Jump to content

Миро_Валчев

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 ACE

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    бургас

Миро_Валчев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При мен има известно развитие днес. Тъкмо се връщам от майстора на климатици.Оказа се,че фреона ми почти е бил изтекъл и се наложи да го сменя с новия.След цялата процедура(смяна на филтър,фреон,масло) останах изненадан,че проблема с оборотите при включен климатик се решиха изцяло.Сега колата се държи съвсем различно в градски условия и оборотите не играят ръченица всеки път щом си махна крака от газта. Не мога да дам някакво професионално мнение(не разбирам много от електрики),а просто споделям един факт,който може да бъде полезен на колегите с подобен проблем. Иначе при включване на перката на вентилатора на втора скорост,все още волтажа ми отива към 10V(мерено на акумулатора),но се надявам в скоро време и на това да му се намери цаката.
  2. Колата пали при всяко едно положение-и зимно и лятно време,независимо при студен или топъл двигател.При загрят двигател държи твърдо 800 оборота. Моторчето за празен ход е сменено с ново на BOSH,ламбда сондата е нова.сменил съм и перките на радиатора. Климатроника е оригинален и нищо не е бърникано допълнително по него. Проблема с пропадането на оборотите идва при каране градско,когато си махна крака от газта.Тогава колата тръгва да гасне,оборотите пропадат до около 300-400,след това се възстановяват до 800. При включване на компресора се пуска първа скорост на перките на радиатора което си е нормално,но при включване на втората степен,напрежението пада до около 10-11 V (мерено с мултицет) . Както казах в по-горния си пост,в сряда ще накарам майстора да ми замери електромагнитната шайба,а също така и потенциометъра на дебитомера ( по препоръката на колегата VBI ) Има различни мнения относно това дали причината може да е в акумулатора,но не ми се дават 200-300 лева за нов при положение,че моят все пак е на година и половина.
  3. Колата се кара само на бензин.Никога не е имала газово.В сряда съм на майстор на климатици.Ще го накарам да огледа отново компресора.Доколкото разбрах от различни мнения във форума,това товарене на системата може да е от електромагнитната шайба на компресора.
  4. Хмм....ами и аз незнам къде е проблема вече. Без включен климатроник оборотите са бетон. Има ли някакъв начин да се диагностицира проблема.Виждам,че доста колеги се оплакват от същите симптоми, и би било полезно да се намери някакво решение. Лошото на тези двигатели е ,че вече на никой не му се занимава с тях и всички „майстори" обикновено казват, че е нормално системата да се товари от едновременното включване на фарове,клима и перките за охлаждане.Да,но аз не вярвам братята германци да не са предвидили това,
  5. Здравейте.Виждам,че темата е от миналата година,но за да не пускам нова тема ще използвам тази.Имам същия проблем с оборотите на празен ход при включен климатроник и бих искал да разбера къде всъщност се намира канистер филтъра.Чувам свистене при отваряне на капачката на резервоара и от прочетеното дотук си правя извод,че трябва да проверя дали е запушен.Сменил съм стъпков мотор и ламбда сонда,но....никакъв резултат.Колата е Audi Coupe,a мотора ми е същия като на колегата 2.0 16V ACE.
  6. кактв е точно проблема?
×
×
  • Create New...