Хидротрансформаторът е закупен за 900 лева от Хаги/казаха ми,че е най-добрия майстор на автоматици в Пловдив/,готов и балансиран след рециклиране.Към него сме сменили семеринг,лягащ към оста на скоростите,закупен от Ауди.Скоростната кутия е втора употреба,момчетата дадоха гаранция,че работи добре.Маслото,което източихме от въпросната кутия беше безупречно и без никакви стружки по магнитите на картера.Сложихме 9 литра масло,колкото дават по каталог,тъй като хидротрансформаторът/балон/ беше празен. След нужната адаптация на кутията, колата беше сглобена.Работеше дълго време на място,загря добре,перфектно плавно превключване на скоростите,без никакво трептене и бучене при движение.След около 20 км. колата се изфорсира в движение,моментално спряхме и установихме,че под колата има много масло от скоростната кутия.След което колата беше закарана в сервиза на платформа.