Не е толкова сложно. Взимаш си лаптоп с ВАГ ком. Взимаш някой който разбира от окачване. Взимаш едно гедоре и гледаш:
1. Закачаш на ВАГ ком, след като си я покарал 10-20км и гледаш дали има грешки, след пълна диагностика или най-добре първо в частта с мотора, после с електрониката. В зависимост кви са грешките ще си прецениш. Пише си грешките с кой модул са и лесно можеш да се ориентираш какво причиняват поради наименованието им. Примерно Lambda Sensor - intermittent - ламбдата не подава сигнал към ЕКУ-то както трябва - вероятно тръгнала/заминала ламбда или скапани кабели. Или пък - Knock sensor - явно проблема е с детонационните(или 1) датчици и тн. и тн. 2. Ако няма големи драми на диагностиката (задължително пускаш колата да се изтества пъл но от ВАГ ком-а) минаваш на турбината: Откачаш въздуховодите отпред, откачаш турбопътя в предната част на турбината и пипаш перката - като видиш че има луфт на ляво - на дясно явно турбината е заминала. Навътре-навън може да има луфт, но малък. Омасляване би трябвало да няма, но леко е допустимо. Гледаш дали си има отличителните знаци на Borg&Warner (тва с някво огледалце), щото ако е китайче, дори да е здрава сега, след 10хил км вече сигурно ще е за смяна. Гледаш за компресия двигателя. Гледаш за мазня (подобна на боза консистенция) в казанчето за антифриз и капачката на двигателя. Гледаш да върви нормално и да няма стържещи шумове като ускорява. Закачи един буустметър, като я тестваш стоковица трябва да пълни на 0.6 налягане.
ГИ прекрасно се сработва с колата, стига да го монтираш в кадърен сервиз. За София можеш да се ориентираш от подходящата секция в подфорума за газовите. 2 имам на газ и са си ОК, едната с Ланди, другата с Фобос. Тая с Ланди-то е с чип, другата без.