baha

Members
  • Content Count

    1,653
  • Joined

  • Last visited

About baha

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    8P1 PD

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, продавам 4бр фланци 5х112 с централен отвор 57.1. Два от фланците са с дебелина 15мм, другите два са с дебелина 20мм. Така от части изравняват колелата на двете оси. Цена 100лв за 4-те. Тел О898пет7дведве6пет- Сашо.
  2. Наскоро умря главният компютър на А3-ката с BKD мотор. Грешката e: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication Понякога реле 458 (сиво) в таблото до акумулатора може да е причината, но рядко при 8P. Основните симптоми за умиращ комп са: 1. Въртене на стартера "на празно" без каквито и да е признаци на постъпваща нафта и разпалване. 2. Перките на радиатора се пускат 10- 15 секунди след контакт- модула няма комуникация с компютъра и датчиците и пуска перките принудително 3. Лампата за подгрева не примигва изобщо, когато включите контакт. 4. Стрелките на таблото/ километража може да се разхождат както им скимне, без да показват реални стойности. В началото е безобидно и след като давах пак на контакт, подгрева примигваше и знаех, че ще запали. С течение на няколко месеца, това зачестяваше, като накрая нямаше никакво намерение да запали. Пробегът ми е 270к км. Тук се описват същите признаци и кодове на дефектиращи компютри: https://www.ecutesting.com/common-faults/audi/audi-a3-tdi-ecu-fault/ В БГ цената на комп 2-ра ръка е м/у 100 и 200лв. От ebay ще стъпи над 200лв. След това ви трябва кодер/ електричар, който или да запише ключовете към новия комп или да прехвърли цялата информация от стария на новия (каквото направих аз), но зависи състоянието на стария и дали може да се извлече инфото. Цялата процедура за нов живот на автомобила излиза м/у 300 и 500лв.
  3. В моя случаи минах с ремонт на кабелажа, правейки по- добър контакт при пиновете. При други се налага смяна на цялата пластмасова планка с кабелите.
  4. Тропането при ход на амортисьора надолу (след бабуна или вдлъбнатина) идва от самите тях. Спри да му обръщаш внимание или минавай по- леко през л.п.
  5. Всичко описано в горните постове + кофти гориво.
  6. Защото производител на дадената марка коли, не е производител на масло, а е платил на масларник Х да му бутилира брандирано масло. Има в пъти по- добри масла от тия в "оригиналните" опаковки. А това, че на капачката на автомобилния двгигател пише Castrol или Motul, означава, че вероятно колата излиза с такова масло, но и че масларникът е платил една сериозна сума, логото на маслото му да стои на капачката.
  7. На снимките ми е филтъра на газова фаза след 12 000 км пробег и зареждане на Газтрейд на цариградско или Ромптрол в Дружба. Тук- таме други газ станции извън София при пътуване. Филтъра на течната фаза също излезе прилично чист. Както бях споменал, Ромпетрол ми е фаворит за момента в съотношение динамика- пробег, а и цената там е 0.99ст. последните седмици.
  8. Това го играх преди около година. Чупи се елемент от патрона при заключването. Може да стане в доста лош момент. Ние извадихме патрона и махнаме заключващия механизъм и вече няма вариант да запече.
  9. Отстъпката в Газтрейд е всеки ден и при зареждане над 20л. Ако не, ти дават карта и пак имаш отстъпка и под 20 литра да сипеш. С гръцка газ не съм забелязал никаква разлика. С румънската, по- добра динамика. Тук на една малка газстанция на Самоковско, веднъж сипах 20 литра и жипа литна, но и разхода литна.
  10. Gaztrade или Rompetrol, като в Gaztrade на Цариградско има 7ст отстъпка при заредени над 20л. С Rompetrol има може би една идея по- добра динамика при същия разход. Gaztrade зареждат ОМВ и Еко.
  11. Махни тия тридиодни свещи и си сложи обикновени еднодиодни. Ако искаш пак NGK, ако искаш Brisk от Муцев. Газта е много чуствителна на слаб ток!