-
Мнения
308 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A4 1.9TDI
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Сливен
Последни посетители
2229 профилни разглеждания
Warrer's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Oт няколко години скитосвам по гори и планини,в началото с мотор после смених няколко атевета,докато миналата година най накрая събрах смелост да се сдобия със най-доброто при тези машини а именно Ренегадната машина.За незапознатите малко инфо относно машината,CanAm e подразделението произвеждащо атевета на канадската компания BRP(Bombardier Recreational Products)още известна по нашите ширини като Bombardier,производител също на джетове Sea-Doo и моторни шейни Ski-Doo.Принципно атеветата се делят на три групи спортни,ендуро и работни. 1.Спортните са с лека рама,цяла задна ос,двигатели от еквивалентния кросов мотор на фирмата производител,ръчни скорости.Изцяло ориентирани към състезания,много мощни двигатели със сприхав нрав,подходящи за управление само от хора които знаят какво правят.Двигателите са с работен обем 450куб/см и изискват много сериозна подръжка,например смяна на масло на всеки 5 часа работа на двигателя ,крайно неподходящи за разходки в гората но това не означава че няма и такива ентусиасти.Без задвижване на предния мост. 2.Ендуро-на външен вид почти не се отличават от спортните,като изключим някой модели с вариаторна трансмисия и независимо окачване отзад.Характерно за ендуро атеветата е че двигателите при тях са по плавни,с по голям въртящ момент в ниските обороти,повече и по дълги скорости.Изцяло насочени към разходки и каране за удоволствие,подходящи за начинаещи с голяма гама обеми на двигателя от 50 до 700куб/см.Има само няколко модела със задвижване на предния мост,повечето нямат. 3.Работните кончета както се разбира от името им са измислени с идеята да работят,приличат на малки тракторчета не можете да ги скъркате,нямат агресивната визия на другите два вида.Във всички случаи 4х4 задвижване,някой със постоянно включен преден мост други не,всички имат и блокаж на предния мост дали механичен или LCD.Двигателите в повечето случаи не са особено мощни но тяхната цел не е да постигат високи скорости,обикновено имат бърза и бавна скорост и CVT(на принципа на центробежния вариатор )трансмисия,теглото им варира от 220-350кг,за сравнение спортните тежат със 100кг по малко. Тук идва момента да ви разкажа и за ренегдната машина,тя не се причислява към нито един от тези класове,тя е сама във собствен клас просто защото няма аналог.Канадците са се опитали да направят едно съчетание от най добрите страни на всички видове атевета.Ренегада притежава агресивната визия на спортните Двуцилиндров 800куб/см ROTAX двигател с мощност 70кс Комбинация между комфорт,стабилност при висока скорост и устойчивост на обръщане при страничен наклон,благодарение на окачването KAYABA което се монтира само на моделът означен с Х,най големият клирънс при всички атевета 30см благодарение на 12 цоловите джанти. Машината тежи 275кг,почти на долната граница на работните атевета а е с най-големия двигател,задвижване на предния мост и автоматичен LCD блокаж на диференциала.Задните гуми които съм сложил са Maxxis BigHorn,ако сте гледали Дакар всички ренегади които участваха бяха с такива гуми,това са гумите които съчетават дълготрайност и сцепление при различни видове настилка по най-добрия начин.Предните гуми които съм избрал са китайски със тракторна шарка предимно за кал,идеята ми беше да имам два чифта предни гуми едни за есенно зимния сезон когато е кално и едни за останалото време когато е сухо(вторите все още не съм ги купил).Машината е произведена март 2008 като според първия собственик е купена чисто нова от щатите 2010г.и е докарана в БГ,а я купих миналото лято юли месец.В момента е на 4000км и 170часа,всички консумативи са сменени даже и тези на които все още не им е дошло времето Общо взето ви запознах с уникалната комбинация която е постигнал производителят,но както всички хубави неща всичко си има цена.Понеже машината е произведена отвъд океана до преди няколко години когато започнах да се интересувам точно от този модел,частите в БГ бяха на безумни цени защото имаше само един официален вносител и представител.В момента има няколко фирми които предлагат части и консумативи на прилични цени или вече човек може да си поръча всичко от онлайн магазини по целия свят.Цените на частите са като на останалите Японски атевета,понеже афтърмакет производителите правят всичко в Китай.Бъдещият собственик ще получи подарък лебедка която аз получих като подарък от първия собственик но така и не съм я монтирал. Лебедката е китайска,нищо особено струва към 200лв в магазина но ако не дай боже ви се наложи дори и веднъж да я ползвате може да ви спаси живота. Сега и лошата новина.......цена 14000лв,готов съм на лек коментар колкото да си платите горивото,Също така е възможен бартер за Пасат след 2008 2.0TDI CR или 1.8 TSI,може и някое А4.Готов съм да доплатя още 6000лв+цената на Ренегада. Ако не друго поне се надявам че сте научили нещо интересно от романа който изписах.Лека вечер на всички за контакти на ЛС
-
6300?Някой мераклия?
