Jump to content

BVB.

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI

Последни посетители

571 профилни разглеждания
  • more

BVB.'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. BVB.

    Контактен ключ

    Ще разглабяме значи Мерси за бързият отговор колега!
  2. BVB.

    Контактен ключ

    Здравейте колеги! Днес след като загасих колата, контактният ключ не се върна докрай, а остана на 1мм от контакт. Когато завъртя към мен и извадя ключа патрона си седи както трябва и радиото изгасва, след като сложа пак ключа и запаля не се връща, ами си седи на стартер и трябва да го върна аз малко назад. Доста странно го обясних, но не ми се е случвало това, четох за подобни проблеми и доколкото разбирам може да е клеморед. Някой има ли идея дали е това и как мога да го оправя? Благодаря предварително на отзовалите се !
  3. BVB.

    Скърцаща предница

    Благодаря ти за бързият отговор и забележката.Уж бях погледнал, но не съм видял грешката в заглавието. А сега най-глупавият въпрос - може ли да се кара така, защото чак в събота ще мога да го сменя. Даже съм си приготвил цял комплект носачи, от 1 години ги чакам да започнат и да съм подготвен. Та опасно ли е да се кара така? Цитиране на предходно мнение!
  4. BVB.

    Скърцаща предница

    Здравейте колеги! Ясно ми е, че на този въпрос има много отговори, но поне насоки очаквам. Досега не съм чувал такъв звук да излиза от предница, та затова да питам какво е. Преди 2-3седмици смених гумите и огледах предницата - нямаше никакви проблеми като и преди си скърцаше, но много тихо се чуваше. Постепенно започна много дразнещо да скърца, нищо не тропа, но скърца при най-малкото раздвижване. Чува се само отляво като при скорост над 50-60 спира да скърца. Ето и едно клипче, което снимах днес, за да се чуе. http://www.vbox7.com/play:ad139db6c5 Благодаря предварително на отзовалите се! Колата е А4 Б5 седан 1.8 96г.
  5. Температурен датчик? И аз имам такъв проблем на ADR двигател. Забелязах, че след като запаля с 300 зора на климатроника на 51 канал показва 50градуса... Не съм го сменял, че нямам много време, но това е най-вероятното.
  6. BVB.

    Ламбда сонда

    Преди да се появи грешката ги променя, след това седи на 0. Буксата изобщо не беше мръсна... На бензин няма никаква мощност, на газ и с грешка и без грешка си върви нормално и разхода е нормален. На бензин всеки наклон максимум 40км/ч и 2000 оборота, повече не иска. Странното е, че на бензин върви само с леко натиснат педал на газта, например на средно положение натиснат започват да падат оборотите, а докрай натиснат само вдига шовече шум, но пак не набира. Не знам просто, мислех дросела да не е, но тогава и на газ се очаква да има проблем, а и оборотите не ми играят. Дебитомера си работи, ламбдата работи докато не набие грешката..
  7. BVB.

    Ламбда сонда

    Поиграх си с ваг-ком и видях, че независимо дали грешката се е появила, не прави правилна синусуида на напрежениего, а като се появи грешката - една права линия и толкоз. Пробвах я запалена на 900 оборота, ако има значение. Махнах каьявата букса, която се намира до казанчето за хидравлично масло и все едно нищо не махнах- никаква промяна. Паля трия грешката всичко се нормализира(освен това, че напрежението си седи на около 0.400...) и до 5 мин се появява грешката и пак повече от 4500 оборота на място абсурд. Дали е ламбдата в този случай или симптомите са вследствие на нещо друго?
  8. BVB.

    Ламбда сонда

    Здравейте колеги. Появи се странен проблем. Колата губи мощност на бензин, след като се появи следната грешка 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity При изтриването и мощността се връща за 5 мин и пак се появява грешката, а с нея и загубата на мощност. Колата има и газ, но не иска да прехвърли незнайно защо. Четох теми, но решение не видях никъде. Ще съм благодарен, ако получа насока.
  9. BVB.

