Jump to content

kykls

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 AFN

Последни посетители

396 профилни разглеждания

kykls's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Маслото идва от МАП а ,още като я взех и маркуча на мапа вътре в компютъра беше скъсан от там и влизаше масло.
  2. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Всъщност Baro sensor има и тази мембрана "нарчена" беше в масло и не пропускаше въздух, вече проблем нямам поправено е и ще си видя разхода като се прибирам.
  3. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Притесняваше ме, вече го оправих.
  4. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Да съгласен съм , като затвориш сензор за налягане в херметически затворена кутия с по висока температура от външната среда, налягането в кутията е по високо. Това се опитвам да обясня.
  5. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Имам ваг-ком от 2 години и всякак кола която съм гледал с него ми е давало атмосферно налягане 999.6 или 1009.8 ( не говоря за налягане в всмукателите или изпускателит а за такова отвън, то е постоянно ). Преди 2 месеца я закачих и налягането беше 1060.9 , вчера показа 1090.9. Извадих компютъра и го закачих но без металната кутия налягането веднага се оправи на 999.6. Отзад на кутията има филтър който беше премахнат и после още час не се вдигна. В компютъра има датчик който не е МАП, даже и в аутодатата пише че има БАРОсензор. Тия дни тук е доста горещо и тъй като тази метална кутия след като филтъра е запушен няма как да вземе външното налягане да го измери тъй като датчика е вътре е вземало налагането в кухнята което е малко завишено поради топлото време.
  6. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Не оспорвам нищо от рова което казваш, само ми обясни тогава как се случи всико това което съм описал по горе.
  7. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Добре тогава мапа засича нвъншното атмосферно налягане, преди да отворя кутията на компютъра ми даваше 1080.9m bar, след като го извадих ми дава 999.6 m bar, по тази логика има нещо което засича това налягане и се намира вътре в компютъра, за мен е достатъчно доказателство че има баро сензор дори и да е в МАП сензора.
  8. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Такаааа както очаквах , първо налягането не е нормално, този Баро сензор се намира някъде по компютъра (Есм) които е в метална кутия в задния край на която има малък филтър (набит с масло). В случая беше запушен и нямаше изравняване на външното и вътрешното налягане.След премахването му, данните веднага слязоха на 999.6 mbar. Сега си търся някои от Варна с хубаво работещ АФН , с правилни данни на МАФ-а , за 10 мин да го сменим и да му видя данните .
  9. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Добре а как да го намеря да го изчистя или подменя. Иначе трябва нов компютър , после сигурно адаптации и прочие.
  10. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Ако не мери правилно , би ли могло да завиши данните на дебито мера както и на горивото.
  11. kykls

    Проблем АФН , МАФ и МАП

    Така нека попитам по просто, кое мери външното атмосферно налягане.Kакъв е този BARO Sensor има ли го на АФН,Как изглежда.
  12. Колеги здравейте, проблем с МАФ-а като съм го пробвал на друг АФН двигател и работи правилно, Отчитането на атмосферно налягане се повишава постоянно , миналия месец беше около 1060. Преди месец смених вакуума на сервото защото губеше вакуум от там,от тогаваЕГР-а и Турбото работят добре, Тези данни са на 5м надмосрско равнище, Разхода на гориво от около година е по висок с около 6 извън градско,преди беше 4,8-5.Минавам много дълги разтояния с автомобила повечето по магистрали.
  13. kykls

    Разлика N75?

    Съгласен съм с поправката, а според вас колко е голяма разликата мжду тях и дали ако им се сменят местата би имало осезаема разлика!!!
  14. kykls

    Разлика N75?

    Колеги каква е разликата между N75 с бяло капаче и черно, кое за къде е?
  15. Такаааа - намерих проблема,алармата свири постоянно така че предположих че проблема е свързан.Комфорт модула управлява маса която при мен беше окъсила с постоянната маса за осветлението, при кабела за плафона, Пак повтарям че плафона не спираше освен при разкачен акумулатор. При същия проблем при колеги давам леки указания,като предварително са проверили да не би проблема да не е от самия модул. Кабелите на задна лява лампа по задната колона след това под цялата задна седалка и се срещат с кабелите на задна дясна лампа, минават под пластмасовия вътрешен перваз до купчината от конектори в дясно ,под жабката.Свързват се в един от конекторите като от 6 кабелчета остават 3 и минават зад цялото табло до конекторите на лявата страна под релетата където се свързват пак в конектор с кабелите на плафона.По сноповете кабели също има връзки. Моя проблем е от този кабел за плафона , като съм си сменял тапицерията на тавана съм го затиснал или ударил. Успех на колегите с подобен проблем защото си е играчка!!!
×
×
  • Create New...