Jump to content

Antonio87

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1,9 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Kazanlak

Antonio87's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. здравей,налични ли са 4-те пружини и на каква цена и дали ще станат за дизелово комби Б4
  2. здравейте искам да попитам iнякое знае ли в гр.Казанлък някой майстор които да ремонтира нафтови помпи ,имам проблем с Гнп-то има счупена пружина и колата работи като трактор прекасва и пуши адски много и лесно ли се сваля по принцип ако мога аз да си я сваля и да я закарам някаде да я оправят
  3. а дали ще стане за моя проблем и колко парички и търсиш на мен само едната пружина ми е счупена Цитиране на предходен пост!
  4. здравейте искам да попитам имам проблем с Гнп-то има счупена пружина и колата работи като трактор прекасва и пуши адски много,та искам да попитам намерих си друго ГНП но на него електронния блок му прави проблеми а моя си е здрав мога зи да заменя само механичната част без електрониката или всяка помпа си е с електроника сама за себе си.Благодаря предварително
  5. Antonio87

    БиоДизела

    здравейте колеги във връзка с био дизела искам да кажа ,че миналото лято цялото карах с био дизел обаче домашно производство ми правеха от патешка мас растопена и примесена с нещо но забравих какво да може да си е в течно състояние ,това е най-добрия вариант за био гориво колата нямаше разлика от нафтата мотора даже работеше по-леко :zustimm:/> колата е B4 1,9 TDI 1Z
  6. ами колега те сега малко паднаха тези Пасати и аз неснам защо и да помпа дюза е 101,116 и 131 са PD ами и аз бях скептично настроен към комбитата но са много хубави на мен ми допаднаха ,Пасата ми беше комби сега и Аудито ми е комби ,мислех си че никога няма да ми се наложи да ползвам този голям багажник но доста пъти ме е спасявал,ако не ти харесва визията на комбито аз съм виждал доста наточени комбита даже по ми харесват от седаните а и каквато и кола да си купиш задължително на VAG-COM и още нещо Seat също се произвежда от VW така че двигателите са си идентични.Успех с избора
  7. ами колега за мен лично ако искаш по-голяма кола А3-ката трябва да отпадне ,а за останалите 2 аз съм имал Пасат B5 1,9 TDI и бях много доволен от него,возеше много добре има достатъчно място за багаж,иначе като окачване и двигатели те са на практика едни и същи А6-цата и Пасата само марката е различна ето попаднах на един добър Пасат тои е модел B5,5 и е 131к.с. и 6 скорости както ти желаеш на прилична цена е според мен и е 2001г http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362678282610998&f1=details&slink=2ik62b
  8. ами колега зависи от състоянието на двигателя аз лично си слагам Castrol и Mobil и съм много доволен от тях но по скоро за този двигател Castrol 10W-40
  9. Това е моята количка
  10. пробвах като откачих буксата на дебитомера все същата история си е,като позагрее оборотите се менят по малко иначе за вървенето си върви като пушка а тук в Казанлък рзпитвам и не мога да намеря майстор с VAG COM
  11. ами не майстора където ми я прави няма VAG но аз му я закарах за друг проблем избилата тапа на блока и след това почнаха тези куший тези дни ще я закача на VAG COM само да намеря добар майстор в Казанлък или Стара Загора
  12. мисля да сменя двата ремъка обаче при друг майстор да видим дали проблем ще се оправи или ще си остане,че гори като ламя сега
  13. ами ако е от дебитомера как да разбера като го откача докато е запалена ли ,иначе играенето на оборотите варира между 40-50 оборота поне така ми играе стрелката на обортомера ,забравих да отбележа ,че се чува и лека скарцане отпред от някоя ролка и то само като работи на място и не е много често но пишман майстора ми каза че това било от ролката на водната помпа възможно ли е тя да е прецакана и от там да е играенето и лекото придърпване в ниските обороти и започна да гори повече от нормалното. Поздрави :bia:/>/> и друг въпрос къде в Казанлък има читав майстор да я закачи на VAG COM
  14. здравейте колеги,нов съм във форума и изчетох доста теми за този проблем но пак нищо не ми стана ясно,та проблема ми е следния беше ми избила тапата която се на мира на блока на колата и започна да губи антифриз заведох я на майстор които смени тапата но след като сглоби колата като я вземах почна да си мени оборотите на празен ход и в движение придърпваше на обороти до към 1500 а преди това всичко си беше ток и жица и започна да гори повече колата и ми се струва малко по тромава закарах му я обратно защото ми казаха че ремъка може да не е зацепен както трябва но всичко си беше наред и незнам какво да правя да отбележа също по принцип колата си пали от раз но оттогава няколко пъти доста време въртя докато запали когато е студена иначе след това няма проблем.Някакви съвети
×
×
  • Create New...