Jump to content

ted

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 1z

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Stara Zagora

ted's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ted

    Проблем с Б4 1,9 тди

    Ами няма такива балончета,но вече 10 дни няма и следа от проблема.От калпавата нафта спасение няма-зареждам от Лукойл,ама то и по другите вериги същата гняс.
  2. ted

    Проблем с Б4 1,9 тди

    Не съм ходил на диагностика още,но от около седмица всеки ден карам колата и проблемът изчезна.Възможно ли е да влязъл въздух по горивните тръбички и докато се изчисти да е тресяло така?
  3. ted

    Проблем с Б4 1,9 тди

    Смених филтъра и маркучетата между дюзите,но проблемът остава...по-нарядко прекъсва и само веднъж изгасна,но не се изчисти нацяло.Ще ходя на диагностика
  4. ted

    Проблем с Б4 1,9 тди

    Тази вечер го запалих като се върнах от работа и направи следното-първите 2-3 минути поработи нормално,после пак започна да прекъсва и като че ли за част от секундата направо спира двигателя-имам чувството,че ангренажът едва успява да превърти,но след това продължава да работи и след няколко такива прехълцвания направо угасна.Замислих се,че откакто взех колата(точно преди година) не съм сменял горивен и въздушен филтър.Като се има предвид качеството на горивото у нас се чудя дали не е затлачил горивния филтър и затова да прави така.Утре няма да мога сигурно,но в четвъртък ще гледам да го сменя и да видим дали ще продължи да прави мизерии.
  5. ted

    Проблем с Б4 1,9 тди

    Колеги от една година търкалям Б4 комби 1з двигателя от 1994 г.Досега нямаше никакви ядове,само като паля се чуваше леко жужене 1-2 секунди,но не му обръщах внимание.Тази вечер се наложи да преместя колата и ми направи впечатление едно нетипично прескачане на обороти все едно става въпрос за кола с ненастроена газова уредба.Изгасна ми 5-6 пъти,което ме изуми-за една година не ми е гаснала нито веднъж.На няколко пъти след запалването работи няколко секунди и гасне веднага,няколко пъти работи по-дълго,но неравномерно и пак угасне.Жуженето,което чувам винаги веднага след запалване тази вечер го чух около два пъти,но след известна неравномерна работа на двигателя и доста по-силно.Веднъж даже колата се изфорсира сама.Едва я закарах до набелязаното паркомясто.Там я оставих десетина минути и пак я запалих,като този път работи нормално.Не знам какво й стана,но ме притесни-на дълъг път не бих рискувал да тръгна така.Чувал съм,че при този модел правят драми ГНП-тата,възможно ли е да е помпа?
  6. Колата е 1994 г,комби.Скоро се повреди дръжката и сега отварям капака на багажника само отвътре.Минах по моргите в Стара Загора и всички врати на багажник на такова Ауди бяха със счупени дръжки-явно им е хроничен проблем.Затова се обръщам към вас с надежда да изскочи от някъде здрава дръжка.Нека офертите са придружени със снимки и цена на лично съобщение
  7. ами аз писах някъде,че търся такива хора,ама ми се отговори,че е лесно и да си го направя сам ама едва ли ще се справя
  8. Колата е Ауди 80 94 г и е с табло със стандартния проблем-неработещ дневен километраж Ако ви се намира табло,на което всичко му е ок пишете на ЛС или тел.0884050387
  9. колега трябва ми табло за точно такова Ауди с работещ дневен километраж,имаш ли
  10. много благодаря колеги,ще се опитам да го направя
  11. Колеги отскоро съм с Ауди 80 б4 1,9 ТДИ 90 коня,още като го купих не отчиташе изминатите километри,нито горните цифри се движат,нито долните.Има ли някой майстор в гр.Стара Загора или околността,който да ги ремонтира
  12. днес си купих 1,9 ТДИ,засега впечатленията ми са повече от добри,ако му бодна един чип ще е направо хала
  13. ресурса ми е до 2500 лв,двигателите,които търся са 1,9 ТДИ 90 коня,2.0 АБТ или 2.0 АБК,последните задължително с газ. Тел.за връзка 0884050387
  14. днес пак отидохме на оглед с мой познат автомонтьор,който установи,че е имало удар отпред вляво( ако не ми беше показал кривините нямаше никога да забележа),съединителят е тръгнал(не знам как онзи ден не съм го усетил).Продавачът нямаше представа защо стъпковото моторче не е оригиналното.Всички водни съединения са за смяна.Проблем в ляв халоген-след смяна на 2 крушки продължава да не свети.Необходима центровка на газовия инжекцион,защото на газ горката не може да откине-за сравнение ходихме с комбито на автомонтьора с мотор АБТ,което в сравнение с въпросното АБК върви направо на самолет,което не ми се струва нормално.Даже пасажерската врата е разхлопана,гумите пълен галош.Общо взето доста забележки излязоха и му казах,че при предстоящите ремонти за около 500-600 лв повече от 2000 лв не мога да му дам и сделката отпадна.Търсенето продължава
×
×
  • Create New...