-
Мнения
1446 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
bonevstiliyan's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, проекта се продава, ако някой има интерес!
-
И сега в крайна сметка какъв е най-подходящия сетъп за тих вариант без катове...аз поръчах тест пайпс от САП, но целта ми е кола да диша и да не е с гаден звук. Има ли смисъл от генерация от S6/S7...и такава ОЕМ генерация с клапи ли е или само от Рс6/7 е с клапи?
-
Здравейте, някой правил ли е ретрофит на wireless charging-a от фейслифтово 4G на нефейслифтово и ако да, може ли да сподели какво трябва да се осигури за монтажа?
-
Revo vs. APR vs. 034 за 3.0 TFSI
bonevstiliyan отговори в темата на bonevstiliyan - Моят тунинг проект
Поръчах тест пайповете, 207 ролка, от тук ще е HX-то, софтуер на кутия и мотор 034 и то друго няма -
Revo vs. APR vs. 034 за 3.0 TFSI
bonevstiliyan отговори в темата на bonevstiliyan - Моят тунинг проект
Мисля направо Stage 2+ да подкарвам, не виждам смисъл да се минава през различните етапи и да давваш допълнителни пари за флаш и труд -
Покупка на А7/А8/Q7 от Щатите/Канада
bonevstiliyan отговори в темата на bonevstiliyan - Как и каквo Audi да си купя?
Здравейте, колеги! Благодаря за инфото, вчера спечелих желанта от мен кола. В крайна сметка се сдобих с А7 2013 с 3.0 ТФСИ и 8ZF. Темата може да бъде заключена! -
Здравейте, никъде не намирам тема или дискусия разнищваща тоя казус. От известно време следя и се интересувам кой е по-подходящия сетъп. В Щатите гледам че предимно 034 и APR се слагат, в Европа по-скоро Рево. Има ли колеги ползващи продукти на тея тунинг фирми? Интереса ми е свързан не само за софтуер на кутия и компютър, но и за смяна на ролките, охлаждане и генерация. До момента от това което чета и гледам, последните две неща са силно препоръчителни преди всичко останало, просто защото със сигурност ще стане проблем в даден момент дори да не е засилена колата, особено с кат-овете. Друго което ми е интересно има ли колеги ползвали advanced launch control-а на 034 и дали има други такива предложения на конкурентни фирми. Всяко полезно инфо ще е добре дошло, за да мога да взема кое е по-правилното решение за мен.
-
Покупка на А7/А8/Q7 от Щатите/Канада
bonevstiliyan отговори в темата на bonevstiliyan - Как и каквo Audi да си купя?
Дори и в Америка ли...не бяха ли със 7 степенен типтроник -
Покупка на А7/А8/Q7 от Щатите/Канада
bonevstiliyan отговори в темата на bonevstiliyan - Как и каквo Audi да си купя?
Добре, за Q7 разбрахме че накладки и гуми заминават по-бързо, но така и не ми стана ясно някой карал ли е такова на пружини, знае ли дали в Щатите/Канада има изобщо на въздух и какво друго е потенциално "скъпото" в обслужването на тоя камион, съпоставено с другите 2 модела. Друго което ме интересува е скоростните кутии. При Q7 фейслифта си е 8 степенен ZF, но какво е положението с А8 и А7? -
Покупка на А7/А8/Q7 от Щатите/Канада
bonevstiliyan отговори в темата на bonevstiliyan - Как и каквo Audi да си купя?
Ами аз намерих инфо че има регулируемо окачване, както и на някои места че се предлага опционално с air suspension Q7 има, но от американките които се продават тук в БГ си пише масово, че са на въздух и не ми става ясно дали изобщо се е предлагало, като екстра за тамошния пазар Фейсово А7 няма да има бюджет за него, а и защо да е чак толкова по-напред технологично от А8...екстрите които гим в осмицата ги няма в 7-цата, която си е на база А6 4G Q7 е по-семеен автомобил от останалите два, събира много хора и много багаж, а и аз купувам втора кола за извънградското пътуване и ме интересува баланса между комфорт и пространство. Вярно е че малко е старичка чисто технологично, но пък там мога да намеря най-запазен екземпляр от последните му произвдоствени години 2014/2015. Защо поддръжката ще му е най-скъпа...освен по-скъпите гуми и по-бързото износване на спирачките какво друго толкова ще оскъпи при положение че и на трите мотора е един и същ. -
Здравейте, сериозно се замислям да взема някой от изброените модели, с 3.0 чарджър, но имам няколко въпроса относно избора там. 1. Прави ми впечатление че доста от А7-ците и Q7-ците са на пружинно окачване, което не ми става ясно дали е масово или има и такива на въздух. До момента не съм карал конкретните екземпляри на пружинно ама все си мисля, че ще е голяма каруца. Моля някой да се изкаже по тоя въпрос 2. При използването на един и същи мотор и една и съща кутия къде ще е разликата в поддръжката? 3. Има ли нещо специфично или фундаментално на което да наблегна или да избягвам при избора на автомобил от там? 4. Коя фирма бихте препоръчали, като посредник? За момента съм в кинтакт с Wincars, които доставят колите през Ротердам. Гледам конкретно първо поколение Q7 фейслифт, А7 и А8 D4. По принцип клоня повече към Кю-то заради багажаи пространството ама малко ми идва старичко вътре и коренно различно от към екстри спрямо другите две пресложения.
-
Пичове, гледам позарибили сте се с ретрофити в тея 4ф-ки. Може ли някой да изброи всичко, което може да се постигне и активира в 4Ф-ката и кои са сложните и финансово изцеждащите ретрофити
-
Деншъна на каква цена е и от къде може да се закупи? Освен това, всичко функционира ли, както при ОЕМ модул, контакти, свързване, инфо на дисплея?
-
А как мислите, с това дали ще се получи http://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-1137.html?fbclid=IwAR0JKQp1zZ39160CO5zfCEs3yH_fW0hTpEOFFG45qEbzwbkv5RO0Kb6_H90
-
Здравейте, колеги не успях да намеря точно такава тема, има подобна за А6 С6, но не знам дали нещата са същите. Та въпроса ми е как и кой блуутут модул може да се добави, за да се интегрира като екстра в конкретната D3. Какъв сериен номер трябва да се търси и къде се намира самия модул при вече оборудвана кола, може ли да се сложи на друго по-достъпно място и ако да, то кое да е то? Благодаря предварително