-
Нова цена 6500!За колеги от форума ще има коментар + комплект зимни гуми с джантите,предните Continental ги купих тая есен,Задните са avon НА 3 години са но винаги са били само задни.Имам и щора за багажника.
-
Бартер за А6 1.9TDI 131ph или Passat 5.5 1.9TDI 131ph-с доплащане от моя страна!
-
Марка:Ауди Модел:А4 Б5 Пробег: 183 000 реални Дата производство: 03.1998 Дата първа регистрация: 05.1998 Тип двигател: дизел Кубатура: 1900 Коне: 110+чип от колегата Brezel Скоростна кутия: Ръчна Дирекция: лява Категория: комби Цвят:сив VIN: Особености: *врати - 5 *Airbag -4 *Автопилот - не *ABS - ДА *Газова уредба - не *Метан - не *Ел. стъкла -ДА *Ел. огледала -ДА,подгряване *Климатик - ДА *Климатроник - ДА *Кожен салон - ДА *Ксенонови фарове -BI-Xenon *Лети джанти - ДА 16-ки от А6 със нови летни гуми Michelin Pilot 205/55/16 Z DOT 2310 и NOKIAN ZG2 DOT1809 205/55/16 ZR *Навигация - не *Партроник - не *Нов внос - не *Халогени - не *Аларма -ДА *Централно заключване -ДА Допълнителна информация: Перфектно техническо състояние,напрълно обслужена-масло,ролки с ремъци,водна помпа,ролката на динамото,обтягащия механизъм на ролката на главния ремък и всички филтри са сменени февруари ,миналата пролет смених всичко по предницата,комплект закупен от колегата Муфталчо+вътрешните шарнири на рейката и външните карета на полуоските.Маслото винаги е било Кастрол Магнатек в началото GTD и после като го стряха Diesel,филтрите винаги MANN.Преди няколко години имах големи ядове с тази ролка на динамото,даже тема бях пуснал в дизеловия раздел.Та преди няколко месеца като започна да ми просвирва пак ремъка без явна причина се позагледах и видях че обтягащия механизъм пак е готов да ме предаде и смених всичко.Идеята беше да я покарам още една година и тогава да я продавам но сега ми дойдоха едни пари и реших да ги похарча за нещо по ново и по широко.Двигателя е чипосан от три и или четири години с чип от колегата Brezel и до сега не съм имал проблеми породени от повишаването на мощността,в началото смених няколко дебитомера и все изкарваха по няколко месеца,пробвал съм с английски и китайски и двата не струват,накрая един приятел ми донесе от германия един втора употреба и от две години карам с него и нямам ядове.Набутах се преди две години и за Н75 някъде около 200лв беше ако не се лъжа.Зимата смених и тампоните на двигателя че единия беше заминал.Фаровете са от фейслифт и са с ксенони на късите и дългите светлини,праговете също са от фейслифт.Имам щора да багажника но съм я махнал че нещо ми скърца и ме дразни.Пълен ел пакет и всичко работи,скоро сменях пластмасовите водачи на стъклата на предните врати.Всички годишни такси платени винетка,гражданска.Това бяха хубавите неща за колата,сега малко кусури да и намеря. Преди година в една поледица леко спрях в един бордюр и предната броня е спукана,така и не се наканих да я оправя,има драснато на няколко места по купето,ръжда естествено няма.Вътре като цяло е доста запазена,има изтъркано по ръбовете на предните седалки,за друго не се сещам.Двигателя леко се омаслява от охладителя на маслото в тялото на масления филтър,още като я купих беше така и продължава да си цапа и аз все не намирам време да сменя тези О-пръстени.Миналото лято ми протече ГНПто и реших да си го оправя сам ама не успях,та и тя е сменена.Ръчката за къси и дълги ми правеше проблем ама я оправих и за това имам пусната тема май в направи си сам беше.Турбинката омаслява съвсем леко но това е нормално,лепил съм интерколера че беше пукнат малко.Катализатора съм го махнал и EGRа е затапен.За друго не се сещам,всичко си работи и ако не ми беше тясна тая кола нямаше да я продам защото съм си я правил с много четене и мерак,веднъж съм я вкарвал в сервиз и като ги видях какви некадърници са и как предната главина виси на кабела на ABSa направо полудях,не стига че им плащам прескъпо ами и допълнителни проблеми ми правят,от тогава всичко си го оправям сам и дори и да сбъркам нещо(като ГНПто например)сам съм си виновен и това е. Цена:6 800лв. Данни за връзка: Телефон: 0888 95 60 63 Скаип: warrer666 Електронна поща: nekronus@yahoo.com Място, на което може да се види колата: Сливен
