Arokh

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Arokh

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Location
    Sofia
  1. Какво мислите за това, някой има ли мнение да сподели ако го е правил и заслужава ли си ефекта, който може да се постигне с престъргване?
  2. Предения десен лагер беше заминал, като я разглобиха в сервиза се оказа че и главината е заминала. След смяната на лагера и главината проблемът с тресенето се оправи наполовина, изчезнаха всички големи вибрации предавани на купето но тресенето във волана остана. Тъй като по ходовата част вече няма нищо видимо за смяна и гумите с джантите са проверени ще се върна на спирачни дискове.
  3. Проблемът е в работата на бензин (придърпвания и гаснене на ниските обороти, пукотевици в ауспуха при висока скорост), а най-вече в паленето на бензин, след като не е палена повече от 6-8 часа. Опитал съм повечето неща от тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=150216 но сега ми предстои ходене на газаджия и силно се надявам че ще мога да бъда по-конкретен в проблема.
  4. Колега, какво точно представлява почистването на ЕГР клапан на A3, 1.8, 125кс AGN и има ли някакви специални препарати? Честно казано не знаех че има такъв калапан дори на тази кола.
  5. С малко закъснение, но резултата от прегледа на предницата при мен беше: Почистване на всички повърхности където лягат джантите от ръжда и боклуци. Сменени тампони на преден десен носач - проблема остана. Сменени външни кормилни накрайници (ляв и десен) - проблема остана, като че ли тресенето се усеща 1 идея по-слабо. Според майсторчето, каретата са наред, въпреки че усетих минимален луфт при завъртане на едната полуоска, казаха ми че не е проблем. Насочиха ме към лагер на главина на предна дясна гума, защото играеше леко след като я качихме на стенда. (същият лагер вече е затяган веднъж или 2 пъти). Действително проблема се наблюдава най-силно в ляв завой с по-голяма скорост, тъй като усилието се прехвърля на дясната гума и почти няма тресене при десен завой + спирачка, защото усилието е от ляво. За сега отлагам смяната на лагерите, тъй като най-вероятно ще сменя и 2та заедно, другите идеи които имам е да има нещо нередно по кормилната уредба или отново изкривени дискове. Цитиране на предходно мнение!
  6. Привет, с Audi A3 1.8 125hp 96г. при мен проблемът беше същия известно време, силно тресене във волана при спиране (най-силно около 60 km/h), след което смених предните спирачни дискове (Ferodo) + накладки, от които ми казаха че е идвало тресенето. След смяната тресенето изчезна на 98%, и няколкостотин километра след това пак почна да се появява постепенно. Сега с нови дискове на под 1000км и баланс на предните гуми, отново тресе по същия начин, при спиране с 60-70km/h. Забелязах че подобно тресене, но много по-слабо се вижда и със 100-110 km/h, като отпусна газта. Предполагам че новите дискове не са се изкривили отново толкова бързо, освен ако има някаква нередност по колата, която да ги криви, (може би боклуци по главината, спирачни апарати..) Тези дни ще я водя да видя всички накрайници по предницата, карета итн, от където може да идва проблема.
  7. Благодаря за отговорите, дебитомера най-вероятно е на доизкарване, чистих го със спрей за почистване на ел. контакти, ефектът беше минимален. С този спрей ефектът е в пъти по голям, + почистването на дроселовата клапа, резултатът за сега е че колата пали доста по-лесно на студен двигател. До колко съм адаптирал дроселовата клапа с каране не знам, но за сега няма проблеми във вървежа и разхода.
  8. Колеги, става въпрос за Audi A3, 1.8, 125кс AGN 1996г, с метан с проблем при палене на студен двигател (гаснеше на бензин, непостоянни обороти и пукотевици от ауспуха). Почистих дроселната клапа и дебитомера със следния спрей: Докато работеше на бензин, за ужас на съседите пръснах няколко пъти от спрея във клапата, при дръпнато жило за газта и от ауспуха излезе на няколко пъти доста внушителен облак от дим, саждите които са били в системата предполагам. След сглобяването на чарколяците откачих клемата на плюса на акумулатора за 20 минути, за да изчистя евентуални грешки които са се създали при голямото поемане на нефилтрирания въздух. След това следваше 40 минути каране с горе-долу постоянна скорост за адаптиране на дросела. На следващата сутрин (днес), колата запали от първия път на бензин, без проблеми. Забелязах обаче, че климатика, или поне иконката със снежинката вече не работят. След като го пусна, иконката изгасва веднага. Също така чувам лек съскащ звук от дросела при подаване на газ от жилото, може би дърпа въздух от някой калпав маркуч. Очаквам предположения какво може да се е случило с климатика преди да я закарам на диагностика и да ми кажат какво мисли Vag-Coma. Благодаря!
  9. След като надрънках половината резервоар с бензин почнах да паля от 1вия път... след време същия проблем се появи сутрин, след като не е палена доста време, здраво въртене при палене на бензин. При палене на газ пали от 1вия път и след известно време палене на газ почва да пали и на бензин от 1вия път, докато проблемът не се появи отново. Това е развитието при мен, паля на газ, а когато температурите паднат ще я пробвам на бензин.
  10. Колеги, включвам се с решение на моя проблем с паленето. Наблъсках половината резервоар с бензин, както каза колегата arsenal88 След 2 дена колата почна да пали от 1вия път, дори след повечко време без да е палена. Оказва се че при мен проблема се дължи на недостига на бензин за бензинова помпа или засмукване на въздух при клатенето на малкото количество в резервоара. Пробвайте да наблъскате бензин преди да се хвърлите на датчиците, това е моя съвет!
  11. Да, проблемът си остана, просто почна да пали значително по-лесно от колкото със стария датчик.
  12. Колеги, имам същия проблем с трудно палене сутрин на бензин(палеше от 5-6 пъти, колкото по-студено, толкова по-трудно), Колата е А3 1.8 125кс, без турбо, на метан. Смених температурен датчик за 20тина лева: Това частично оправи проблема, (След Ваг-Ком-а ми казаха да го сменя, изкара 'Fuel Throttle' грешка) След смяната почна да пали от 1вия път на студено, но проблема почна да се получава пак. Определено този датчик беше една от основните причини, но явно не е само това, Поздрави.
  13. Ето параметрите, За сега не ги продавам без гумите, нямам какво да ги правя а и летните са сложени, няма смисъл да се свалят тъй като не мога да ги продам по отделно. Поздрави!
  14. Междуболтовото е 5х100 Стават за стартите Audi А3, Audi TT, VW Golf 4, VW Bora и други.