Jump to content

Deyan Bochukov

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Deyan Bochukov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерси за коментарите и мненията. Няма къде да се нучи по-правдоподобна информация от форума на Ауди. Най-якия форум за ауди-маниаци. Научих много полезни неща, които определено ще ми помогнат при избора на автомобил.
  2. Не искам кола която да върви много, защото гори много. Но не искам и кола, която да е тромава, защото хем не върви хем харчи много. Искам кола, която да е с оптималния за нея мотор. Мисля, че за А3 това са: 1.6i 101 hp, 1.8i 125 hp и 1.9 TDI 90, 110 hp. (като дизелите са малко по капризни, малко по чупливи и с по-скъпа поддръжка). За мен стандартния мотор без турбини и разни други екстри е по-евтин и по-лесен от към поддръжката. А що се отнася за скоростта - няма тромаво А3. А от както разбрах, че А3 не са с алуминиеви носачи и с много здрави предници, Определено ще си купя А3. А как са със задното окачване?
  3. Каква е раликата в горенето и във вървенето м/у двата мотора?
  4. Чувал съм, че турбините са много капризни, често се скапват и са доста скъпи. Така ли е? За това съм се насочил към атмосферните двигатели. Ако ще турбина по-добре да е TDI. А3 с 1.6i 101 к.с. хем е по-икономичен от останалите бензинови, хем е пъргав. Не е ли така? Какво ви е мнението за този мотор?
  5. Здравейте колеги, много харесвам А3-ките, но нямам много информация за тях. Реших този път да посъбера информация преди да скоча в дълбокото. Ще съм много благодарен ако ми помогнете да си отговоря на тези Въпроси: - Каква е причината А3 да държи по-висока цена в сравнение с А4 от същата год.? - Кой вид мотор е най-добър за А3 (от бензиновите и от дизеловите). Кой най-малко създава проблеми? Какво ще кажете за 1.6i 101 к.с., 1.8i 125 к.с. или 1.9 TDI 90, 110 к.с. - Какви са разликите м/у А3 и А4 в окачването и ходовата част? Носачите на А3 алуминиеви ли са? Лесно ли разбиват предниците като А4-ките? Предварително благодаря за вниманието.
  6. Първо ще ида на една диагностика и тогава ще търся майстор, който да извърши манипулацията.
  7. Като се замисля, може и да пробвам този вариант с карана. Пък ако не ми хареса как се държи пак ще се върна към стъпковото моторче. Благодаря за отзивчивостта.
  8. Ок! Но аз карам само на бенз. и смятам така и да си остане. До тук разбрах, че проблема е или от стъпковото моторче, или от дебитомера. Има ли и други варианти за тази повреда? Може ли да е ламдата? Или да се задушава от някъде (дане му стига въздуха)? Или горивната смес да е прекалено обогатена? Давайте идеи.......... Иска ми се да проверя всички варианти. Също така когато е студена забива леко муцуната при подаване на гас, а при отнемане - падат оборотите на 400 и аха да угасне. Като загрее не забива муцуна, двигателя сякаш става по-еластичен (от никакви обороти се наема без да претръсква), но освободя ли от скорост оборотите си пропадат все така.
  9. Здравейте колеги, Каручката не иска да държи повече от 400 оборота. Като е в движение (на скорост) е ок. На свободна тресе. Скоро сменях термо датчик на ЕКУ, ако това има значение. Скоро сменях и бензинова помпа, защото много викаше. Сложих новата, но шума не изчвезна само малко намаля. Дали тези неща имат някаква връзка с настоящия ми проблем? Или е от нещо друго? Дайте съвет.
  10. Deyan Bochukov

    Горивна помпа

    Най-добре е да си вземеш нова помпа и едва тогава ще си щаслив. Новото си е ново. Старата вероятно ще по-зле от твоята, а една помпа стояла на сухо известно време (втора употреба) се е скапала почти сигурно. Горивните помпи са едни от нещата, които трябва да са нови.
  11. МАКС, нямам газова, незнам дали е удачно да слагам. Казваят че са скъпи и не толкова добри. Това АУДИ винаги е вървяло на бензин. Нямам много информация по въпроса. Сга се сещам, че миналата година веднъж измих целия двигател с пароструйката. После не пожела да запали, а като поизсъхна за почна дасе чуди какво даправи, т.е. пали, гасне, върти на обратно, кюхка, тресе, не може да подържа постоянни обороти и все такива неща от този тип. Много се уплаших тогава, че съм направил голяма беля. Обаче като изсъхна напълно се оправи и дълго време нямах проблеми. Дали тогава съм направил нещо?
  12. Благодаря за съвета. Ламбдата я проверявах, не е в отлично състояние, но работи. Ще пробвам да я извадя да видим какво ще стане. Дали не е възможно самия компютър или ижекциона да правят белята?
  13. BUUZI, предполагам си вдигал преден капак на AUDI за да знаеш колко добре си личи кога мотора е инжекцион, моно, ада не говорим за карбуратор. А отделен е въпроса дали правиш разлика м/у механичен и електронен инжекцион и в какво се изразява тя. За да напиша тези данни в темата, съм ги проверил, всяка по съответния начин. Факт е, че мотор в този си вариант е рядко срещан, но това не значи, че няма такъв. Показател при диагностика от 66 kw. за мен са точно 90 кс. Ти как мислиш ??? Благодаря на МАКС за компетентното мнение.
  14. Здравейте на всички, аз съм още нов в този форум ,но тук намирам много съмишленици, които имат подобни на моите проблеми. А80 1.8; 1990г. ; пълен инжекцион, механичен; 90 к. При всяко студено палене пчти веднага падат оборотите на около 200, купето се трсе, от ауспуха излизат сажди и черен пушек, колата губи всякаква мощност. Някои "майстори" казват, че автомобила работи с много обогатена горивна смес, т.е. непостъпва въздух. Ако е така, кое причинява това и какво е решението на този проблем. Когато автомобила загрее обаче всичко се нормализира мотора работи перфектно. Моля за съдействие и за съвет.
  15. Здрасти, Моята е 1.8 механичен инжекцион 90 к. 1990г. Извънградско ми гори 6.3- 6.5 бензин А95 при скорост от около 100-110 км/ч. Но градското ми разказва играта около 11 на 100. А зимата не ми се смята. )
×
×
  • Create New...