-
gas-gas
-
up
-
бръм-бръм
-
Благодаря!Дано да я вземе някой мераклия,между другото купувача ще получи бонус един флакон със силиконова смазка за веригата,и половин литър масло за двигателя.Понеже двигателя събира 1.5 литра,половината от едната тубичка ми остана и другия път ще трябва само 1л.Имам пълна ендуро екипировка която също се продава ботуши http://shop4sport.net/zen/index.php?main_p...222b096543cc8ec каска с кевлар и карбон http://www.thh-helmet.com/52.htm ризница http://www.crazyfox.bg/index.php?p=product&id=306 наколенки http://shop4sport.net/zen/index.php?main_p...;products_id=33 ръкавици http://northernbeachescycles.com.au/shop/p...products_id=425 очила http://shop4sport.net/zen/index.php?main_p...products_id=222
-
Моля някой админ да изтрие другите теми,аз просто я редактирах няколко пъти не знам защо се нацвъкаха толкова много.Извинявам са на всички!
-
Продавам го защото си счупих ръката много грозно и изгледите скоро да го карам отново из родните балкани са нулеви.Мотора е регистриран за първи път септември 99г,купих го от един англичанин който му е първия собственик.Като цяло е в чудесно състояние и е перфектен за каране из гори и планини.Двигателя е 300сс,четеритактов с 4 клапана и два разпределителни вала,водно охлаждане-43коня.Мотора е R модификация което означава,спортен олекотен с повишена мощност.Няма стартер и акумолатор а резервоара е пласмасов,всичко това с цел олекотяване,тежи 105кг а нормалният КЛХ 123.За човек като мен който тежи колкото мотора това беше чудесно защото където и да отида винаги мога да го хвана отзад и да го завъртя на където трябва,който е карал по горите ще ме разбере.Ауспуха е FMF PowerCore 4 http://www.fmfracing.com/Mode/Category/42 ,перфектен звук +още мощност.Кормилото,веригата и пиньоните са Renthal,кормилото е подсилено http://www.renthal.com/File/shop_browse.asp?tabtype=1 ,веригата е О-рингова което ще рече че на всяко звено има едни гумени О пръстени които не позволяват на прах и кал да влизат в ролките http://www.renthal.com/File/sproduct8.asp?...p;bikedate=1997 ,пиньоните изглеждат нормално без следи от износване http://www.renthal.com/File/sproduct4.asp?...p;bikedate=1997 http://www.renthal.com/File/sproduct5.asp?...p;bikedate=1997 .Ръкохвтките за съединителя http://asvinventions.com/Universal-Clutch-...-Pro-Perch.html и предната спирачка http://asvinventions.com/Early-Kawasaki-Fr...ever-Only-.html са ASV нечупещи се,обръщат се напред ако падне мотора с цел да не се счупят и да не откъснат някой пръст на моториста,също има и предпазители за ръцете Polyplast.Понеже заводско няма табло,англичанина му е сложил дигитално http://trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html ,показва скорост,обороти изминато разстояние и температупа на водата и въздуха.Всичко изброено до тук е слагано допълнително и ако някой си направи труда да провери ще види че само тези неща са една хилядарка,мотора просто е много направен и супер многи ме е яд че не мога да го карам.С обърната предница е което нямам идея какаво значение има но гледам че чистите кросови мотори са така,гумите са в много добро състояние,задната си е чисто ендуро гума а предната е комбинирана за черно и асфалт.Накладките са до средата,в началото помислих че са за смяна но се оказа че оригинално са дебели 1см и има още много живот в тях. Друго не се сещам,ако имате въпроси питайте.Обявен е по сайтовете за 3900,за хора от форума цената ще бъде 3500.Искам да го дам на някой който ще му се радва и ще го кара и подържа както до сега.Честно ви казвам не ми се продава но просто няма какво да го правя+жена ми която ми къса нервите да го махам.Това е,ако не го вземе някой ще стои на село и ще събира прах.Усещането е гадно,все едно да имам S2 в гаража и да не мога да го карам.Успех на всички,по-подробна обява скоро не съм правил
