Jump to content

Атанас Янев

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Атанас Янев

  • Рожден ден 20.03.1984

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8 20v

Контакти

  • Website URL
    http://www.ayanev.com
  • ICQ
    43670064

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна
  • Интереси
    уеб дизайн, оптимизиране за търсещи машини, предпечат

Атанас Янев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тъй като ме питаха доста хора на ПМ относно промените - ще споделя накратко: - разхода е паднал, но точно с колко - не мога да кажа, тъй като сипах до горе, минал съм от тогава 360 километра. Плафона (поправете ме ако греша?) пада осезаемо по-бързо колкото е по-малко горивото, но за момента е ДОСТА над нормалното за 360 изминати километра (преди на толкова светваше лампата за резерва). - колата върви може би по-мазно (в добрия смисъл) - не съм сигурен точно на какво се дължи това, но в нискит обороти се държи по-адекватно (почти като дизела на приятелката ми ) Температурата си чуква 90 при 3-4 километра сутрин и 2-3 километра през деня Това е по показания на таблото, през климатроника за същото разстояние показваше 90. За съжаление тези дни съм закован в офиса или в нас, не карам по нормалния си режим и се надявам до 2-3 дни да ми е светнала лампичката, за да мога да засека и да докладвам
  2. Е не, един приятел почти ме убеди, че датчика ми не показва правилно и температурата се показва 60 заради грешка на датчика (от таблота ), но с новия термостат за има няма 4-5км, и то при студено време, заковава на 90 градуса Все още не мога да кажа за разхода, но колата определено се движи както преди (само ми липсва хлопането от време на време ).
  3. Категорично не е вярно, тъй като имах проблем с ниските обороти (колата гаснеше) и се оказа от сондата => контролира нещо и по 4000 Колеги взех колата, но в 9 вечерта, още не знам кое как е, смених ламбда сондата, тампони, тампони на стабилизиращата щанга, че нещо хлопаше, филтър на климатика, предни спирачки и термостат - всичко, труд и части 700 кинта... Според майстора старата ми ламбда сонда е била тотално noname за 40 лева и се съгласи, че може би това е било причината за високия ми разход (въпреки че беше нова, и то сменяна при приятел). Утре ще пиша повече
  4. Аз карам също разумно В момента съм в офиса и имам малко работа, след малко отивам да я взема Нямам търпение да видя дали са я оправили или не Иначе майсторите, тези, са точни, казах ви че не искаха да сменят сондата Ще ги видим де
  5. Колеги, колата е в момента в бокса за смяна на една камара неща, включително термостат и ламбда сонда. Настоях всичко да подменя - майстора каза, че сондата няма нужда, но му казах и нея да смени. По-късно, като си я взема, ще кажа какво е станало с термостата и показанията на температурата, а до няколко дни и за разхода
  6. Милиони такива! ПЛЮС сервиза на Бош до затвора, плюс няколко майстора из Варна, които само с VAG бачкат... Всичко е ясно, да... Утре отивам... Само да ми кажете къде да отивам във Варна? Може и да се разбере дали лабата е умряла преди да дам 350 лева за нова, или на сляпо? Парите не са ми проблем, щом сега си я храня ламята, но въпроса вече стана прекалено принципен с нея Взех и една добавка за почистване на инжекциона - да я хакам ли и нея или са пълни глупости? Никога не съм слагал добавки в интерес на истината, а за последната година съм навъртял 25k...
  7. Колеги, тотално ми писна и скоро ще бойкотирам 3ката за сметка на някоя нова 4ка, но искам да направя един последен напън, за да подаря колата на близък човек. Взех я преди 2 години, от година ми гори буквално 15 на сто градско, извънградско пада до 11. Мотора е 1.8, без турбо, декември 1996 е колата. Водих я къде ли не из Варна - то не беше сервиз на ауди, то не бяха махленски, то не беше на Бош... Всичко било наред. Колата е на 179 000 реални, преди 2 месеца ми казаха, че разхода е заради катализатора. Да, ама не. Ходих, махнаха го, сложих гърне, а не тръба - уви, първото зареждане разхода падна, почти на око, с около 2 литра, но само първите 300 километра, после пак същото. Има две неща, които ме смущават, но от сервизите ме отказаха да ги мисля, и все пак: Преди година и 2 месеца смених ланда сондата, питаха ме бош (за 450 лева) или нормална (за 150), като майстора ми беше приятел и ме убеди, че е излишно да взимам боша. Възможно ли е, мама му стара, да е от това? Колата няма проблеми с оборотите и мощността. Другото е, че температурата НИКОГА не е 90 градуса, даже след малко юркане из задръстванията пак си седи на малко над 60. Казаха ми, че е така защото винаги съм бил карал на пуснат климатроник ?! Да де, ама май на другите 3ки и с пуснат и без пуснат за 1 минута и залепя на 90... Вие какво мислите? Термостат не съм сменял още.
  8. Някой има ли идея какви са вариантите за слагане на този механизми? Голяма играчка ли е да се сложат?
  9. А нещо правил ли си по колата? Тези 600км къде ги направи?
  10. А каква е цената на термостата (Събота вечер не знам къде да проверя )? И аз имам такъв проблем, и имам съмнения, че разхода ми е бая по-висок точно заради това...
  11. Атанас Янев

    Разход 14/100 ? 1.8

    Някой може ли да каже какви са тези маркучи?
  12. Атанас Янев

    Разход 14/100 ? 1.8

    Какъв въпросен маркуч, какви са тези други два? Има ли ги и при А3ките, да видя как са при мен А още нещо - от момента на светване на лампата за празен резервоар докато стрелката баш си излезе и от авариината зона минавам максимум 25 километра - направо се плаша да не се случи фал някъде извън града...
  13. stevek, хората имат просто договор с Технополис, за да ми признаели гаранцията (??!!), иначе си ми взеха 35 кинта първия път и 10 кинта втория път ma3x, а какво да правя с това пращене от тая задна дясна колона?
  14. Колеги, имам няколко въпроса за музиката на А3 Колата е Декември 96 Музиката не е оригинална, дойде с една Ямакава, която не ставаше за нищо и взех едно Сони. Въпросите ми са следните: 1 - Пищялките във вратите не бачкат - как да разбера дали са там и дали са вързани (музиката ми я слагаха хора от технополис, първо не бяха вързали и баса, но го вързаха след като им казах, но за пищялките не се бях сетил)? 2 - Бас тубата има 2 врътки - безопасно ли е да ги връткам и какви са те - еквалайзери (еквалайзер на бас ) или volume? По принцип е доста тиха, да не казвам, че не се чува 3 - от едната колона, задна дясна, се чува съвсем тънко пищене като е пусната музиката (и на stand by да е - пак го има този звук), като дам газ се засилва - т.е. нещо с тоците е свързано. Ходих при майсторите, сложиха нещоси на този канал и се намали с 1/2 този звук - казаха ми, че това било нормално, защото не била оригинална музиката (??!!). Да им имам нормалното нещо Къде и как да отида да ми оправят това?
×
×
  • Create New...