bonevstiliyan

Members
  • Content Count

    1,439
  • Joined

  • Last visited

About bonevstiliyan

  • Rank
    #quattro
  • Birthday 05/22/1990

Друго

  • Kaра
    Параход

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

2,617 profile views
  1. Дори и в Америка ли...не бяха ли със 7 степенен типтроник
  2. Добре, за Q7 разбрахме че накладки и гуми заминават по-бързо, но така и не ми стана ясно някой карал ли е такова на пружини, знае ли дали в Щатите/Канада има изобщо на въздух и какво друго е потенциално "скъпото" в обслужването на тоя камион, съпоставено с другите 2 модела. Друго което ме интересува е скоростните кутии. При Q7 фейслифта си е 8 степенен ZF, но какво е положението с А8 и А7?
  3. Ами аз намерих инфо че има регулируемо окачване, както и на някои места че се предлага опционално с air suspension Q7 има, но от американките които се продават тук в БГ си пише масово, че са на въздух и не ми става ясно дали изобщо се е предлагало, като екстра за тамошния пазар Фейсово А7 няма да има бюджет за него, а и защо да е чак толкова по-напред технологично от А8...екстрите които гим в осмицата ги няма в 7-цата, която си е на база А6 4G Q7 е по-семеен автомобил от останалите два, събира много хора и много багаж, а и аз купувам втора кола за извънградското пътуване и ме интересува баланса между комфорт и пространство. Вярно е че малко е старичка чисто технологично, но пък там мога да намеря най-запазен екземпляр от последните му произвдоствени години 2014/2015. Защо поддръжката ще му е най-скъпа...освен по-скъпите гуми и по-бързото износване на спирачките какво друго толкова ще оскъпи при положение че и на трите мотора е един и същ.
  4. Здравейте, сериозно се замислям да взема някой от изброените модели, с 3.0 чарджър, но имам няколко въпроса относно избора там. 1. Прави ми впечатление че доста от А7-ците и Q7-ците са на пружинно окачване, което не ми става ясно дали е масово или има и такива на въздух. До момента не съм карал конкретните екземпляри на пружинно ама все си мисля, че ще е голяма каруца. Моля някой да се изкаже по тоя въпрос 2. При използването на един и същи мотор и една и съща кутия къде ще е разликата в поддръжката? 3. Има ли нещо специфично или фундаментално на което да наблегна или да избягвам при избора на автомобил от там? 4. Коя фирма бихте препоръчали, като посредник? За момента съм в кинтакт с Wincars, които доставят колите през Ротердам. Гледам конкретно първо поколение Q7 фейслифт, А7 и А8 D4. По принцип клоня повече към Кю-то заради багажаи пространството ама малко ми идва старичко вътре и коренно различно от към екстри спрямо другите две пресложения.
  5. Пичове, гледам позарибили сте се с ретрофити в тея 4ф-ки. Може ли някой да изброи всичко, което може да се постигне и активира в 4Ф-ката и кои са сложните и финансово изцеждащите ретрофити
  6. Деншъна на каква цена е и от къде може да се закупи? Освен това, всичко функционира ли, както при ОЕМ модул, контакти, свързване, инфо на дисплея?
  7. А как мислите, с това дали ще се получи http://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-1137.html?fbclid=IwAR0JKQp1zZ39160CO5zfCEs3yH_fW0hTpEOFFG45qEbzwbkv5RO0Kb6_H90
  8. Здравейте, колеги не успях да намеря точно такава тема, има подобна за А6 С6, но не знам дали нещата са същите. Та въпроса ми е как и кой блуутут модул може да се добави, за да се интегрира като екстра в конкретната D3. Какъв сериен номер трябва да се търси и къде се намира самия модул при вече оборудвана кола, може ли да се сложи на друго по-достъпно място и ако да, то кое да е то? Благодаря предварително
  9. Здравейте, колеги! Бих искал да избера най-подходящото за моя случай, а именно връзването на комплект за виртуална реалност (джойстик и очила) с CAD софтуера ни, за по-интерактивна презентация на проектите. Проблема е че нямам никакъв поглед над нещата, кое и как е добре да избера. Това което срещах е Oculus Rift, което го препоръчват силно или директно BIMx очила. Освен това разбрах, че самият модел трябва да мине през друга програма за обработка, за да може да бъде достъпна и използваема. Има ли някой от Вас с опит и поглед над тези технологии и комбинации
  10. Това със 3D скенерите и мен ме вълнува силно точно в момента
  11. Ами проучването, което направих е че истинска алкантара много трудно се намира и дори да намериш, то цената е баслословна...доста желан и доста скъп материал. Има доста доста добри платове с дълъг косъм, който върши доста добра работа при положение, че цената му е многократно по-ниска
  12. Колата цяла ли е все още, скоростите могат ли да се тестват
  13. Ами ако се сменя модула и после дори да има само окабеляване, няма да минеш с по-малко от 2-300 лв., ако си плащаш за труд при някой друг.