Jump to content

kickerbg

Members
  • Мнения

    220
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно kickerbg

  • Рожден ден 16.08.1981

Друго

  • Kaра
    АЕЛ и ААТ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Контакти

  • Skype
    kickerbg

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kickerbg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Знам как звучи, типично по гастърбайтерски, ама.. всеки път като има някой с интерес и почва да ми се свиди
  2. Ако беше куатро нямаше да я продам, докато не умре в мен след още 20 години :))) Въпреки, че не е куатро се замислям изобщо дали да се занимавам със смяна на кола.
  3. Ами няма проблем, като никой не я иска ще си я карам Аз си харесвам колата и не искам да я продам на всяка цена. Просто бих искал дс взема куатро. Но нямам против и да си я карам А който иска "следващия модел" е свободен да направи доброволно финансово самоубийство, щом има желание. На никой не му идва на ум, че не напразно им са такива цените. Всяка хубава и поддържана ц5-ца си държи цена. Тея по 3-4 хиляди лева са гробници и за отрицателно време ще те накара да я закупиш още веднъж Живи и здрави. Sent from my SM-T567V using Tapatalk
  4. Ами аз продължавам да си я карам, имам обаждания отвреме навреме, но никой сериозен.Явно предпочитат душегубче за тея пари :))) Като си продадеш колата ми се обади да се видим, да я видиш и да покараш. На телефона е за предпочитане да ми се обадиш, тъй като забравям да гледам темата във форума
  5. Явно тая кола ще я вземе само някакъв ентусиаст фен точно на този модел 4000лв с гумите и музиката. Ако някой не иска музиката ще взема тубата с усилвателя и ще му сваля 200лв Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Колата продължава да се кара почти всеки ден.
  7. Вече и с чисто нов акумулатор 75ач.
  8. Тъй като колегата не успява за сега да си продаде колата, а аз исках да я дам на него, но минаха два месеца - отново я пускам в продажба. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Колата временно се спира от продажба, има колега, който иска да я вземе и му обещах, че ще изчакам да продаде неговата. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11484820358142492
  11. Явно тук няма желаещи. Искаше ми се да остане във форума, но явно ще трябва да я пусна и в мобиле.бг
  12. Здравейте, колеги! След дълго канене , премисляне, отказване и отново премисляне реших да си продам колата и да взема бензиново куатро. Няма да се впускам в дълги обяснения, само ще отбележа, че това е черния АЕЛ на radi_nrj, преди да си вземе синьото куатро. Нека той каже какво е правил през годините. Аз само ще добавя, че смених рейката, задните накладки, предните носачи, заден десен спирачен апарат, филтрите, антифриза. шлауха за предните чистасчки /това последния месец-два/. Умна дюза също сменях, старата още си я пазя, може да се ползва за някой от другите дюзи като обикновена. Усилвател Херц с 2 говорителя Херц, на които ще кача снимки допълнително, че не мога да си маунт-на телефона нещо Бордови компютър. Няма темпомат,но опцията е заложена в компа и с добавянето на ръчка с темпомат и пускането на тази опция - няма проблем. В момента е с гуми 205/55/16 зимни, давам и 4 летни с колата. Раздути предни калници от S-ка, броня, преден капак и волан от S-ka, липсва само петата врата /обаче си имам дръжка да се отваря от вътре навън Фабрична щора на задната врата. Позлатени клеми на акумулатора Сигурно ще се сетя и за ощя кирийки на по-късен етап. А и съм сигурен, че Ради ще пише и той. Сигурно ще спомене и че е цялостно пребоядисвана преди да я взема. Ако е разрешено - нека Ради сложи линк към VW форума, където има тема с описано всичко правено по тази кола, докато е била при него. Минусите: Губи ми се малко антифриз и периодично си доливам - подозирам радиаторчето за парното. Лайсната долу на шофьорската врата падна покрай снега, явно някой се опита да ми я вземе. Имам я, ще я сложа. Миналата зима шибедаха ми се побърка и се опита да се отвори сам като запалих. В резултат на това сега не иска да се дърпа назад, само нещо щрака, явно водачите са заминали. Отзад се отваря и няма никакъв проблем. Откакто я взех от Ради докато карам най-вече градско където често се натиска съединителя и леко полеко педала ми започва да потъва, като аз винаги си го бутам отвреме навреме с крак обратно горе - до колкото знам от него това е долната помпа на съединителя. Аз лично карам така 2 години и половина и това никак не ме притеснява. Днес установих, че имам проблем със шлауха и на задната чистачка /най-вероятно е от него/, понебже си помислих, че ми е свършила течността, купих и долях, но след 200 грама се напълни казанчето. Въпреки това едвааааам пуска. На маслото му идва времето за смяна. Като я взех от сервиза след като й смених горните неща - установих, че е заминала стоп машинката, която струва 20-на лв, обаче до сега бях на лекции от понеделник до събота, сега почвам работа. Нямах никакво време. Ако своевременно успея да отстрана този проблем - ще го отбележа тук. Но това е бял кахър, така да се каже. Ходих в Банско с прецакана стоп машинка и някак си свикнах да чуквам спирачката като почне да ми мига подгрева Той я е обслужвал още преди да я взема, всичко както си му е реда, минали са около 30к километра, т.е. няма нужда да се обслужва. Уж нямаше да се впускам в обяснения.. а то какво стана. Пускам я само тук за сега, много бих искал да я вземе някой фен на този мотор, който знае за какво става въпрос. Цената която й търся е 4300лв. Предвид гореизброениете забележки ще я намаля с 200лв. Под 4100лв обаче няма начин да падна, поне не скоро. За това моля , ако някой иска да си чеше езика и не цени този мотор и купе просто да прескочи обявата и да отива да си коментира някой дизелов душегуб. Общо взето само прецницата от S-ката + позлатените клеми на акумулатора + усилвателя с тубата са 2000лв. Ами.. това е за сега. Тел за връзкa 0899 932860 - Деян
  13. Здравейте, колеги! Имам един АЕЛ /на radi_nrj старата кола, черната/ и едно ААТ , но реших да сменя АЕЛ-а за бензиново куатро. Единият от вариантите ми е двигател 2.8. Нямам никави наблюдения за този двигател, така че ще съм благодарен, ако ми кажете детските болежки, плюсве и минуси за него. Ако бензиновия душегуб не е като дизеловия - предпочитам А6 пред А4. Общо взето още не съм се насочил към нещо конкретно, само да е бензин и да е куатро. Другия вариант за който си мисля е 1.8Т куатро, но чувам много противоречиви неща за този двигател, в двете крайности. Общо взето лоша кола и лош двигател няма, има лош собственик, но все пак всеки модел си има своите детски болежки, които колкото и да го гледаш автомобила и неминуемо се обаждат. Ше съм ви благодарен, ако ми споделите мненията си. Благодаря! П.С. Това е колата с която евентуално ще се разделя.
  14. Май никой не я чете тая тема, защото не получих отговор, но пак ще опитам Търся си право рамо за шофьорската чистачка за А6 Ц4.Да не е кривено и изправяно, това мога и сам да си го свърша на старото рамо.
×
×
  • Create New...