Jump to content

simeonstefanov

Members
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

Персонална информация

  • Локация
    sofiq

Последни посетители

939 профилни разглеждания

simeonstefanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. m.2 слота на асус рог ако се не лъжа е стандартно наличен след април 2016 г . преди това е екстра, която е по скоро изключение. което най общо значи, че ссд без адаптер няма да може да се сложи, а адаптера ще свали бързината на ссд с 1/2 поне . компа пак ще бъде значително по бърз, но не и толкова колкото би могъл да, ако имаш м.2 слот . самсунг 950 про и 951 също са добри варианти . важно е да се гледат характеристиките на ссд защото има модели от 951 примерно, които наименованието им има разлика една буква, а разликата в скоростта им е повече от 10 пъти .
  2. За пуцане се изкефих на снипер елите 3 . Графиката е доволно добра, управлението на ниво , че и сюжетна линия има даже . Хареса ми и фар кри 4 . Силно препоръчвам ънчартет и тонб райдър всички серии , На ред са принцовете
  3. До преди 10 години имах всички белези на заклет геймър . Но някак нещата се поизмениха с времето . На скоро от един бъзик се навих да взема PS3 на децата да играят , макар че аз цъках на пц . На пц - то обаче аркадите и двойните не са много ок , плюс комповете , които четат модерните заглавия струват маса пара , а децата не са свикнали да пазят , а и да боравят с комп и така .. за това взех PS3 , Хубаво ама и аз взех да цъкам претупах половината модерни заглавия от последните 10 години, но ивъл уитин наистина блести . Не съм играл по страшна игра честно казано ! И аз понеже съм ербап играя на по трудно за да не ги опатквам за ден игрите ....... Е ! ивъл уитин е и една трудна игра, освен че е страшна . Хубавото е , че не е стандартния екшън със зомбаци и пуцане , но до около 12 чаптар . По мое мнение до там някъде и мистерия играта повече заприличва на зомби клане, с тая разлика обаче, че патроните свършват А без патрони тия зомбаци нямат биене, ужас направо . Както и да е , де исках само да кажа, че играта е наистина добра . Ще видя и ласт оф ъс . Особено доволен останах от томб райдар последната серия . Сега съм на мордор шадоу . Като я свърша наред са ънчартет 1,2,3 . В нета не съм влизал с плейстейшъна и не мисля, че нещо кой знае какво пропускам ... де да знам . Едно нещо обаче установих ! Контролера на плейстеишъна въобще не важи в сравнение с клавиатурата и мишката . Въобще не може да се говори за такава прецизност . Това установих от няколкото пуцалки дето рацъках . Пуцалки имам предвид игри, в които най важен е контрола за прицелване с джойстика . И въобще не става въпрос за свикване с джойстика или други такива подобни спекулации , просто двете управления не могат да се сравняват и сега мисля да взема един преходник , който позволява ползването на клавиатура и джойстик вместо PS контролера . Ама много скъпи .
  4. в ауто рикардо имам рег . в аха не , но не съм се и мъчил да си правя рег . относно напъните които имам не знам защо реши , че се напъвам .. пък и като гледам не си се засилил да пазаруваш нещо свястно, а само трошляци .. ако се напъна как ти му викаш , може и да ти купя моргата отворко не гледач
  5. освен и да ти пратя сметката си да си напазаруваш с нея регистрацията е проста и безплатна
  6. ей . ти пък . човек да ти я ти свали , да ти я съблече , ако може и да ти наплюмчи ми поиграй малко с търсачката де . http://auto.ricardo.ch/search/results/?sy=0|2003&smm=5|752 ето ти един филтър готов , но тук колите са напълно здрави , а на предния линк колите са ударени . миналата седмица черна рс 4 ка се продаде за 10 500 франка , пак миналата се продаде порше панамера турбо за 35 300 . но трябва да се следи , някой излизат и с ниска максимална цена и ги лапват на първия час иначе сега няма нищо което да грабне окото при счупилетините , но ако човек следи в рамките на месец може нещо да си хареса каквото и да е то , но не е гаранция , че следващия месец ще се появи точно това което търси човек . повече нови коли излизат от колкото стари . тия двете бяха находки . панамерата турбо върви над 100 000 лева тука в повечето случаи към 120 к, а там беше по груби сметки 64 000 имаше нужда от боя , докарване и други такси , пак е бая под 100 и така . ама си иска дупе, иска и човек да имаш там , но за мен цените там са ориентир . това е аукцион . хората надават и ако една кола там не може да се продаде на определени пари , значи трудно би се продала въобще .. има към 200 хиени онлайн които дебнат и играят активно .
