Jump to content

stefan4uk

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди A4 1.9 tdi

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

stefan4uk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,имам 3 въпроса,понеже не съм много наясно- реших да си направя диагностика и искам да попитам 1.Може ли на мотора 1.9 тди 90 1z да се види с програмата синхронизация на валовете? 2.В един раздел гледам,че стойността е по висока това какво означава? 3.Ако това са стойностите на дюзите (мисля,че са добре) защо не ми излиза 4-та дюза? Ето и снимки от програмата
  2. Здравейте,днес установих че няма ток на кабела на помпата,след цял ден мъка - Проблема е решен.Оказа се контактния ключ,дава контакт,лампите светят,но явно в клемореда има проблем и не пуска ток.След като размърдах клемите на клемореда колата пали,помпата работи,всичко е точно.Беше едно ровене по тия релета,смяна,букси,бушони,а се оказа клемореда.Ще се смени с нов утре.Който има подобен проблем,може първо в клемореда да потърси причината.Благодаря ви за отговорите!Поздрави !
  3. Продавам чисто нови тампони за заден мост за Ауди А4-Б5 (8D2, B5) седан 1.9 TDI 90 к.с 1Z AHH/AHU. Производител: FORTUNE LINE номер: FZ9712 дебелина - 101 мм вътрешен диаметър - 12,3 мм външен диаметър - 56,4 мм гума/метал за задна ос Цената е за двата броя ! тел.0894204878 Зари
  4. Първо го презапоих,после сменено с ново.Няма ефект.Когато дам контакт и помпата в резервоара се чува за 1-2 секунди колата пали и върви идеално,но когато не се чуе помпата-няма палене.Имам програма и го тествах на контакт защото не пали и снимах какво ми даде,не го копирах защото излиза на маймуница.Ако някой знае ,моля да помогне,най близкия добър майстор е на 90км,ако мога сам да разбера причината!Може да е дало грешки защото съм откачил буксите на фаровете/ключа
  5. Колеги,колата е Ауди А3 131 помпа дюза.както върви и гасне,няма значение студен или загрял.Има помпа в резервоара.Когато се даде контакт чувам помпата 1-2 секунди набива нафта тогава пали.Когато угасна и като дам контакт не се чува помпата и не пали.Като сваля всички релета и откача акумулатора после пак не пали,случи се веднъж да запали ,но някак си като стар дизел през зимата,после заработи ,но прекъсва.така работи около 2 мин и пак изгасна.Като пипна две от релетата са горещи с номера 100 и 109.Реле 53 е сменено.Като е на контакт и вкарам 109 се чува как цъка.На мен ми прилича на недостиг на нафта,така преди да изгасне започва да прекъсва.Дайте съвет какво да гледам
  6. stefan4uk

    Луфт в ново каре

    Не получих отговор,но аз се справих сам.Ще кажа защо имаше луфт карето - защото се продават карета за един модел автомобил с различни размери,оставяме че най вероятно за около 50лв е менте затова с повече газ на завой трака,но играеше в полуоската защото оригиналния размер дължина на карето е 90.5мм а аз си поръчах каре което е 92мм.Три пъти сваляне до като намерих точната шайба за да не играе в полуоската така с шайбата която подложих най напред да опре в ръба и после наредих другата шайба и после тази от пластика и всичко стана идеално.Пиша това за да помогна на някой колега -гледайте размерите преди да поръчвате каре,аз не знаех че има два различни размера.
  7. stefan4uk

