HEPBAKA

Members
  • Content Count

    871
  • Joined

  • Last visited

About HEPBAKA

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    1.8TQ и 2.7TQ

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2,537 profile views
  1. Автомобилът се продава поради покупка на чисто нов. *Предни спирачки от Порше Карера - 4 бутални 345мм с дискове Цимерман Спорт на 8м и 10 000км. (нови бутала, гумички и тн.) *Задни спирачки RS6 C5 335mm дискове TRW, накладки TRW - на два месеца и 2000км. (нови бутала, гумички и тн.) *Маркучи на спирачките с тефлонова оплетка. *Турбини от RS4 B5 разстъргани, за да поберат средна част (CHRA) от RS6 C5 усилена с 360 градуса лагери и 2мм по-дебел вал, кована перка на компресора с 11 лопатки. Гейтове на турбините Black Mamba с пружини за 1.3 бара. Монтирани Февруари месец. *Дюзи Бош 550сс. (купени чисто нови) Бенз. помпа Бош 040 на мястото на оригиналната. *Бобини от Ауди R8, премахнати комутатори. (купени нови преди около 8м. и 10 000км) *Фарове изцяло реновирани с би-ксенон лупи Моримото 3inch, крушки Osram Laser +200, дълги LED 45w. Преди 4м. *Гуми Michelin Cross Climate+ на месец и половина и под 2000км. 235/45/18 *Твърд маховик TTV Racing с комплект съединител Sachs Performance за RS4 B7 до 750nm органичен. *Цялостно боядисана преди 3г. *Дигитален чейнджър за връзка с телефон и USB. *Recaro салон RS6 C5. *Соларен шибедах (вкл. вентилатора на слънце, за да вкарва свеж въздух) *Преден и заден подгрев *Преден и заден парктроник *Двойни стъкла (стъклопакет) *Затъмнени стъкла с Llumar 7г гаранция. *Bose озвучение *Акумулатор 100Ач купен Март месец. *Обслужен климатик началото на лятото. *нов радиатор на парното Nissens *обслужени глави - свалени, напаснати клапани, шлайфани, нови гарнитури, нови гарнитури на капаците на клапаните, нови тапи на главите, изцяло реновирана система за картерните газове. Колата е гледана с много мерак и пари. Вложени са над 15000лв за тунинг и поддръжка в рамките на 4г.1 Належащи ремонти няма. Предстои зимно обслужване (масла и филтри) и смяна на предни накладки или с това или следващото обслужване. Следващото лято трябва да се облужат ролки, ремъци и тн. Две забележки има - 1. поради това, че бенз. помпа е по-голяма физически, няма място да се монтира възвратен клапан, който седи отгоре на помпата. Съответно колата пали от 2-рият опит, защото налягането на бензина пада, когато преседи по-дълго време. 2. ролката на компресора на климатика е за смяна, защото дрънчи. Не е мерена на Dyno стенд, но е мерена на 0-100 и 100-200 с Dragy 10Hz GPS. За конете съдя от сходни като тегло и задвижване автомобили, вторият ми автомобил, който е мерен на Dyno и стойностите по дебитомер. 0-100 4.39 100-200 14.12 Setup-a на колата е за 600кс. Снимки може да видите в обявата в mobile.bg: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11599405321859205 За повече информация само по телефон - 0876500173
  2. Здравейте,

    Може ли да ми дадеш цена за рециклиране на фаровете,като ще искам и защитно фолио . Имам три коли който се нуждаят от тази процедура. Може ли цена за една кола и ако докарам трите да ги рециклираме какво ще ми струва, за да прецена дали трите ще ги правя на веднъж. Състоянието на трите е като тази на снимката