-
Продавам го защото си счупих ръката много грозно и изгледите скоро да го карам отново из родните балкани са нулеви.Мотора е регистриран за първи път септември 99г,купих го от един англичанин който му е първия собственик.Като цяло е в чудесно състояние и е перфектен за каране из гори и планини.Двигателя е 300сс,четеритактов с 4 клапана и два разпределителни вала,водно охлаждане-43коня.Мотора е R модификация което означава,спортен олекотен с повишена мощност.Няма стартер и акумолатор а резервоара е пласмасов,всичко това с цел олекотяване,тежи 105кг а нормалният КЛХ 123.За човек като мен който тежи колкото мотора това беше чудесно защото където и да отида винаги мога да го хвана отзад и да го завъртя на където трябва,който е карал по горите ще ме разбере.Ауспуха е FMF PowerCore 4,перфектен звук +още мощност.Веригата и пиньоните са Renthal,веригата е О-рингова което ще рече че на всяко звено има едни гумени О пръстени които не позволяват на прах и кал да влизат в ролките,пиньоните изглеждат нормално без следи от износване.Ръкохвтките за съединителя и предната спирачка са ASV нечупещи се,обръщат се напред ако падне мотора с цел да не се счупят и да не откъснат някой пръст на моториста,също има и предпазители за ръцете Polyplast.Понеже заводско няма табло,англичанина му е сложил дигитално http://trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html ,показва скорост,обороти изминато разстояние и температупа на водата и въздуха.Всичко изброено до тук е слагано допълнително и ако някой си направи труда да провери ще види че само тези неща са една хилядарка,мотора просто е много направен и супер многи ме е яд че не мога да го карам.С обърната предница е което нямам идея какаво значение има но гледам че чистите кросови мотори са така,гумите са в много добро състояние,задната си е чисто ендуро гума а предната е комбинирана за черно и асфалт.Накладките са до средата,в началото помислих че са за смяна но се оказа че оригинално са дебели 1см и има още много живот в тях. Друго не се сещам,ако имате въпроси питайте.Обявен е по сайтовете за 3900,за хора от форума цената ще бъде 3500.Искам да го дам на някой който ще му се радва и ще го кара и подържа както до сега.Честно ви казвам не ми се продава но просто няма какво да го правя+жена ми която ми къса нервите да го махам.Това е,ако не го вземе някой ще стои на село и ще събира прах.Усещането е гадно,все едно да имам S2 в гаража и да не мога да го карам.Успех на всички!
-
До колкото разбирам караш 1Z,вероятни причини за навървенето има много за съжаление.Според мен първо отиди на диагностика или помоли някой от форума с ваг-ком да я вържете и да видите дали няма грешки и всичко наред ли е.Изчисти всмукателните тръби,много е вероятно да са пълни с нагар+масло,заминал дебитомер,замърсена помпа(ГНП),фитри разни.Започни с по ефтините неща,но най-напред ваг-ком и тръбите.Успех!
-
ако питаш мен вземай 4 ей такива http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=So и си свиркай,гумите са доста добри и супер здрави,за едно лято по предимно селско градски пътища нямат забележки.
-
За какво ти е такъв странен размер,който струва с почти 50лв на гума повече от по малкия размер?