Jump to content

mir4ev

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mir4ev

  • Рожден ден 1.05.1986

Друго

  • Kaра
    aidu 80 2.0 16v

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

427 профилни разглеждания

mir4ev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. mir4ev

    въпрос за мотор AEW

    Привет колеги,мисля да заменя мотора 3.7 AEW преди фейса,с мотор 4.2 AQH.И тук ми е нужна помощ ако някой е правил нещо подобно.Пасва ли 4.2 на мен и какви проблеми може да създаде(електрониката е ясна,че няма да стане)страх ме и от механични ядове.Моля за мнения и съвети.
  2. mir4ev

    А8 д2 двоен дин.

    мерси колега,точно това търсех 2ва дена.
  3. mir4ev

    А8 д2 двоен дин.

    не е от дизел.Колата е приди фейс а сега минава към след фейслифт.Проблема е,че непоказва коректно температурата на вън.С новия модул изписва за кратко -25.5.При тези градуси няма как да стане.Цял ден издирвам електрическа схема на тези модули за да го побългаря.
  4. mir4ev

    А8 д2 двоен дин.

    Привет колеги,досърбя ме и реших да подмладя бабичката.Смених фарове и сега е супер.Купих навигация и цялата средна конзола.След 1 ден рязане и сменяване на букси всичко стана супер.Паля колата да се позовя и ..........изненада,непоказва температурата на вън.Не е кой знае какво,все пак сега съм с нави плюс и най-вероятно съм забравил букса.Решавам да я настъпя малко на магистралата,затварям прозорцити и настройвам климатроника и всичко е 6.Да но не,след 3 или 4 минути все още е много топло.Климатика несработва(компрекора).Връщам се,свалям всичко и оглеждам.Всичко си и по мистата но двата проблема също си стоят.Със старата електроника проблемите изчезват,значи има разлика в управлението.Въпроса ми е има ли колега който е пранил същото и как е премахнал този проблем.
  5. mir4ev

    80 В4 проблем

    над 300 преглеждания и никакви предложения.Утре ако е хубаво времето мисля да прегледам и замеря л-сонда и температурен датчик.Ако те са добре ще прежаля кефа да си намеря сам проблема и ще я закарам в работата(все пак бачкам в сервиз).Там ще я закача на газ анализатор и една настройка.Но това разваля кефа да се ровя и търся проблема.Също така ще е забавно да се предвижа от хотел Плиска до Люлин 3 като знам,че на 2 минути трябва да махам клемата.
  6. mir4ev

    80 В4 проблем

    600 лева колега.С оригиналните лети джанти и много забелешки
  7. mir4ev

    80 В4 проблем

    Да,клемата на акумулатора.Колкото до ВАГ КОМ ще изчака малко,защото първо има нужда от една газова система и ако се няма проблеми на газ,изобщо няма да го правя.Благодаря за помоща
  8. mir4ev

    80 В4 проблем

    няма значение коя се маха
  9. mir4ev

    80 В4 проблем

    Здравейте колеги.От скоро притежавам Ауди 80 Б4 2.0 16в механична инжекция,но я купих с един проблем.Преди да загрее до 65-70 градуся няма да тресе или прекъсва,но след това не може да се форсира и няма стабилни тихи.Махам клемата за 5 секунди и колата се оправя за 1-2 минути и после пак същото.Ако някой може да даде съвет ще съм благодарен.Поздрави
  10. монираш БРЦ и се чува звък като от танк.също така се плаща една много по висока цена,на пример 100% повече.Рейла има живот около 60 000км но да подчертая,че много зависи от горивото и това как се отнасяте кам ГИ.Когато БРЦ оправят звуците които издава тяхната рейка и свалят цената,тогава ще ги похваля.Знам,че всеки си хвали неговото,но поне не плюйте по чуждото
  11. малко по въпроса да сложа и аз.за хората кадето хвалят БРЦ знаят ли,че от скоро тази марка се произвежда спецялно за нас,бедните от България.Колкото до колегата кадето се чуди какво да сложи ще кажа само това,Фобос е среден клас ГИ и за цена от 850 лв.според мен е най-доброто.аз лично работя усновно с Фобос 1 и Фобос2.за пример дава мондео комби 2,5 170 кончета с разход извън града 9л/100км.повече няма какво да добавя.поздрави
×
×
  • Create New...