audi005

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About audi005

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi a3 sportback

Recent Profile Visitors

464 profile views
  1. Здравейте, имам същия проблем с паленето, когато колата е студена, върти и след това изпушва. Единствената разлика, че в повечето случаи ми светва лампата за антифриза а той е на МАКС. Смених тандем помпата-няма разлика, рециклирах стартера, нов акомулатор, на диагностиката няма грешки. Въпроса ми е ако са свещите не работят ще покаже ли на диагностика или да пробвам да ги сменя направо, или някой датчик се базика. Благодаря предварително!
  2. Колега, успя ли да установиш какъв е проблема?
  3. Поблема е решен, колата имаше 2ри скрит имобилайзер, който беше премахнат. Беше се прекъснала връзка и нямаше палене, грешките са натрупани от опитите да запали. Благодаря иначе.
  4. Сутринта не искаше да запали, излизаше индикация за датчика на маслото, на снимката са грешките от диагностиката, някакви идеи от какво да не пали? Колата е 2012г 170к.с
  5. Здравейте, има ли смисъл от слагането на спортен филтър на 2.0 тди? Четох че той не се сменя както обикновения, а се почиства.. Дали ще е добре за турбото при положение че в България пътищата ни не са перфектно чисти? Извинявам се ако има подобна тема, но нея намирам.
  6. Днес ходих до един за проверка на турбото, но си беше ОК..колата на диното даде грека Егр и тези дни ще му отделя и време на него да видим какво се случва, може колегата с по горния коментар да излезне прав!
  7. Антифриза е между мин и макс, ще проверя тези дни дюзите в някой сервиз, дано да е от тях, благодаря!
  8. Бял е дима и понамирисва, колата не беше карана седмица и това го правеше последно лятото(поне тогава се забелязваше в огледалото) колата е с катализатор ако е от значение...
  9. Привет Колеги, от известно време след като запаля А3ката и поработи при потегляне изпушва бяло на всяко потегляне, след като се покара известно време се оправя, на какво се дължи, проблем с турбото,дююзите или? Мотора е БКД с леко завишена мощност.
  10. Софтуерът е сменен преди година(колата не искаше да пали със нейния си) и я позасилихме малко(с една идея върви по-добре)...колата се кара всеки ден със малко повечко подаване на газ, до онзи ден нямаше проблем с пренадуване и турбото не свиреше...ще я погледнем по задълбочено днес и утре и ще пиша...
  11. На 129км турбото е пренадуло...това показа като грешка...дали е възможно и катализатора да е една от причините това да се случва(за пръв път) колата е със чип..?
  12. Турбото е рециклирано преди 20к км, нямаше проблеми докато онзи ден на 4та скорост със газ колата изгуби мощност, след известно време потеглих, но колата не върви както преди( разликата е минимална), но турбото свири в ниските обороти, някакви предположение дали не се предава отното....2.0тди...?