарности на авторите на тази идея! На колегите от София , които биха се заели с проекта ще препоръчам следното: 1.Голфовите тарилки могат да се купят нови от магазина на Феби-Билщайн на ул Симеон. Струват около 7лв броя. 2.Специалната гайка е най-обикновенна с резба 12х1,5мм. Аз използвах с пласмасова вложка срещу саморазвиване. 3.Отрязването на старата тарелка е най-лесно на струг. Аз имам любителско стругче С7 и за 5 минути е готова. 4.Вместо 3-те дистанционни шайби сложих една втулка 8мм висока. При нужда може да се изпили. 5.Тампона с лагера не е проблем , продават се навсякъде. Свалянето на шмиргел е най-лесно, с флекс гумата се топи.
  5. Здравейте. Темата е интересна защото това трополене е много досадно. Верно, че преди десетина години , когато колата (Ауди 80 1.6ТД) все още беше с оригиналните заводски тампони не се чуваше нищо от ходовата част. През годините 2 или 3 пъти , предницата е отремонтирвана с възможно най-качествените части,които могат да се намерят в Б-я ,но топуркането си оставаше почти непроменено. Сигурен съм ,че с части от VW проблема ще се реши. Но мисля , че немските инженери не случайно са конструирали този възел така , че стеблото на амортисьора да работи без да се върти. По този начин триенето между стеблото и семеринга е по малко. Въпреки това интервенцията си заслужава ,защото скъсяването на живота на амортисьора ще е незначително.
×
×
  • Create New...