    Температурен датчик

    Нямам време много, но на 49 канал пишеше 0. Поразрових набързо и видях, че на места го дават 51ви там си вървеше в норма със стрелката с нормален толеранс. На 48ми при туко-що запален двигател показа 95... Явно събота ще си играя и ще потърся повече инфо, за да видя дали някой датчик обърква компютъра или си е нещо друго. Мерси колега, бях забравил, че и от климатроника мога да разбера това онова.
  10. Здравейте колеги. Някой дали знае на кой канал на ВАГ-КОМ да видя колко градуса показва температурния датчик на ЕКУ-то? Симптомите са, че на студен двигател няма мощност, докато на газ има. Като загрее птоблема изчезва. Искам да видя да не би да е забил на 90 градуса и да лъже ЕКУ-то. Колата е с 1.8 125к.с.
  11. Здравейте колеги! Директно ще ви споделя проблема ми, който се състои в това, че 1 месец след смяната на антифриза почна да изтича отнякъде. Днес покарах около 30км. и изведнъж светна лампата придружена със звук, която сигнализира, или че колата е прегряла, или че няма достатъчно охладителна течност в казанчето. Но само за 1 мин. и изгасна. След като спрях и отворих капака видях, че течността е доста под чертата между MIN и MAX... Сутринта нямаше как да видя дали е имало локва от антифриз под колата, защото беше валяло, а нямам навика винаги да дигам капака и да преглеждам всичко, когато карам в града по около 50-60км. Та дотук ясно - има теч някъде, който явно идва от проблема, че след като си смених антифриза в сервиза бяха го сменили по най-смотания начин (колата я купих със син антифриз и исках промивка и смяна с червен антифриз ), но така го бяха сменили, че антифриза седеше като грозде в казанчето... Сега след като прочетох доста теми видях, че двата антифриза правели основа и можело да "изядат" някой маркуч например. Въпросът ми е кои компоненти от охладителната система може да са се увредили от този компот от антифриз и дали, ако само един маркуч например се е спукал да го сменям само него или и нещо друго? Другото от което може да е проблема е водната помпа, защото не съм я сменял, когато сменях другите консумативи - ремъци, ролки и тн. , защото майстора ми каза, че тя била добре та даже и ремъците били, но вече ги бях купил и ги сменихме само тях... Общо взето големи ядове ми донесе тоя антифриз, защото колата ми трябва, а дори не знам какъв е проблема. Някой, който се е сблъсквал с този проблем, ако може да сподели какво може да се е съсипало, колко време горе-долу се сменят частите, които са за подмяна и колко пари горе-долу да приготвя. Благодаря ви предварително за отговорите Колата е А4 Б5 1.8i ADR 96г., ако има значение.
  12. Landi Renzo Model LE98. АГУ е, така я взех и не съм мислел за ГИ, защото си работеше и харчеше нормално. Има само едно нещо, което не разбирах - копчето за превключване. В най-лява позиция е на бензин, в средна на газ, а в най-лява колата гасне. Също така, когато превключа на газ има 4 лампички една под друга, които предполагам са да показват колко газ има в бутилката, но свети само последната независимо, колко газ има, но само в началото ми правеха впечатление тези неща, впоследствие свикнах. Мисля да ходя на газаджия, за да види най-добре какво се случва, дотогава ще съм на бензин.
  13. За последно предишния собственик ги е сменял, което си нямам на представа кога е било... Благодаря ти, не бях се сетил за това, още утре ще ги сменя и дано да е от тях, че така много тънко ще мина
  14. Здравейте колеги, за нещастие и на мен ми се налага да пиша в този раздел за проблем с газта. Вчера тръгнах да изпреварвам и при сваляне на предавка от 5 на 4-та колата "заби муцуна" и не искаше да вдигне повече от 2000 оборота на газ на която и да е предавка. Превключих на бензин и там всичко си е наред - набира нормално, вдига обороти и няма никакви ядове, обаче като прехвърля пак на газ и същата работа - набира до 2000 оборота, забива и пада до около 1000 оборота. Когато набера пак на 1ва до 1900 оборота горе-долу превключа на 2ра и пак така до 5та няма проблеми, пак си набира нормално, но над 2000 оборота не иска. Гасих, палих и няма промяна. Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и дали някой си има на представа къде се крие проблема? Колата е А4 ADR 96г. взех я преди 1 година и оттогава нямах проблем на газ - даже си вървеше повече на газ, отколкото на бензин. Единствено съм имал проблем, че понякога не държи обороти на празен ход(пак само на газ). Благодаря ви предварително за отговорите
  15. BVB.

    Габарит...

    Здравейте колеги, имам следния проблем : заден десен габарит не ми свети - предния свети. Пробвах даже с различни крушки (работещи) не иска и не иска да светне. Някакви идеи какво се е случило та се е изгубил? Възможно ли е да ми е изгоряла фасунгата за габарита - така ми казаха, но отзад си е едно цяло за мигач,стоп,светлината за задна и габарита като само габарита не свети - всичко друго си свети. Изобщо не ги разбирам ел. работите за това мисля да ходя някой да я погледне, но ако се е случвало на някой и е нещо дребно нека помогне П.С. Колата е Ауди А4 Б5 1.8i 96г. седан.
×
×
  • Create New...