Jump to content

svetlix

Members
  • Мнения

    76
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B4 1.9 TDI AVANT

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

svetlix's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Купувам ГНП BOSCH за Ауди В3 1.9D За контакти на ЛС
  2. Здравейте, откъде да купя 4 нови бутала, за 1.9 ТДИ 1z мотор, 94 година? Ще са ми нужни ремонтни, тъй като блока трябва да се шлайфа, попадам на цени близки до 200лв бройката, има ли шанс за по-ниски цени?
  3. Здравейте, продавам джанти '17 - 4х108 -7,5Jx17 -ET 38 -централен отвор 63 (не можах да го измеря точно, но е между 62 и 63, по-скоро 63) -гумите са 215/40/17-ако купувача ги иска ги давам бонус. Цена- 400лв. За контакти 0897 97 11 97 Джантите съм ги купувал за моето Ауди Б4, никога не съм ги слагал и карал, защото все още двигателя ми е разглобен. Няма проблем за проверка на баланс машина или каквато прецените. Бартери не ме интересуват, цената също е твърда, ако не ги продам си остават по предназначение за Б4-ката.
  4. Здравейте, от кои модели Ауди да си търся предни ел.седалки? Ще ги монтирам на Б4 комби.Преправяне ще има, това не ме притеснява, но да не преоткривам топлата вода. Мерси!
  5. Днес смених целия макферсон, главина, спирачен диск и има малко подобрение. На крик със 100км/ч има вибрация, преди беше по-силна, сега намаля, но я има и е по-силна отколкото при другото колело при същите условия. В движение мисля, че е чувствително по-добре, но не можах да я пробвам хубаво. Незнам възможно ли е външното каре да прави проблем-сменя полуоската с друга, но не съм сигурен кое външно каре позвах, мисля, че си сложих моето защото беше здраво, идеята на смяната на полуоската беше смяна на вътрешното каре. Май ще сменя и външното каре и се предавам.
  6. Здравей колега, аз имам същия проблем с моята Б4. Вибрацията започва от 100км/ч и се усилва при по-висока скорост. Сменях каквото се сетих и проблема остана, на крик видях, че вибрацията е на предна лява гума, всичко смених с изключение на главината, но сега ще купя нова и ще я монтирам, въпреки че тази си е ОК, когато сменях лагера я качвах на струг и не биеше. С интерес ще следя темата.
  7. Здравейте, интересува ме дали мога да монтирам полуоски с некапсоловани вътрешни карета на моето Б4, 1з мотор, 95 година, към момента съм с полуоски на които вътрешните карета са капсоловани, въпреки това демонтирах вътрешното каре, но не се предлага отделно в магазините, а за този модел се предлага само комплект полуоска с карета. Има ли начин да си сложа вътрешни карета от друго Ауди, проблема е че моите са разбити и имам вибрации при скорост над 100км, купих си 2-ра употреба полуоска, пооправиха се нещата но искам да си сложа чисто нови. Мерси!
  8. Искам да пробвам как ще запали с включени подгревни свещи и от прочетеното по въпроса разбрах , че трябва да откача кабелчето на т.датчик.
  9. Здравейте, може ли снимка или кратко описание на местоположението на темп.датчик на Ауди Б4 1З мотор? Мерси!
  10. Здравейте, искам да си сложа "тайно копче" на Ауди Б4 1.9ТДИ, не че някой много се е залетял да го краде, но ми се иска да имам някаква блокировка на запалването. Има ли удобно кабелче за прекъсване с ЦК ключе, или някоя друга хитрина? Мерси!
  11. Мерси, чакам един приятел да ми даде ВАГ-КОМ, аз си свалих един, но е много орязан и не ми дава достъп до всичко. Не че съм голям специалист, но само да взема по-пълна версия и ще се пробвам. Поздрави!
  12. Има ли начин да на направя подгревните свещи да се включват и при по-висока външна температура, понякога сипвам олио в нафтата и мисля, че за първия старт на деня ще е по-лесно ако има и подгрев, и сега пали но малко се замисля. Нямам количества олио за да си правя допълнителна система за олио, понякога един приятел с ресторант ми дава по 10-20 литра и толкова. Мерси!
  13. Много благодаря за информацията, само ако може да ми кажете шофьорската(лявата) ли е късата? Мерси!
  14. Колега, аз докато обокалях и питах, се започваше от баланс на гуми, следва крива джанта или крива гума, вътрешно каре, лагер на главината, дори имаше предположение за крива главина, изпуснал амортисьор, тампон на самия амортисьор, втулки на носачите, шарнирен болт, кормилен накрайник, криви спирачни дискове. Аз започнах да преглеждам наред, смених разбити елементи където видях и в крайна сметка май се оказа вътрешното каре.
×
×
  • Create New...