Jump to content

фидел

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    pura & audi

Персонална информация

  • Пол
    Male

фидел's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. фидел

    Конденз вътре във фара

    Колеги,помагайте ! Шофьорското ел.стъкло не реагира и в двете посоки. Предполагам,че проблема не е в конфорт-модула,тъй като всичко останало свързано с функциите му работят. При натискане на копчето за стъклото се чува едва доловимо" цъкване" някъде във вратата.Възможно ли е да има хлабава връзка или от влажното време?
  2. Благодаря на всички за мненията! Купих Ауди-2 бензинова и мисля,че направих по-добрия избор. Оказа се истина,че в България А-3 и БМВ под 250000 км. не са влизали от много време.
  3. фидел

    1.6 fsi проблем

    Въздушен филтър.................Свещи..................??????????????????????????
  4. Бюджета е скромен.Като за автомобил от този клас....7-8 хиляди...........Притесненията ми за избор на А-тройка са,че са доста амортизирани от каране.В Европа много рядко може да се види шофъор но такава кола над 35 годишна възраст,като това се отнася и за доста модели на BMW.
  5. Изправен съм пред избор,тъй като нямам впечатления от А-3 Компетентните да споделят,моля
  6. фидел

    Audi A2

    Тези датчици са доста скъпи,между 250-350лв. в зависимост от производителя,но има и такива-универсални,които са към 100лв./може и по малко-не съм сигурен/. Все пак не бързайте с даване на пари! Почистете стария с мека телена четка и го накиснете за 30-40мин. в някакъв разтворител-примерно за боя или ацетон,подсушете го и го монтирайте внимателно. Чувам мнения от форумите че подобни проблеми се решават и от сонди втора употреба,тъй,като все пак са някакво оригинално производство. Знаете в BG,че части закупени от Китай на стойност 2-5 $ тук се продават с марка BOSH за 200лв. Също, имайте в предвид,че за да подава ламбдата сигнал на EKU-то за лошо изгаряне една от основните причини е наслоена мръсотия и не добро функциониране на ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.Там нещата са доста по лесни----демонтира се корпуса на тази др.клапа/четири болтчета/ и се накисва в разтворител,почиства се полепналия нагар подсушава се и се монтира по обратния ред Внимавайте с гарнитурката,защото е алуминиева пластина/което във Вашия случай може и да е от друг материал/
  7. фидел

    Audi A2

    Тази грешка се разчита от лицензиран софтуер на VAG-COM който малко диагностици притежават,тъй като е доста скъп. Познавам един такъв добър и доста коректен човек от София. Работи на ул.КИРИЛ И МЕТОДИЙ 149 в София ме жду ул. Одрин и ул.Опълченска. Телефона му е 02/931 49 29..........А Мечев Диагностиката му струва 20,лв, и предполагам,че ще останеш доволен. Работи non-stop.тъй като и живее на адреса. Звъниш на звънеца на къщата и той ще се покаже. Човека наистина е много коректен. Първо опитайте с почистване на сензора при колекторните тръби,тъй като по принцип проблема се появява именно там. Вторият сензор( след катализатора) реагира и се активира чак когато двигателя достигне оптимална температура от 80-85 градуса и функцията му е предимно да сигнализира за запушен катализатор. Дано това ти е от помощ и решиш проблема!
  8. фидел

    Audi A2

    (Периодично отворена верига на работещата помпа) Вероятно дефектирал или зацапан датчик ( може и прекъснат кабел на датчика) на помпата. Грешка 17586 не е задължително да е повредена ламбда сонда Има и други кислородни датчици-например втората сонда,след катализатора.Пробвай първо със сваляне и почистване на сондите (понякога това върши работа)=======Второ,триене на натрупаните грешки.........и ако след това проблема се появи отново,вече ще Ви трябва майстор за подмяна на датчиците. Принципно,всички датчици са елементарни контролери на електромагнитен принцип,които струват безбожни пари,но това е поредното сваляне на "кожи" от съвременните автопроизводители................... Според мен не бързайте да подменяте части!
  9. фидел

    Audi A2

    Колата в днешно време се приема, като аксесоар необходим в ежедневието.Ако грабне сърцето ти,значи това е твоя автомобил.Друг е въпроса,какво търсиш-нещо голямо и респектиращо или нещо,което ще ти върши работа....,няма да висиш по автосервизи и да се набутваш със средства и нерви.Относно" сервизните документи",знаете,че почти всеки автомобил на борсата в Горубляне предоставя такива а дали са истински-не се знае.Една компютърна диагностика според мен е най достоверния начин да узнаем,дали колата е изправна-технически.Визуално също всеки може да прецени състоянието и. Специално за А2-модела е изписано доста и мненията са повече от положителни.Единствения недостатък са високите цени,на които се предлагат а и малко от собствениците им се разделят с тях. Преди време попаднах на немски сайт в който се предлагаше чисто нова А-двойка 2004г на магазинна цена от 28000 $,което може би обяснява и спиране на производството им през 2005г. Много скъпи материали и качествени компоненти,за автомобил от този сегмент предназначен за заможни хора.
  10. Немски сайтове за А-2 предлагат доста... PDF... файлове за цялата конструкция. Все пак Ви трябва и превод! Мисля,че съм срещал такива и на Руски език.
  11. фидел

    Audi A2

    От наблюдения,мага да споделя,че колите внос от Италия не са лоши /поне не тези,които се карат малко и предимно от жени/. Рискова е покупката на такива със спортна насоченост,както и такива от висок клас.Имайте в предвид,че 90% от автокъщите в Германия,Австрия,Холандия,Белгия и др.внасят повечето автомобили за препродажба от Италия.Тези автокъщи се стопанисват от Турци,Араби, Сърби и други подобни тарикати. Повечето от колите се купуват от Италия в насипно състояние почти за без-пари след,което им се придава търговски вид и ние се радваме,че сме си купили кола от ГЕРМАНИЯ. Все пак избора е Ваш!....... Ауди А-2 е велика кола за всеки пол и възраст и подобна инвестиция е удар в десетката за прагматични хора. УСПЕХ И НАСЛУКА!
  12. Този форум е за взаимна помощ а не за заяждане и скрита реклама на монтъори,останали без клиенти!
  13. фидел

    Комфорт модул

    Щом нямаш проблем,карай си я така! При мен всички гнезда са попълнени,но не съм наясно,кое за какво отговаря. Потърси някакво инфо в GOOGLE-то по модела и номера на модула! Със здраве си я карай и не сменяй колата за нищо на света Цитиране на предходен пост!
  14. Това,че главата ти се пръска от бученето е показател за този нисък коефициент на съпротивление.Въздушния поток се движи плътно до повърхноста а и след 60-80 км колите по правило се движат със затворени стъкла. Нали за тази цел автомобилите имат климатични системи?...... Ако си на снегорин,този проблем няма да го имаш. Цитиране на предходен пост!
  15. Не съм голям специалист,но на този двигател за да му протече гарнитура,трябва да е имал супер натоварване,или да е над 350х.км. Този мотор е много добър и доста трудно се скапва..............Смени си гарнитурката и консумативите и си я карай със здраве! и..........внимавай на кой" майстор" се доверяваш.защото тук има доста от тях които си рекламират услугите.
×
×
  • Create New...