koko60

Members
  • Content Count

    1,614
  • Joined

  • Last visited

About koko60

  • Rank
    koko60
  • Birthday 03/07/1960

Друго

  • Kaра
    Audi B4, ABT quattro

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Велико Търново

Recent Profile Visitors

6,583 profile views
  1. Колата може лесно да поднесе или да се завърти при лоши амортисьори.
  2. Здравей колега, а на старите пружини какво им е, за да ги сменяш. Щом колата се е вирнала доста, според мене новите пружини са доста по-твърди.
  3. По скоро маслото е ментак. Аз червено моторно масло не съм виждал.
  4. здр, колко струват тампоните за Б4

     

  5. Извади куплунга на датчика на Хол, ама внимателно, че се чупи. Напръскай хубаво със спрей от двете страни, и вкарай и извади куплунга няколко пъти. Виж има ли ефект.
  6. Как го провери турбото?
  7. Здравей колега. За да решиш да рециклираш фаровете, трябва да ги отвориш за да видиш състоянието им. Ако са много зле, наистина са за рефреш във Стрелча. Измиваш добре стъклата, рефлекторите се мият на силна струя на чешмата без да се пипат с нищо. Повтарям, не ги пипай с нищо. След това, ако резултата не ти хареса, измерваш на буксата на фара както свети, и колата бръмчи, колко е напрежението, което идва там, често е под 12в. Тогава трябва да се сетиш какво се прави.
  8. Явно става въпрос за шок тампоните, не е от чашките, те имат защитна функция и не тропат. Нека автора в следващите дни да каже дали е от тях, защото лично аз се съмнявам! При леки неравности, амортисьора не се сгъва докрай и да се стигне до удар, ме съмнява, дори шок тампона да се е разпаднал, което става за около 10 години. По скоро мисля, че в амортисьорите има луфт и те тропат. Тресачката хваща успокояващия ефект, но не луфта.
  9. Здравей колега, радвам се, че си оправил мотора. Аз лично реших да сложа 1,8Т, въпреки, че моето АБТ си работи, ама с куатрото се мъчи. Не е работа това. Мотора е готов и чака да се стопли времето. Ако не беше избързал, щях да ти подаря целия мотор.
  10. Трябва ти приятел, който може да работи с мултицет, не е нужно кой знае какъв специалист, това не е толкова сложно.
  11. Ако нещо не са изолирали в сервиза, ще гори предпазител, но тогава няма да пада акумулатора. Или ще се подпали инсталацията. Щом досега нищо не пуши, търси някой плафон да не свети. Влез в колата на задната седалка, затвори се вътре и свали облегалката, да видиш дали не свети плафона в багажника. С мултицет все пак измери консумацията по горе описания начин, за да се ориентираш все пак колко ток тече.
  12. Това е доста плашещо. А при по-малка скорост съвсем нищо ли няма? Пробвай като пипнеш спирачката леко, нещо променя ли се, докато се тресе предницата. При рязко ускорение от място, има ли вибрация?
  13. 1. Кутията остава. 2. Най-лесно е мотор от кола с надлъжен двигател, куатро или предно, без значение. С документи. Ако е напречен, сменяш турбина смукател, изпускател. 3. AEB, AJL 4. Всичко може да продължи да си работи. 5. Двигател оборудван с всичко, моторна инсталация, ЕКУ, ще приспособяваш някакъв кулер, турбопътищата ще ги правиш. 6. Голяма част от старата инсталация се изрязва в моторния отсек, и се слага новата, борда може да се направи да си работи. За технотеста сам решаваш, дали да го правиш. Може да стане. Когато стигнеш до детайлите, питай, много хора са го правили това упражнение, и ще го правят още. Хубаво е да ти го прави човек, който го е правил веднъж поне, иначе става бавно. Моя съвет е, като вземеш мотора, да му се направи пълна ревизия, иначе не му знаеш състоянието, и може да се наложи скоро да го сваляш. Турбината трябва да се види за луфтове от човек, който разбира, защото и тя няма да е първа младост. Скоро и аз се заемам със същото упражнение. Миналата година правих една такава Б4. Това на първо време.