Jump to content

alter_breed

Members
  • Мнения

    1316
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Community Answers

  1. alter_breed's post in Въпрос А4 1.8 was marked as the answer   
    Вземай 1,8ТQ ако искаш колата ти да върви достатъчно добре. 1,8 и 1,8Т имат един и същи разход, но 1,8 е муден и не е за предпочитане с куатро. Разликата в данъците е 20-30лв. Дори 1,8Т дава по-нисък разход на дълго. Според мен трябва да гледаш максимално по-нова и по-запазена, 2000г са феистлифтовите и са с по-красиви табла и с малко по-различен екстериор. Всички са подцинковани и ако не са удряни няма да ръждясат преди 20-25година, но за съжаление в БГ почти не се срещат неудряни коли все пак ние все търсим най-евтиното.
    Всички са с демферни маховици  и съединител ( 800-1000лв), но бензиновите двигатели ги преправят с обикновенни съединители от Ауди 100АЦЕ, дизеловите немогат, защото много вибрации се пораждат и става некомфортно в купето. През 98г бензиновите имат един много скъп електронен обтегач на веригата на разпределителните валове, който почти сигурно след 300 000км започва да отпуска и веригата стърже на желязо ( звука се чува отзад в двигателя- евентуално да се ослушваш при покупката) и струва 1000лв преди 98г са с обикновен обтегач и е от порядъка на 400 500лв.
    Като цяло и предницата им е проблем и доста други дреболии, който могат да ти смажат нервите и затова според мен ако неможе да отделиш поне 5000лв не се захващай с Ауди, а и возията на А4 не е кой знае каква. Успех и първо прочети половината важни теми и тогава се хвърляй в приключения.  
  2. alter_breed's post in Поставка за чаши А4 проблем ? was marked as the answer   
    Махни само маншона на скоростния лост и от там имаш видимост може да го намажеж с малко лепило и тогава да го штракнеш. И при мен беше така пропаднало и така го оправих.
×
×
  • Create New...