Jump to content

Melir

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 - ASZ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Несебър

Последни посетители

814 профилни разглеждания

Melir's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колеги, явно ще гледам други модели
  2. Ами, ние в момента още оглеждаме и количка, та въпроса ти е доста уместен, а отговорът му е: Нямам представа, просто от снимките ми изглежда, че багажника на седана е значително по-голям.
  3. Здравейте колеги, след 6 годишно юркане на една А3-кa 8L ASZ обмислям нещо по-голямо, че живот и здраве ще увеличаваме семейството с още един член. Гледах А4-ки седан и комби, но нещо пак си ме влече А3 и се спрях на седaна. Задължително автоматик, най-вероятно дизел 2.0 TDI 150к.с. но все още събирам мнения, та исках да чуя и вашето. Какво мислите за самата кола, автоматика и различните двигатели?
  4. колега Николов, благодаря много за полезните отговори, ще изчакам още няколко дни да видя дали ще започне да приплъзва, да не би да е от нещо друго тази промяна в положението на отлепянето и ще го сменям, намерих комплект с маховик на лук за 770 лева.
  5. Точно, отлепяше ниско сега вече оълепя супер високо, явно ще трябва цял комплект + маховик... Нещо да ме насочите към марка, модел или квото ми предложат в сервиза туй ще е.
  6. Здравейте, колата е ауди а3 1.9тди 131к.с с код на двигателя ASZ, от месец насам усещам как съединителят започва да отлепя все по-високо и вчера усетих, че започна да отлепя почти накрая. Предполагам съединителят е за смяна, но нито имам проблеми с тръгването, нито изпуска, нито оборотите ми се вдигат без ускорение на автомобила. Ако може да ме посъветвате какво да правя, съединител ли да сменям, така ли да карам. Ако трябва да се сменя съединител да ми кажете само съединител или и маховик ще трябва, и ако може някаква ориентировъчна цена, че около 1000 лв. чувам бил.
  7. Ами проблема е че колата е с две врати и при всяко стани да седна буксата отдолу се мести и на няколко месеца веднъж като не направи хубав контакт и хайде чао... Така че освен да ги трия не виждам друг вариант...
  8. Здравейте колеги през няколко месеца ей така халано ми светва лампата на еърбега. Знам откъде е, но всеки път по 25 кинта за триене и уж "оправвне" ми идват вповече. Кажете с тези блуутут адаптори ще мога ли да я трия тази грешка и ми препоръчайте нещо. Имам нужда от нещо просто и работещо само. Мерси предварително
  9. Melir

    audi a3 asz лепене на кулер

    Ами колко ще е ефекта не знам, прочетох в друг форум, че на камионите ги лепили с такова лепило. Отделно на опаковката пише че е за такива неща. Не обвързвам никого с тема ти, както и с мнението си. Просто исках да споделя за да може да помогне на някого.
  10. Колеги оказа се че ми е пукнат кулера и тъкмо щях да прежаля 400 лева за нов и един приятел ми предложи да го погледнем дали няма сами да можем да го оправим. Процедурата не е кой знае какво стига да имаш инструменти, място и малко време горе долу за 2 часа го бяхме свалили, почистили, залепили и качили. Горе долу ще спомена стъпките как го направихме. 1. Качихме колата на крик, свалихме преднатя дясна гума и свалихме пластмасовата кора в калника. Вече виждате кулерa, но още не можете да го свалите 2. Вдигаме капака и демонтираме казанчето за течност на чистачките като изваждаме маркуча и буксата за датчика му. Имайте предвид, че ако имате тапа да го запушите и после да си го изсипете в шише няма да изгубите течноста, ние я прежалихме, но има вариант да се спаси. 3. Вече може да свалим кулера има 2 болта горе и един долу. Двете тръби които влизат вътре се махат с едни скоби които трябва да се отворят с отвертка. Откачаме буксата на кулера и го вадим. 4 След като го демонтирахме ни стана лошо... Беше мазало. Напръскахме го с препарат да му паднат малко мизериите и с водоструйката докато блесна като нов. 5. Подсушихме го и от двете страни запушихме с парцал като от едната страна надухме леко с компресора да видим къде е дупкатаа. Може да пръснете с разтвор на вода и веро и то ще покаже. При мен беше доста голямо нещо и направо го видяхме къде е. 6. Хубаво почистихме мястото където ще чистим и започнахме лепенето. Нищо особенно намазахме го хубаво с течен метал. Някакво американско, няма да казвам марката да не става реклама, но е подобно на името на известно ирландско уиски с 2 букви. Пишеше че е точно за радиатори и такива неща. Смесихме двете части на тубичките и нанесохме с отвертка. Оставихме да изсъхне и обратно всичко горе. Не знам какъв ще е ефекта тъй като искам да изсъхне хубаво, но ще го наблюдавам и ще пиша, защото не беше кой знае каква процедура, а нов кулер на си е цифра. Съжалявам че нямам много снимки, но бяхме много омазани. Надявам се темата да помогне на хората имащи този проблем и се извинявам ако не съм го обяснил много като хората. Ето и снимките:
  11. Колега, ако говориш за подлакътник от а3 8р - не, не става
  12. Като завъртиш копчето от където си включваш късите издърпваш копчето към теб. Един път за предните, два пъти и за задния.
  13. Здравейте колеги, гледам из форума много хора почистват егр клапан, турбина, турбо пътища, кулер, въздухопроводи и т.н. Та си викам що не взема и аз да я закарам моята каляска, че кой знае какви мизерии са се натрупали. Гаранция че не са чистени никога а бая километри е изминала. Та ако може да ме насочите горе долу какво трябва да искам да ми изчистят... Кулер ли, егр клапан ли? Понеже не съм запознат ако можете да ми ги изброите нещата които трябва да заръчам на майстора да почисти и ориентировъчно да кажете колко ще ми струва, че то си е голяма играчка май ? Мерси предварително, колата е от подписа.
  14. Благодаря за отговора колега. Аз май се реших да я закарам при някой майстор да почисти кулера, турбо пътищата, егр клапана въздухопроводите и т.н. Да видим какво пумии ще излезнат
  15. Такаааа, колеги днес бях на маСтор. Смениха ми маслото и всички филтри - за всичко 183 лева не знам много ли са малко ли са, но както и да е. По въпроса с теча маСтора ми каза, че било от кулера както предположихте и вие и ми каза, че някакви маслени пари се събирали вътре и тече, защото е пукнат. Аз малко се притесних, но ми каза че принципно не било наложително, но трябвало да се смени. Таа главния ми въпрос е мога ли да карам така щом не е наложително, може ли да се завари тос кулер и как аджеба се е пукнал като теча го има от няколко дни през които съм карал колата 2 пъти по 2 километра и нито съм я тряскал никъде нито нищо.
×
×
  • Create New...