    Луфт в ново каре

    Здравейте колеги,отдавна ми трака външно каре на десен завой,купих ново Pascal с маншона,шайбата и пластмасовата шайба.Разглобих сложих си шайбите както си бяха,гледах и доста клипове не съм ги объркал сложих новата зегерка карето влезе с малко почукване опря си на шайбите-проблема е че като го дръпнах навън и мърда т.е има луфт.Като го поръчах казах точния модел кола,има ли вариант да са ми дали друг модел,иначе всичко си стана на шлиците,не опира да стърже в главината,всичко е добре,просто самия външен вид е малко по различен от старото каре.Аз все пак го сглобих,затегнах болта обаче като хвана самото каре и луфта си остана ето като на този клип,мърда по шлиците навън и навътре(това омазненото е все едно главината.Моля за съвет! Видео
  8. Здравейте,ще попитам тук за да не пълня форума с нова тема.Колата е Ауди А4 Б5 1.9 Тди 96г. 90 кс.Вече близо година се чува едно леко,много леко виене на хидравликата на волана,ако завъртя пълен ляв или десен започва да пищи и винаги се старая да не го правя.До днес си карах без проблеми,рейката има съвсем малко омазнено с масло където влизат маркучите.Маншоните са идеално сухи,като ги стисна не усещам да има масло в тях.За около 1000км.съм долял около 50гр.масло.Смених маслото преди няколко месеца-зелено.Рейката няма луфт,няма да чука.Днес започна да ми затяга волана.Внушавам ли си или просто му е дошло да става,но това се случи днес след като свалих предна лява гума,че почнаха да ми свирят спирачките -видях че има феродо и след като я сложих и запалих колата веднага го усетих задържането на волана.Помислих че нещо по окачването е станало,обаче то е здраво нямам проблеми.Разкарах колата на около 1км пак задържа,на изправени колела и в един момент на ляво както и на десен волан за момент задържа.Маслото е чисто,обаче за този 1км.изминат като пипнах маркучите и двата бяха горещи,бръкнах в казанчето с пръст и направо ми изгоря кожата,имах чувството че ще се разтопи казанчето.Така ли трябва да е горещо маслото макар че минах само около 1 км.,каква може да е причината за това задържане на волана-помпа или рейка?
  9. Здравейте,за Audi A4 B5 1.9 tdi 90 к.с трябва ми пластмасовия капак от лявата страна на арм.табло,това капаче със щипките което покрива бушоните.
  10. Няма вибрации,върти си равномерно и гладко.Значи да си карам спокойно!Благодаря!
  11. Здравейте,ще попитам в тази тема за тази прословута шайба на динамото.Разбрах че на А4 90 к.с 1z AHH/AHU е обикновена шайба.При мен е такава нормална с една гайка отпред.динамото е BOSCH 120 0123515008 NC-14V-65-120A.../ 028 903 028 F .Трябва ли задължително да сменя шайбата с такава(инерционна/демпферна) след като от завода е сложена обикновена?
  12. stefan4uk

    Да се похваля

    Да се похваля с новата си придобивка!Има дребни забележки,но като цяло е добре....за сега!!!
  13. Да разбрах, ще го направя и после пак ще пиша.Благодаря!
  14. Здравей,благодаря че ми отговори,но моето табло е същото само че по средата има четири големи лампи квадратни и мигат като дам контакт и след като запаля изгасват.Гледах оборотомера но няма как да видя колко лампи има там трябва да сваля таблото.Като дам контакт при оборотомера свети само една жълта лампичка за подгряването на свещите.
  15. Здравейте,днес реших да пусна VCDS да направи пълно сканиране за грешки.Откри ми две грешки на имобилайзер.Не мога да разбера какво означават,пише си "ключ"и някаква "лампа".Отскоро имам колата не съм свалял таблото за да видя дали всички лампи са там,не зная дали има специална лампа на имобилайзера.Колата е 1.9 тди 1z 96г.Когато я купих ми дадоха само един ключ.Няма дистанционно,нямам аларма,нито има на ключа бутонче.Обикновен ключ,имам централно и чрез ключалката на вратата си заключва и отключва-нямам проблеми.Нямам проблеми и с палене,пали си веднага и върви всичко е добре.Просто така реших днес понеже си купих кабел и реших да пробвам.Сега се чудя че има вероятност джамбазите да са ровили и да са махнали имобилайзера което е добре за мен,и затова да дава тези грешки а може да е друго и се притеснявам да не ми направи проблем на път.Гледах и в каталога за грешки от немски пак така си пише както го показва програмата-"Ключ"и "лампа-маса".Моля някой да помогне какво точно означава това-ето и снимка за да видите http://relhostpic.eu/images/2016/01/29/c8fK4.png
×
×
  • Create New...