Колата пали при всяко едно положение-и зимно и лятно време,независимо при студен или топъл двигател.При загрят двигател държи твърдо 800 оборота. Моторчето за празен ход е сменено с ново на BOSH,ламбда сондата е нова.сменил съм и перките на радиатора. Климатроника е оригинален и нищо не е бърникано допълнително по него. Проблема с пропадането на оборотите идва при каране градско,когато си махна крака от газта.Тогава колата тръгва да гасне,оборотите пропадат до около 300-400,след това се възстановяват до 800. При включване на компресора се пуска първа скорост на перките на радиатора което си е нормално,но при включване на втората степен,напрежението пада до около 10-11 V (мерено с мултицет) . Както казах в по-горния си пост,в сряда ще накарам майстора да ми замери електромагнитната шайба,а също така и потенциометъра на дебитомера ( по препоръката на колегата VBI ) Има различни мнения относно това дали причината може да е в акумулатора,но не ми се дават 200-300 лева за нов при положение,че моят все пак е на година и половина.