Jump to content

koko60

Members
  • Мнения

    1625
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно koko60

  • Рожден ден 7.03.1960

Друго

  • Kaра
    Audi B4,1,8T quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

8370 профилни разглеждания

koko60's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. здравейте .купих си скоро стотица с асе мотора 2,0 16 с обикновенно газово но разхода ми се струва голям гр . 20л.може ли да си купя от плочките които сте правил.ако е възможно все пак ще съм ви много благодарен 

  2. Не ми стана ясно преден или заден е апарата, много е важно, защото предния е по няколко лева! Ето: https://www.megaparts.bg/product/2089214205
  3. Моите подкалници отзад ги сменях. когато бях на предно, сега съм куатро и съм с тях.
  4. Имат подкалници, моите ги сменях, защото се бяха разпаднали. Взех втора употреба, бяха здрави и нямаха склонност да се чупят. За Б5 съм срещал и по-ефтини Монро. https://sauto.bg/amortisyor-marka-monroe-code-e2020.html За Б4 са по-скъпи и ги няма налични.
  5. Отгоре на цялата работа от Б5 са по-ефтини.
  6. Здравей, първо за ухото. За да махнеш ухото, трябва първо да извадиш тампона на ухото, внимателно, да не спукаш ухото. Тогава ще видиш отвътре, че стеблото е навито на резба в ухото и залепено със смола. Вадил съм ухо така: Стягам стеблото на здраво менгеме плътно до ухото (дори да го нараниш, няма проблем, зашото стеблото не влиза в тялото до там, това остава под ударния тампон), ударния тампон го издърпваш надолу да не пречи, нагряваш с горелка ухото, за да омекне смолата и го развиваш, даже тръгва на ръка. Сега за амортисьори от Б5 куатро. Разликата е, че долната стъпка на пружината при Б5 е с 2см по-нагоре и задницата ще се повдигне толкова, иначе са същите.
  7. Скоростомера е най-малкия проблем зимата.
  8. Здравей, колега Sklepi, тук има някаква грешка. Кутията CCH, на Б4 куатро АБК е със 104-105км/ч при 3000об. на 5-та.(по спомен говоря), сега не съм смятал с калкулатор, със стандартни 15-ки. А ти казваш 120км/ч при 2500 об/мин! Няма такава дълга кутия на Б4 куатро. А кутията CCF на АБК на предно е със 108км/ч при 3000об/мин. А4 куатро 1,9 ТДИ 110кс има кутия DGW, при която на 5-та с 3000об/мин ще бъдеш със 140 км/ч. Вгражда се на тоя мотор и кутия EEP, при която резултата е същия и предавките са еднакви. Тия две кутии са с трипод към кутията. Двете са с диф 3,889, така, че се сменя и задния диференциал.
  9. Не знам, обаче не ми се струва реално да има проблем в лагер на дифа, само при първа и втора, защо не при 3-та, още повече, че човека казва стържещ звук. Лагера няма такъв звук. Той вие. Вътрешно каре, ако е прецакано, колата ще подскача пред разпадане, такъв е ефекта от него.
  10. Колата може лесно да поднесе или да се завърти при лоши амортисьори.
  11. koko60

    Окачване Б3

    Здравей колега, а на старите пружини какво им е, за да ги сменяш. Щом колата се е вирнала доста, според мене новите пружини са доста по-твърди.
  12. По скоро маслото е ментак. Аз червено моторно масло не съм виждал.
×
×
  • Create New...