Утихна значително, но има и още едно причукване , което идва от самите амортисьори . Те са оригиналните и са на 290 хиляди км. Външно са сухи и нямат луфтове, но в зоната на равновестно положение където буталото е най- често , цилиндърът явно е износен и при леки странични натоварвания се чува едно досадно причукване. Имам едни нови бразилски пълнители подарък , но засега предпочитам да карам с оригиналните. Що се отнася до гайката в магазините я намираме по каталог но я нямат . Можело с поръчка . Става въпрос за Аутоплюс , Манимпекс , Евро 07 и още няколко. Гайката , която аз сложих с пластмасовата част надолу стои по-ниско от голямата шайбата . Тоест между тях има няколко мм луфт. Когато се стегне горната гайка (от към двигателя) тя натиска ограничителната тарелка , малките и голямата шайби към тампона. По-точно към вътрешната част на тампона. Може би колегата иска да каже че не трябва да има луфт между долната гайка и голямата шайба? Ако е така , това може да се коригира с поставянето на допълнителна шайба.