HEPBAKA

Members
  • Content Count

    873
  • Joined

  • Last visited

About HEPBAKA

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    1.8TQ и 2.7TQ

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

3,087 profile views
  1. Здравей, колега!

    Занимаваш ли се още с рециклиране на фаровете на Ауди? Става реч за Ауди А4 Б5, което е прословуто, че не свети, но не съм особено съгласен. Моите са видимо за полиране вътрешно и външно. Лупата ми изглежда доста опушена. Взех колата с китайски ксенон, който не светеше грам, сложих Лед крушки на Филипс за 140 лв и нещата станаха малко по-добре, но като гледам как други подобни аудита светят направо се изнервявам. Можеш ли да ми дадеш цена за пълно рециклиране на двата фара и евентуално ксенон за лупите, пък леда да го сложим за дългите светлини. Кажи от кой град си, приемааш ли например да ти изпратя фаровете по куриерска фирма и т.н.

  2. Виждали ли сте резултатът от рециклиране на фаровете нагледно съпоставено ПРЕДИ и СЛЕД ? Ето го - Моля за въпроси - на телефона - 0876500173 Новотo име на фирмата е FAROVE.ORG - може да ме намерите във www.Facebook.com/farove.org, а скоро и на www.farove.org
  3. Здравейте,

    Може ли да ми дадеш цена за рециклиране на фаровете,като ще искам и защитно фолио . Имам три коли който се нуждаят от тази процедура. Може ли цена за една кола и ако докарам трите да ги рециклираме какво ще ми струва, за да прецена дали трите ще ги правя на веднъж. Състоянието на трите е като тази на снимката