  7. един подарък за феновете . http://axa.ricardo.ch/kaufen/axa-winterthur-fahrzeuge/b/cn42573/lt8/ относно цените . аз гледам тук определен модел с минимални забележки , разбирай нужда от ремонт на какви пари се продава . имай предвид, че в момента франка е скъп , миналата година беше 1.4 . и в момента има рс 4 ки не малко , но са "здрави" без никакви забележки на около 20 лева при 1.8 франка
  8. по принцип рс 4 е класически спортен автомобил , рс 6 не е точно такъв , той почва да бие на кръстоска между спортен автомобил и лимузина . в смисъл , че акцента вече не е главно на спорт , а се търси повече комфорт .. съответно теглото значително нараства, ръчната кутия се заменя с автоматична и т.н. за това и който иска спортен автомобил гледа рс 4 , а не рс 6 . това принципно . иначе по мое мнение , като нямам претенции за капацитет някакъв , рс 4 в добро състояние реално би трябвало да струва между 16 500 и 18 000 лева . рс 6 12 500 до 15 000 или това са цифрите на които съм засичал аз отделни бройки и цената , на която бих купил колата аз след което знам, че няма да ми остане горчив вкус в устата , каквото и да изскочи като ремонт и обслужване в следващия месец два три .
  9. миналата седмица една рс 4 б5 2002 швейцарка с одрана задна броня и счупен десен стоп черна без никакви други забележки на малко км с история се продаде за 10 500 франка . и аз точих лиги там ама ....
  10. на АЕБ дросела не се адаптира сам ! и създава проблеми ако не се адаптира . не че не работи мотора без да се адаптира , но създава проблеми , има колебания на обороти , загуба на мощност , киха кашля някой път и тръбата към дросела изкача ако са по сериозни разминаванията . тествано .
  11. няма ти нищо на куатрото . това е при всички торсни диференциали на ауди . няма ли блокаж на диференциаала , а ти нямаш , реално нямаш 4 по 4 то което ти си представяш . на това 4 по 4 основата му не е проходимост , а разпределяне на въртящия момент към всички колелета и като резултат значително подобряване на сцеплението на целия автомобил при стартиране и ускорение и повишаване на лимита предела в завоите . проблема на това куатро е че едното колело остане ли във въздуха и целия момент отива при него .. на практика не 4 по 4 , а 2 няма
  12. свещи бобини комутатор сменени с нови ... помпа дюзи с втора ръка . от изброените не съм пипал температурния датчик и дросел , но дросела е чистен преди по малко от година . къде е този температурен датчик ? Цитиране на предходно мнение!
  13. Много интересен казус се получава при мен.Колата винаги пали, но теудно. Върти 10-15 оборота преди да запали и като върти от мотора не се усеща нокаква съпротива и никаква индикация не дава че ще пали и изведнъж бръм и пали. Работи работи и почва да колебае оборотите ама така все едно цилиндър изчезва абе все едно смесообразуването се е объркало . След малко вземе спре да треае и колебае после пак така и сум шаш паника вече . Сега става още по интерсно. Като не паля колата седмица да кажем .. пали на четвърт оборот ..загрее ли изгася ли я 10 15 оборота докато рече да запали и почва пак от време на време да тресе и прекъсва. И сега още по интересното на газ няма такъв проблем. Празния ход е перфектен не тресе не колебае нищо. Смених бензиновата помпа и дюзите . Резултата е абсолютно същия и никаква промяна. Дайте някакви идеи .
  14. В модула на АБС може да има инфо за реалните километри
×
×
  • Create New...