Здравейте колеги , както обещах искам да споделя : получих новия модул с буква L , моя беше с буква G . Свързах го и всичко заспа . Работи , като ново .
Благодаря за инфото колеги . Новия модул струва 800лв , поръчах си втора ръка от Норвегия за 120лв с транспорта . Ще ви кажа какво се е случило , като го получа .
Колега благодаря за бързия отговор . Аз си имам монтиран оригинален теглич с всички кабели и букси , но модула в който влизат се прецака и сега нямам габарити на ремаркето , а като натисна спирачката ми светват стоповете и мигачите заедно . Колата е Туарег и не съм сигурен ако ги навържа директно без модула дали няма да даде някаква друга грешка . 🙈
Здравейте колеги , имам подобен проблем . Но при мен се бъркат светлините и май проблема ми е в самия модул . Та въпроса ми е , може ли да свържа кабелите директно , без модула и дали ще работи ? 🙈
Привет колеги , искам да попитам кои помпи стават за въпросния двигател , а именно 2.5 ТДИ АКЕ 180 коня . По точно кои букви след номера на помпата . Благодаря предварително .
Лично аз съм супер доволен от този мотор , върви доволно и не гори много . А и е с новите валове с ролкови кобилици . Не , че не се чупят и те , но не са като при 150 коньовия мотор .
Ако проблема е само в имобилайзера , трябва да запали , но веднага след това ще загасне . Но ако въобще не преплава , търсете другаде . Центровката , обезвъздушаване ....
Запалих я от четвърт оборот . Ремъка на помпата съм зацепил грешно и не мога да си го обясня как , но помпата беше с 45 градуса назад от центровката . Хихи
Зацепвал съм я по “учебник” , а не с разни чертички и маркери 😂🙈 със щифта на коляновия вал и двете плочки на разпределителните валове . Възможно ли е вакуум помпата да се бъзика и затова да не пали ?