    IMG_20200529_202322.jpg

  3. Този комплект и аз го гледах :D. За спирачките: @Fish_man Сервото и помпата на А4 В5 фейслифт е същото като на S4 B5, на А6 С5 2000г+ и тн. Варянтите са ти два - взимаш си верво от кола дошла от Италия (за да не е изгнило) и нова помпа 25.4 (толкова е на всичките тези коли) или ново серво и помпа. На помпата и се изхабяват гумичките (както на сервото). Относно апаратите - лесен swap е ако си сложиш шенкели от S4 B5 и после вземеш спирачки 321мм от А6 С5 фейслифт 60мм бутало, дискове от А6 С5. Втория лесен, но по-скъп е пак шенкела от S4 B5 и да вземеш Brembo 18z. монтажа му е елементарен - само се разпробива шенкела на 10мм дупката (8 е заводско) или правиш втулки за апарата. Апаратите се разменят ляв от дясно и обратно, за да са от правилната страна пробките и дупките за маркучите. При Брембото се взимат дискове от МЛ55 и се разпробива диска за правилния централен отвор. Евтиния варянт е с дискове от S4 B6, но са 30мм вместо 32мм и буталцата трябва да изскачат много. Което води до един лаг при спирането. Слагаш ли предни спирачки - сложи и задни. Ефекта от предните е, че колата ще се изправя на предни гуми, задните олекват, АБСа бие и не спираш оптимално. Още повече, че в някой завой с развален баланс, може да се завъртиш, щото задницата олеква бая. Дори в момента, ако сложиш просто по-силни задни спирачки ще подобриш спирането доста.
  4. Още една А3ка мина през мен: Обобщено: Както и един Пасат 5.5 мина през операция за проглеждане:
  5. За хората които искат да разгледат и другите ми проекти и да имат мигновена връзка с мен - моля посетете страничката ми във FaceBook. www.facebook.com/farovemaster/
  6. Здравейте, Ще Ви пиша ЛС. Разбира се! Ако имате конкретен въпрос - обадете се на 0876500173 Здрвейте, Предлагам подобна услуга, разбира се. Отнема до 48ч. Всичко от изброеното го правя аз. Най-добре е да се обадите по телефона 0876 500 173
  7. Ауди А3 8L също е пословично с несветещите си фарове. Това Ауди дойде с "рециклирани" фарове при "колега". Стъклата бяха ОК със сложено фолио (нисък клас фолио със портокален ефект, което беше започнало да пожълтява) Първото нещо което видях, след като отворих фаровете е, че "колегата" смяташе че ремонт на инсталацията означава да изхаби една ролка изолир-банд. Аз смята, че трябва да изглежда ето така: Следващата стъпка беше да измеря какво всъщност предлагат тези фарове като светлина със халогенна крушка: Свещички - 11LUX След като сложих нов рефлектор на мястото на изгорелия такъв (явно рециклирането е представлявало само да се полира стъклото, да се овърти изолир банд по кабелите и да се боядисат в черно част от елементите), вградих усилен ксенон с крушки +200% и 55в баласти светлината която фаровете предоставяха вече беше ... 64 (шейсет и четири) пъти повече - 708 LUX Все пак, беше необходимо да се полира фолиото, тъй като то вече беше започнало да проявява признаци на захабяване. Крайният резултат е: Ето така се вижда вечер:
  8. Още едно Ауди премина през тази процедура: https://facebook.com/story.php?story_fbid=161765331889878&id=121085475957864&sfnsn=mo Така светеше преди: Така светеше СЛЕД: Така изглеждаха СЛЕД:
  9. Здравейте, Предлагам рециклиране на фарове, като специализирам в АУДИ. Рециклирането включва всичко онова от което фаровете биха имали нужда, според необходимостта на конкретните: 1. Полиране на стъклото до блясък перфектна прозрачност от вън и вътре. 2. Нанасяне на нов отражателен слой на рефлекторите. 3. Почистване, смазване и ремонт (при необходимост) на водачите. 4. Ремонт на изронена/нагоряла инсталация. 