Аа, далеч съм от мисълта, че някой е слагал по 2-3 волана на ден. Идеята ми е да отида при някой "сигурен" човек който няма да гледа да си прибере парите само и еърбег-а да ми гръмне в лицето, или по-лошо... да не гръмне изобщо. То е ясно, че ще се четат форумите. Ако има вариянт за тест съм навит, стига да не е обвързан с пластмасови манекени в купето, но искрено се съмнявам. Вече и аз се чудя ама кой да му мисли тогава. Г** глава затрива. Edit: То не, че е кой знае какво да се оправи проблема ама въпроса е да знаеш за него. Добре, че разбрах от тук, а не по трудния начин. Разнищването е в процес, но да разбирам, че не бихте заложили на въпросната процедура за ретрофит. Ако се сменя е кофти, че сигурно ще излезе по-скъпо и стария волан ще отиде на вятъра, но ще пиша допълнително като имам конкретна информация и цени.