Здравейте! Наскоро купих една 80-ка б4 куатро с ACE мотор. Беше изтърбушено всичко...Целия инжекционов кит...Беше със спортен филтър и изключена помпа в багажника...Извадени дюзи,махнат EGR,бензинова глава...Купих всичко, навързах го, но на газ в момента разхода е невероятен...сигурно 30 на 100...На маркуча(гофрето от дросела до колектора) преди да влезне в колектора(при плочката за газта) има дупка за маркуч, най-вероятно за ваккум, който е вързан под колектора...Като е на газ запуша ли дупката(както трябва за да работи на бензин и да отваря дросела) на газ гасне моментално...Не съм много в час, но явно не иска да отвори дросела на газ и да взима въздух, а си смуче въздух отгоре от дупката...Като я изфорсирам над 2-3к оборота и запуша дупката си работи(явно дросела отваря), но като я пусна и всичко приключва...Ключе за газ/бензин е имало,но сега го няма, затова гася помпата...Освен това като я карам на бензин и понякога като изключа от скорост и гасне.Понякога като си я карам на бензин, гася я и после тръгне да пали и край...само върти и не пали...Въобще има си някакви драми.Маркучето от плочката до изпарителя за деференциалното налягане си виси така...Изпарителя явно скоро е сменяван и там въобще няма такава дупка...Има си някакви драми общо взето.Изчетох теми разни тук и не чудя понеже купих кутията на въздушния филтър и инжекционовата глава впоследствие, дали не е гърмяла преди на газ тази кутия и нещо да е изкривила?Също така ще съм благодарен, ако ми препоръчате някой в Перник/София майстор, който има опит с тези механични инжекциони...