5. Защита на стъклата с висок клас фолио БЕЗ портокалов ефект. Най-важното от моята работа е, че работя така, както за себе си така и за клиентите си. Също така мога да предложа винаги професионално мнение и съвет. Цените са народни, но се определят спрямо сложността на проекта и обема работа. Предлагам голяма гама от ксенон, LED и обикновени крушки. Предлагам крушки с UV защита, за да не се разваля рефлективната повърхност. Вграждам и bi-xenon прожектори, най-долу може да видите снимки от ПРЕДИ и СЛЕД на едно Ауди А6 което беше със заводски Н1 със садени ксенонови крушки на късите и Н7 дългите, а вградих D2S прожектори с крушки Osram в късите и LED в дългите. Преди се виждаше така: Едва 20LUX измерени Ето така изглеждаха фаровете - матирали и ужасно изхабени. Виновникът беше рефлектора, който изглеждаше по подобен начин. А трябва да изглежда така : Стъклото Преди и СЛЕД: Ето така изглеждаше СЛЕД моята намеса Добре светещи и изглеждащи фарове. Ето така се виждаше СЛЕД Измерената светлина е 262LUX, което е 13 ПЪТИ повече от преди. Тук може да се види ПРЕДИ на една А6, която беше със насаждан ксенон на Н1 къси и Н7 халоген в дългите. А така изгледаше СЛЕД новия прожектор в къси (който свети И на дълги) и LED крушки в дългите. Можете да ме намерите на телефон 0876 500 173 или на страницата ми във FaceBook https://www.facebook.com/pg/FaroveMaster/
  10. Турбини да, мотор не. Звънете на телефон нула876 петстотин 173
  11. Взимаш си едно китайско К04 015 и си слагаш оригинална средна част. Всичко ще ти дойде към 1000лв. Ще бъде готово за около 220кс, но дюзите ще ги изтаваниш на 210 някъде. Ако колата ти има чип. Ако няма, ще трябва да проима. Един дол дренки са иначе като здравина. По-здраво трябва да е по-голяма топлата част за да не е толкова рестриктивна. само че тогава отиваш на колектор и чип минимум и доста повече лаг. Най-евтино ще ти е рециклаж. Обади се на GR Turbo. ще ти дадат по-добра цена. Мен ми взеха 480лв с 6м. гаранция. Реално, ако имаш познат с отстъпки - Мелет средната част е 300лв - другото нагоре е горница за сервиза.
  12. За 6 години по 1.8Т чисто като двигател съм дал пари за следните ремонти: А4 взета на уж 210к км сега на 300к км Турбина - рециклаж. Биелни лагери нови маслена помпа нова За 3г по 2.7Т взето на 322к сега 380к км Тапи и гарнитури на капаците на главите Т'ва е квото е директно свързано с мотора. Иначе като цяло ремонтите по 2.7цата са по-малко при мен, щото е гледана преди повече. По А4ката имам дадени към 8хил докато по А6цата са към 3000-4000 Като поддръжка цялата кола, заради усложняването в моторния отсег е между 0 и 10 пъти по-скъпо. По-скъпо е само ако трябва да се вади мотора (демек турбини или вериги), иначе да ти вземат повече заради това че е гъчкано ако ходиш в лъскав сервиз. Обслужване от-до за едното ми излиза 550, другото 750. Е, по-скъпи са някои неща, като х2 масло щото едното има 3.5л другото 7.5л, двещите са 2 повече и др. но като цяло са един дол дренки като пари. 200-300лв на фона на няколко години са нищо. Много повече ще глътне за дискове и накладки, разни датчици и тн.
  13. Аз си имам и 1.8ТQ и 2.7ТQ и знам точно каква е разликата, като модовете на двете са еднакви. Махнати катализатори. 1.8Т-то е на 100к км по-малко и е ужасно напъващо се извънградско. Дори да има малко по-добро обезшумяване на ДВГ при А6, спрямо А4, то пак не е като V6. Много по-мазен и комфортен е от 1.8Т.
  14. OK де, 155 да са не 140 - все са високи. Аз на 160 съм на под 3000 с 2.7Т. Важното е че не се чувства като напинящ се пинчер, както 1.8Т.
  15. 1.8Т е най-евтин, но V6 моторите са най-комфортни. Дори да е по-бавен 2.4, той не се усеща да се напъва нон-стоп като 1.8Т. Също така има повече сила в ниските, хем заради по-големия обем, хем заради по-високата компресия. Тръгването на 1.7т кола с ръчка 4х4 и 1.8Т е ... гадно. По-добре се справя в това V6цата. Магистрално 1.8Т на 4000 оборота при 140км/ч бръмчи ужасно. На същите обороти 2.8 също е на 140 ама е някак мазен и не натоварва така. Ако е автомат, то извън 4.2 и 2.7Т, другите са тотално спрели и то с уговорката че 2.7Т е с чип. Четири цилиндров мотор в А6 според мен е грешка, освен ако не цепиш стотинката на 2, защото се губи смисълът от комфорта в една лимузина, била тя на 20г. Имай предвид, че ако си перфекционист, гарантирам че по малки детайли като дискове, накладки, някой тампон, носач, датчик ще ти отидат едни 3-4хил лв за норматив. Тия коли са стари, но имат много неща за чупене за годините си. Имам две коли взети в много добро състояние и в рамките на няколко години си гълтат спокойно още 1 път стойността.