Jump to content

Simeon_V

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    MK4 ALH, MK5 BKD

Simeon_V's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Simeon_V

    BKD загуба на мощност

    Бях си го помислил като вариант и това. Как може да се провери. В действителност доста карам градско и може да се е запушил. Само с каране на високи обороти ли се продухва по принцип.
  2. Здравейте Първо искам да уточня че колата не е 8P модификацията, а 1К1 Golf, но двигателя и принципа на работа е същия, така че бих се радвал да споделите мнения. Колата я имам от две години и нещо, но досега не съм имал проблеми с мощност, ускорение така нататъка. Случвало се е за този период да влезе 1-2 пъти в авариен режим, по принцип винаги си е правила леки пикове турбината, но се коригираше. От известно време няма въобще мощност при по-високите предавки и най вече над 90-100 км/ч, а почне ли да се изкачва по баир, пада скоростта, натискам педала и нищо не върви , най-много да влезе пак в сервизен режим. На 2-ра предавка ускорява0 доволно, на 3-та почва да се замисля, а на 4-та, 5-а и 6-та го няма никакъв и то най-вече след 2к оборота. Дебитомера е проверен, дава високи стойности, а като го откача от буксата съвсем спира да върви и на 2-ра. Помислих си че е от кутията до акумулатора която управлява вакуумите. Пробвах с две различни (втора ръка, свалени работещи) и никаква разлика. Следващото нещо в което се усъмних е геометрията. Проверих лостчето се движи, има достатъчен ход, разместих го хубаво, сега се чува повече развъртането на турбината в ниските обороти. Проверих и актуатора, задържа вакуума. Друго което пробвах е да карам със затапени вакуумни маркучи на EGR-ра, пак никаква разлика, само където в града светна чека. При подаване на повече газ не излизат никакви пушеци. Прикачил съм един лог файл. Знам че трябва да се прави на пълна газ с изреждане на скоростите, но не смея да го натискам прекалено много сега. Вижда се как пренадува, интересното е че това винаги става над 2к оборота. Нямам други грешки освен тази която се появява като пренадуе. Нямам и обяснение от какво се поражда тази загуба на мощност Не знам какво друго да прегледам. Може ли проблема да идва от горивната система. Благодаря LOG-01-010-01111-xxx.xlsx
  3. Simeon_V

    Audi A3 8P - VCDS

    Някой успявал ли е да промени настройките за подгрева на свещите в Adaptation. Въвеждам кода 12233 в Security Access - 16, след това в Adaptation намирам канала за подгрева, въведената сойност е 0 а кода горе вдясно който е прорграмиран е 01010000 което значи No Pre-Glow . Променях стойността на 5,10,15 и т.н. (100 е максималната) обаче по никакъв начин не се променя настройката.
×
×
  • Create New...