Jump to content

dfilipov

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3(8P) 2.0 TDI

Последни посетители

346 профилни разглеждания

dfilipov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! Форматирал съм го от .CSV, за да ви е по-удобно на Вас.Оригиналния лог е правен на 2 канала и е доста кофти за четене. Ако имаш трудности с разбирането на този ексел ще ти пратя .CSV, само че в понеделник, тъй като е на работа .
  2. Здравейте, за по-заинтересованите и компетентните, прилагам прикачен лог от детайлната ми диагностика. Искам да попитам дали стойностите на турбото са нормални? 1.7-1.9 бара не са ли множко? Друг върпос, на който нямам отговор е, има ли някой представа какви са заводски зададените стойности на дебитомера? Виждате ли нещо друго, което може да е тревожно? Благодаря на всеки за оказаната помощ Поздрави Audi A3.xlsx
  3. Аз имах същият проблем. Направиха ми адаптация и сега всичко е ок
  4. dfilipov

    Въпроси относно А3 2.0TDI

    Колега, и аз имам същото леко приплъзване на 5-та, само на 5-та. Предлагаха ми да сложа едномасов маховик, на който самият демпфер е прикачен към феродовия диск, но не съм съгласен да правя такива работи. Комплекта такъв е 800 лв. Ще си доплатя малко отгоре, но поне ще знам, че е двумасов, оригинален, съединителя ще ми е нов, а нервите по-малко. Бтв и моята кола, като я запаля стои на 900 оборота, след което ги вдига на 1000. http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/114092-fans-run-2004-tdi.html - в тази тема, един си е оправил проблема, като е сменил акумулатор. Забелязах друга аномалия - перките ми се включват и 2-те !!!!!! Дори когато е студена. Кой датчик може да е? Вътре след като покарам ми показва 90 градуса. Голяма схема е. :/ Тя така не може да загрее, разхода градско го засякох 7.2, извън градско е 6-6.5, сигурно заради това, че не е загряла. Иначе за маховика, пробвай на 1-ва, качи я до 1800-2000 оборота, след което си махни крака от газта. Чуваш ли някакво виене? Също отвори капака и я загаси, виж я как изгасва - от раз ли или с малко забавяне, придружено от притрисане. Дано да съм помогнал.
  5. По - принцип много искам да сложа ето този - http://shop.performance99.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=5229&category_id=398&option=com_virtuemart&Itemid=53〈=en , ама не и в този живот. Цената на оригиналния вариант (маховик, съединител, помпа), която ми дадоха от 1 сервиз е 1500 лв. Положението може да бъде спасено и с http://www.ebay.co.uk/itm/SINGLE-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-AUDI-A3-8P1-2-0-TDI-140-BHP-07-07-CK10006F-/181183239661?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a2f5cd5ed, но едва ли
  6. Цитиране на предходен пост! Свистенето ще го хванеш във всеки един момент, а при изфорсиране на място не се чува нищо Маслото е Lubriguard 5W40, а колата е на 210К реални. Утре ми е по-обстойната диагностика, за това и не давам feedback. Някой сменял ли е демпферен маховик с плътен такъв, на който демпфера се закача към феродото на скоростната (дано да съм го обяснил правилно )?
  7. Цитиране на предходен пост! Ха добър въпрос Така го дефинирахме с един приятел, определено не е свирене, по-скоро между съскане или свистене. Сега отивам в сервиз на Wolksvagen. Ще споделя отзивите след това.
  8. Знам за тази комбинация...просто така се случи. Знаеш как е, видях я, покарах я, хареса ми. Че съм поел риск, поел съм, ще си го нося на гърба известно време Важното е да сме живи и здрави От София
  9. Здравейте, държа да отбележа за тези, които не обърнат внимание, че това ми е първи пост във форума. Приятел ме нави да попитам за вашето мнение, тук във форума и да обясня тревогите и случките, които имах с наскоро запупен автомобил Ауди А3 (8P) 10/2003 2.0 TDI, 140 bhp, дизел. Ще се опитам да бъда максимално ясен и точен, като ви разкажа за всичко, което ми е направило впечатление от самото начало. Колата е внос от Италия. Закупена е от Дупница. На самият тест драйв, не забелязах нещо тревожно, разбира се, според моята непрофесионална компетенция и факта, че това ми е 1ва кола. Двигателят работеше равномерно. От ауспуха не излиза черен или бял дим. Колата има ряз, нищо не хлопа при смяна на скорости, ускорение и спиране с преминаване на по-ниска предавка. Погледах и под капака, след като приключих, не видях течове. Колата на моменти пали с леко закъснение, от порядъка на 2-3 секунди, друг път пали от раз. Като я изключвам леко се тресе. Сипах и 40лв. и по-груби сметки съм изминал 140 км градско. Разбира се , първата ми работа бе да обслужа колата. Смених агренажен(+3 ролки) и пистов ремък, обтяжна ролка, водна помпа, филтри, масло, термостат. От сервиза (неофициален) ми казаха, че трябва да сменя маховик, а с него и съединител + лагер-помпа. Тогава забелязах, че на свободна предавка, стрелката на оборотомера играе, в границите на 4-5мм. Съобщиха ми, че това бавно палене на моменти и тресене при изгасяне е заради маховика. На тръгване от София към дестинация на разстояние 350 км, заредих на Шел, на Цариградско. Почти веднага след потеглянето лампата на мотора светна (оранжево). Колата не е блокирала по-някакъв начин, няма промяна в динамиката или поведението на мотора и колата като цяло. Изминах 350 км. без проблеми-каране 110-120, на моменти 130. За кратко си позволих да вдигна и 160. На другият ден, закачих колата на компютър, имах 2 грешки - дебитомер и турбо. Изчистихме грешките и запалихме колата, така както е свързана компютъра. При запалване, мотора работи на 900 оборота известно време, след което ги вдига на 1000. Тогава при проверка, отново за грешки, излиза 1 грешка - дебитомер. При прибирането ми наобратно, лампата на мотора отново светна. При скорост около 90 км/ч., на 4-та, по двупосочния път, след разклона за Ябланица, турбото изключи. Спрях и изчаках 10мин, след което турбото беше ок, но за съжаление изключи още един път, при което се повтори същата история - спиране, и тръгване с работещо турбо. Отново занесох колата в сервиз, където изчистиха грешките - отново същите две. От тогава съм изминал 50 км. градско, като лампата на мотора не е светвала. Считам за важно да споделя и някои лично мои забележки и въпроси, за които не съм напълно сигурен кои са правилни и кое не, поради причината, че съм чул и прочел много различни мнения и препоръки: - турбото съска(в дясно според позицията на водача), не съм сигурен дали трябва да се чува толкова - при каране на 1-ва и отпускане на педала се чува леко виене - това не е ли маховика? - добра идея ли е да махна дебитомера и да видя как ще се държи колата? - двигателят малко се тресе, при запален мотор, на свободна, възможно ли е да имам проблем с тампона? - ок ли е да махна катализатор и да запуша EGR? - турбото с променлива геометрия ли е? Общо взето, мисля, че това е всичко по-важно, което ми е казано и ми е направило впечатление. Благодаря на всеки за оказана помощ! Поздрави
×
×
  • Create New...