Jump to content

N'JoY

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

N'JoY's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Имам следния проблем - при рязко ускоряване (до 4000 оборота на 2-ра и 3-та) или продължително каране на дълъг път без спиране (3-4 часа) съединителя потъва и почти не се връща, което прави смяната на скорости невъзможна. След помпане на съединителя в продължение на около минута - две се закърпва положението, но докато не спра колата за по-продължителен период (една нощ) не се оправя. Вчера реших да погледна какво се случва под капака след поредното тормозене и видях, че един от маркучите (от дясната страна на двигателя, предполагам този на съединителя) е обилно омаслен (изглеждаше доста прясно). Някакви предположения какъв може да е проблема и да ме упътите кой може да помогне с отстраняването му (в София)? Модела е А3, 2002г., 1.9TDI, 131 к.с., модел на двигателя ASZ. Предварително благодаря!
  2. Здравейте, купувам решетка за десен (пасажерски) халоген за Ауди А3 8L (фейслифтова).Прикачам снимка какво търся, абстрахирайте се от факта, че колата е с десен волан .
  3. Здравей колега, Голяма перка на радиатор за А3 8L, 2003г. 131кс. тип двигател - ASG имаш ли и каква цена?
  4. Благодаря за офертата колега, но вече е в сервиза от 2 седмици, просто ми трябваше биела, за да започнат да я поправят.
  5. Ами за жалост не се разминах толкова лесно - надран колянов вал, счубена биела ... поне вала можеше да се шлайфа, та поне от това минах по-тънко, но крайната сума ще е
  6. Здрасти колега, за същият двигател ли говорим - А3 1.9 TDI 131 к.с. 2002г. ? Каква е цената за единична бройка?
  7. Здравей колега, търся биела за А3 1.9 TDI 131 к.с. 2002г. Имаш ли налични и каква им е цената?
  8. Ами за начало ще се пробва да се оправи по някакъв начин и ако не стане, тогава ще му търся заместник, но да видим какво ще стане де ...
  9. Не мога да ти кажа. На мен ми се наложи да ми оправят един датчик във волана и направо сервиза ми ги бяха оправили.
  10. Трябва да откачиш стъклото на таблото (може да се наложи да откачиш волана), след това с ВАГ-ком има една функция която ти прави всички стрелки на 90 градуса. След като другите стрелките са ти на 90 градуса, откачаш с ръце проблемните две и ги връщаш и тях на 90 градуса. При мен обаче се задържа само 2 седмици така, след което пак минаха с 2/5-ти напред.
  11. Цитиране на предходен пост! Да
  12. Здравейте колеги, Оказа се, че е коляновия вал на първи цилиндър. Не се знае дали ще може да се поправи наличния или ще трябва да се търси втора ръка. Случайно да знаете къде в София, Кюстендил или Перник някой може да го погледне и да каже дали може да се поправи? Благодаря предварително.
  13. Здравейте колеги, Преди няколко дни докато си карах из планината (изкачвах се) усетих някакво притрисане в предната лява част при скорост над 70 км/ч. Помислих си, че е проблем с гумата, слязох проверих я - нямаше издутини, болтовете си бяха затегнати и реших, че всичко е наред (за момента). След няколко завоя обаче забелязах, че е вдигнала температурата (без да съм я вкарвал над 3000 оборота, все пак беше наклон), при което веднага пуснах парното на макс за да може да се поохлади (преди да ме разпънете на кръст - имам стандартния проблем с таблото на А3-ките - не отчита правилно температурата и количеството гориво - нулирах стрелките но след 1 седмица пак се прецака). Уви явно не сработи, защото след малко започна да излиза бяло-сивкав дим от капака. Спрях колата (изгасих я) и почнах да гледам от къде излиза пушека - оказа се, че е от отвора за сипване на маслото. Проверих маслото - беше си в нормата, антифриза също беше наред. Оставих я 10-15 мин да изстине (ако въобще беше прегряла) и пробвах да я запаля, е запалих я, но след 5 секунди сама изгасна. След 10 минути отново я запалих, но изгасна на 2-рата секунда. Прибрах я с платформа и от тогава не е палена (2 дни). Маслото е сменяно преди 3 000 км. (Ако е от значение). Какъв според вас може да е проблема? Колата е А3, 2003-а, 8L, 1.9 TDI, 131 к.с. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...