Jump to content

hristotr

Members
  • Posts

    173
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    audi A2

Персонална информация

  • Location
    Karlovo

Recent Profile Visitors

1,708 profile views

hristotr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. То вярно, но откъде да започна ако някой е решавал подобен проблем. Има ли предпазител който може да е изгорял или някакъв бутон и къде се намира той. За таблото не ми се мисли, ще е накрая.
  2. От няколко дена при вдигане на ръчната спирачка, крушката в таблото не светва. Оказа се, че и когато дам на контакт пак не свети, а преди светваха всички и угасваха. Има ли някакъв предпазител в тази верига и от къде да започна да търся повредата.
  3. Според мен от някъде засмуква повече въздух и сместа става бедна и гасне. Огледай всички съединения и маркучи от въздушния филтър до колекторните тръби.
  4. Да, отговаря.
  5. Най добрия вариант е да се постави гърловина и щека за масло от шкода. сеат или голф със същия двигател. Излиза около 15лв. Тръбичката за щеката е от задната страна на двигателя 1.4 16в.
  6. Провери комфорт модула който отговаря за тези функции. Възможно е да е попаднала влага и да дава грешка
  7. На А2 реших проблема с нова ламбда. Две години няма проблеми. Грешката се изтри и две години е ОК. Наложи се и настройка на газовата уредба.
  8. Според мен трябва да се погледне стартера. Чува се, че бендекса изхвърля котвата но стартера не се завърта.
  9. Здравейте колеги. Откакто купих колата, А2 бензин 1.4 AUA имам проблем с комфорт модула. Плафоните в купето не светят когато се отвори вратата, а като се превключи от 0 в режим за включване, лампите започват да мигат. В режим на постоянно включени плафони, лампите светят постоянно както трябва да бъде. И по големия проблем, че консумацията на ток е 150 мА което скапва акумулатора. Открих, че като махна предпазители 42 и 36 консумацията на ток спада до 20мА което е нормално. Закупих модул втора ръка но при смяната му никоя от функциите не работят. Въпроса ми е необходимо ли е при смяната да се използва компютър с програма и кабел за връзка по OBD2 и в района на гр. Карлово има ли такъв специалист. Модула е 8Z0 959 433, а купения е 8Z0 959 433A.
  10. В продавалника OLX има доста предложения.
  11. Според мен височината се определя от типа на пружините, а амортисьорите гасят само колебанията на пружините , съответно на колата. Като омекнат пружините и колата пада долу. Освен ако са неподходящи за теглото на колата и стоят в разтегнато положение.Опитай да ги раздвижиш от крайно долно в крайно горно да ли работят.
  12. Колега, като дадеш на контакт светва ли таблото. Ако свети но стартера не завърта провери ключа. Може би не дава напрежение към стартера. При мен беше така. Ако таблото не свети на контакт провери връзките от акумулатора и предпазителите. Ако проблема е само в RNS тогава е друга работа.
  13. Може би в капачката на разширителното казанче. Там има клапан който регулира налягането в охладителната система.
  14. Колеги от няколко дена сутрин пали, не може да държи обороти и гасне. И така няколко пъти докато започне да държи обороти и всичко става нормално. През целия ден пали от раз и си държи обороти на празен ход, но на следващата сутрин пак същия филм.Смених въздушния филтър но промяна няма. Колата има газов инжекцион но винаги пали на бензин. Двигателя е 1,4 AUA.
  15. За информация все пак опря до смяна на корпуса на термостата и тръбата до водната помпа както посъветва kenwood2. Ако на някой му трябва такава част мога да му я подаря. Изпуснала е една от резбите които крепят капака на термостата.
×
×
  • Create New...