dragotrd

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

About dragotrd

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    AUDI A4/B6 2004 AVB

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Plovdiv,Vratza

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Търся лява декоративна решетка за халогена на ауди А4 Б6 2003г. Откраднаха я гадовете.
  2. Единственото което трябва да се внимава при купуване на моторчето е чистачката да се движи отдясно наляво а не от ляво надясно.
  3. това е точно тапата която стои на демпферната шайба. И без тая тапа да караш няма проблем. При golf 3 при passat и още ред други коли такава тапа няма фабрично и проблеми няма. трябва да ви кажа че тая тапа ако я има може да направи много повече порази отколкото ако я няма
  4. Проблемът със задната чистачка на audi a4 b6 комби се решава по следния начин ако вашето моторче е дало фира. Не се набутвайте с излишни пари да купувате части втора употреба точно от audi a4 b6. А знаем също, че и рамото на чистачката е много трошливо. Затова взимате от golf 4-ка или Пасат 5,5 комби рамото на чистачката с моторчето, монтирате и газ. Пасват идеално и забравяте за скъпи ремонти и със сигурност ще изкара много повече от оригиналното. На мен ми излезна рамото с чистачката 30 лв. И труд безплатно защото аз си я правих.
  5. Ауди а4 б6 комби. Колеги, дайте някакво решение, да не се отварят капаците на нишите в багажника. Привидно механизмите са здрави, но се отварят от самосебе си. Имам чувството, че отворите са по-големи от капаците и не могат да се заключат. Отвратително паянтова работа.
  6. Успях да сменя зумера на таблото. И да напиша с две думи как го направих може да бъде интересно и полезно за някой. Консултирах се колко вървят тези микрофончета в продавалника и с изумление установих че цената им върви от 20 до 40 лв което на мен ми се стори абсолютно неприемливо. Затова, след кратък размисъл, от Пасат б 5,5 ми беше останало едно старо английско табло с халфис. Отворих таблото и свалих високоговорителчето. Разликата между това и на аудито беше в цокъла. Така че отстраних микрофончето от цокъла и го прехвърлих на цокъла на таблото на аудито. Цокалите се свалят и от двете табла за да може да се работи. Запоих го и където беше нужно леко със силикон го залепих. Резултат перфектен. Сега свири та се къса като ново. Операцията ми излезна съвсем без пари плюс един час труд. Ако някой се интересува по-подробно готов съм да обяснявам. Успешен ден на всички.
  7. Давам му тест....не пиши. Значи го сменям.
  8. Здравейте искам да попитам. Не ми работи зумера за забравени фарове. Четох напред-назад, че високоговорителчето в таблото може да е изгоряло, но преди да премина към смяната му искам да проверя да не би случайно да е софтуерно деактивирано. Влизам с вагкома в инструменти но там не ми е точно ясно какво да търся. Така че ако някой знае да помогне предварително благодаря.
  9. Ровейки отново из нета, попаднах на този клип: Следвайки клипа и правейки промените, при мен нищо не се случва за съжаление. Милиграмите вси си оставаха в диапазона градуса 5.8 - 6.3mg. Успях само да му сваля оборотите но мотора на 861 че бяха 903 и като че ли заработи една идея по-добре и по-равномерно, но промяна в милиграмите отново нямаше.
  10. Колеги, имам и пасат със абсолютно същия мотор и година и там нещата са точно както трябва да бъдат. Разликата е около литър и нещо, така че съм повече от сигурен че нещо трябва да се пипне по тази кола.....но какво не знам.
  11. Хайде колеги, няма ли кой да подскаже, как да намаля милиграмите. В момента са 5.7 и искам да ги направя на пет 5.0 - 5.2. Също искам моментния разход да го направя в момента е 6.0 искам да го направя 4.0. При моторите които са с роторна помпа знам как се прави, но при тези помпи дюзи ми не е ясно. Днес направих един тест драйв точно 200 километра, без гонка без климатик при 90- 120 км в час и ми направи среден разход по борд компютър 5.4 , което е със около литър над нормите.
  12. Здравейте. Доста теми прочетох за висок разход на гориво, но в крайна сметка...нищо полезно. И така, колата е Ауди А4Б6 2004г. AVB 101к.с. комби Напълно обслужена ролки, ремъци и т.н.с гуми 225х55х16 работещ EGR, с катализатор, всичко е стоково. Грешки по вагком-няма, колата върви прилично, лог файлове всичко е наред.Дюзите са в допустимите параметри, валовете са на 0 . Приблизително на 300 000 км е колата По книга, на този мотор дават градско 7.5 извънградско 4.5 средно 5.4 Аз не съм от буйните шофьори, колата се кара нормално без резки движения. При мен тия разходи са около два литра отгоре, което не ми се вижда добре. Единственото което съм забелязал е че моментния разход на място е 0.6л а според мен трябва да е 0.4л. Това го гледам на ваг кома. По борд компютър като я пусна по инерция под 1 не пада. Без климатици, консуматори и т.н. Само дюзите не съм пипал да регулирам по тая кола, иначе всичко е препипано педантично. Слагах добавки, сменях нафти....все същото Дайте някаква идея....какво и е на тая кола за да качва такъв разход, защото ще я запаля вече.А толкова пари налях мани мани. Как да намаля тия 0.6л на 0.4. Благодаря.
  13. Може ли да някой да ми каже на стоков мотор AVB 101 h.p. PD колко бара трябва да надува турбината Мерси
  14. Колега Passi, Ако не ти трябва тая помпа ще ми я пратиш ли, имам добър майстор стругар да я помъчим.