    IMG_20200529_202322.jpg

  4. Този комплект и аз го гледах :D. За спирачките: @Fish_man Сервото и помпата на А4 В5 фейслифт е същото като на S4 B5, на А6 С5 2000г+ и тн. Варянтите са ти два - взимаш си верво от кола дошла от Италия (за да не е изгнило) и нова помпа 25.4 (толкова е на всичките тези коли) или ново серво и помпа. На помпата и се изхабяват гумичките (както на сервото). Относно апаратите - лесен swap е ако си сложиш шенкели от S4 B5 и после вземеш спирачки 321мм от А6 С5 фейслифт 60мм бутало, дискове от А6 С5. Втория лесен, но по-скъп е пак шенкела от S4 B5 и да вземеш Brembo 18z. монтажа му е елементарен - само се разпробива шенкела на 10мм дупката (8 е заводско) или правиш втулки за апарата. Апаратите се разменят ляв от дясно и обратно, за да са от правилната страна пробките и дупките за маркучите. При Брембото се взимат дискове от МЛ55 и се разпробива диска за правилния централен отвор. Евтиния варянт е с дискове от S4 B6, но са 30мм вместо 32мм и буталцата трябва да изскачат много. Което води до един лаг при спирането. Слагаш ли предни спирачки - сложи и задни. Ефекта от предните е, че колата ще се изправя на предни гуми, задните олекват, АБСа бие и не спираш оптимално. Още повече, че в някой завой с развален баланс, може да се завъртиш, щото задницата олеква бая. Дори в момента, ако сложиш просто по-силни задни спирачки ще подобриш спирането доста.
  5. Още една А3ка мина през мен: Обобщено: Както и един Пасат 5.5 мина през операция за проглеждане:
  6. За хората които искат да разгледат и другите ми проекти и да имат мигновена връзка с мен - моля посетете страничката ми във FaceBook. www.facebook.com/farovemaster/
  7. Здравейте, Ще Ви пиша ЛС. Разбира се! Ако имате конкретен въпрос - обадете се на 0876500173 Здрвейте, Предлагам подобна услуга, разбира се. Отнема до 48ч. Всичко от изброеното го правя аз. Най-добре е да се обадите по телефона 0876 500 173
  8. Ауди А3 8L също е пословично с несветещите си фарове. Това Ауди дойде с "рециклирани" фарове при "колега". Стъклата бяха ОК със сложено фолио (нисък клас фолио със портокален ефект, което беше започнало да пожълтява) Първото нещо което видях, след като отворих фаровете е, че "колегата" смяташе че ремонт на инсталацията означава да изхаби една ролка изолир-банд. Аз смята, че трябва да изглежда ето така: Следващата стъпка беше да измеря какво всъщност предлагат тези фарове като светлина със халогенна крушка: Свещички - 11LUX След като сложих нов рефлектор на мястото на изгорелия такъв (явно рециклирането е представлявало само да се полира стъклото, да се овърти изолир банд по кабелите и да се боядисат в черно част от елементите), вградих усилен ксенон с крушки +200% и 55в баласти светлината която фаровете предоставяха вече беше ... 64 (шейсет и четири) пъти повече - 708 LUX Все пак, беше необходимо да се полира фолиото, тъй като то вече беше започнало да проявява признаци на захабяване. Крайният резултат е: Ето така се вижда вечер:
  9. Още едно Ауди премина през тази процедура: https://facebook.com/story.php?story_fbid=161765331889878&id=121085475957864&sfnsn=mo Така светеше преди: Така светеше СЛЕД: Така изглеждаха СЛЕД:
  10. Здравейте, Предлагам рециклиране на фарове, като специализирам в АУДИ. Рециклирането включва всичко онова от което фаровете биха имали нужда, според необходимостта на конкретните: 1. Полиране на стъклото до блясък перфектна прозрачност от вън и вътре. 2. Нанасяне на нов отражателен слой на рефлекторите. 3. Почистване, смазване и ремонт (при необходимост) на водачите. 4. Ремонт на изронена/нагоряла инсталация. 5. Защита на стъклата с висок клас фолио БЕЗ портокалов ефект. Най-важното от моята работа е, че работя така, както за себе си така и за клиентите си. Също така мога да предложа винаги професионално мнение и съвет. Цените са народни, но се определят спрямо сложността на проекта и обема работа. Предлагам голяма гама от ксенон, LED и обикновени крушки. Предлагам крушки с UV защита, за да не се разваля рефлективната повърхност. Вграждам и bi-xenon прожектори, най-долу може да видите снимки от ПРЕДИ и СЛЕД на едно Ауди А6 което беше със заводски Н1 със садени ксенонови крушки на късите и Н7 дългите, а вградих D2S прожектори с крушки Osram в късите и LED в дългите. Преди се виждаше така: Едва 20LUX измерени Ето така изглеждаха фаровете - матирали и ужасно изхабени. Виновникът беше рефлектора, който изглеждаше по подобен начин. А трябва да изглежда така : Стъклото Преди и СЛЕД: Ето така изглеждаше СЛЕД моята намеса Добре светещи и изглеждащи фарове. Ето така се виждаше СЛЕД Измерената светлина е 262LUX, което е 13 ПЪТИ повече от преди. Тук може да се види ПРЕДИ на една А6, която беше със насаждан ксенон на Н1 къси и Н7 халоген в дългите. А така изгледаше СЛЕД новия прожектор в къси (който свети И на дълги) и LED крушки в дългите. Можете да ме намерите на телефон 0876 500 173 или на страницата ми във FaceBook https://www.facebook.com/pg/FaroveMaster/
  11. Турбини да, мотор не. Звънете на телефон нула876 петстотин 173
  12. Взимаш си едно китайско К04 015 и си слагаш оригинална средна част. Всичко ще ти дойде към 1000лв. Ще бъде готово за около 220кс, но дюзите ще ги изтаваниш на 210 някъде. Ако колата ти има чип. Ако няма, ще трябва да проима. Един дол дренки са иначе като здравина. По-здраво трябва да е по-голяма топлата част за да не е толкова рестриктивна. само че тогава отиваш на колектор и чип минимум и доста повече лаг. Най-евтино ще ти е рециклаж. Обади се на GR Turbo. ще ти дадат по-добра цена. Мен ми взеха 480лв с 6м. гаранция. Реално, ако имаш познат с отстъпки - Мелет средната част е 300лв - другото нагоре е горница за сервиза.
  13. За 6 години по 1.8Т чисто като двигател съм дал пари за следните ремонти: А4 взета на уж 210к км сега на 300к км Турбина - рециклаж. Биелни лагери нови маслена помпа нова За 3г по 2.7Т взето на 322к сега 380к км Тапи и гарнитури на капаците на главите Т'ва е квото е директно свързано с мотора. Иначе като цяло ремонтите по 2.7цата са по-малко при мен, щото е гледана преди повече. По А4ката имам дадени към 8хил докато по А6цата са към 3000-4000 Като поддръжка цялата кола, заради усложняването в моторния отсег е между 0 и 10 пъти по-скъпо. По-скъпо е само ако трябва да се вади мотора (демек турбини или вериги), иначе да ти вземат повече заради това че е гъчкано ако ходиш в лъскав сервиз. Обслужване от-до за едното ми излиза 550, другото 750. Е, по-скъпи са някои неща, като х2 масло щото едното има 3.5л другото 7.5л, двещите са 2 повече и др. но като цяло са един дол дренки като пари. 200-300лв на фона на няколко години са нищо. Много повече ще глътне за дискове и накладки, разни датчици и тн.
  14. Аз си имам и 1.8ТQ и 2.7ТQ и знам точно каква е разликата, като модовете на двете са еднакви. Махнати катализатори. 1.8Т-то е на 100к км по-малко и е ужасно напъващо се извънградско. Дори да има малко по-добро обезшумяване на ДВГ при А6, спрямо А4, то пак не е като V6. Много по-мазен и комфортен е от 1.8Т.
  15. OK де, 155 да са не 140 - все са високи. Аз на 160 съм на под 3000 с 2.7Т. Важното е че не се чувства като напинящ се пинчер, както 1.8Т.