Jump to content

Adnan

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

467 профилни разглеждания

Adnan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Adnan

    A4 B9 Седан Резервна гума

    Благодаря ти много! Точно, както предполагах, гумата заема цялото място. Място за крик + червеният болт няма. Трябва да се слагат където се намери. И както казаха от Ауди, че кабелите трябва да се преместят малко надолу.
  2. Здравейте, Нашата А4'ка няма резервна гума а само ремонтен комплект. Предишната ни кола (В8) си имаше всичко необходимо и достатъчно място, дори и за много допълнителен багаж отстрани на гумата. Свързах се с Ауди и ми казаха, че продават резервна гума. Пиша оригиналният номер на часта в Ауди : 8W0601027 (това е само джанта) с гума размер 125/70/19. Но след като огледах багажника няма никакъв начин да влезне тази гума, защото акумулатора е точно по средата и дигнат максимано нагоре. От Ауди предложиха да поръчам джантата и, ако не пасне няма нужда да я купувам. В момента се двуомя, защото тази резервна гума трябва да седи директно върху акумулатора. Ако видите приложените снимки, ще видите, че кабела на "-" е много отгоре и ще закачи гумата. Най вероятно, че трябва да се отслаби и да се намести кабела за да не опира. Но дори и да пасне къде, ще седи крика, и червеният ключ? Дали мога да помоля някой, който има седан В9 с резервна гума да изпрати снимка. Бих желал да видя как седи резервната гума и дали всичко е наред с всички кабели, крик и допълнителните резервни елементи.
  3. Re: Audi A4 2.0 tfsi МнениеНед юли 15, 2018 9:56 Здравейте, Имам дилема относно смяната на нашата дизелова кола, която в момента не е евро 6 стандарт. Скоро в чужбина, ще въведат много строги мерки за дизелови автомобили, които са под евро 6. Трябва ни семейна кола, която, ще се кара не повече от 10 000 км. на година. Като, повече, ще е комбинирано каране. Вчера ходих да гледам ауди а4 2.0 tfsi с/троник 190 кс., 90 000 км. и на много прилична цена, мотора покрива стандарта евро 6, година 2015. Ето технически характеристики : https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b9 ... onic-22321 Но аз никога до сега не съм карал бензинов автомобил и съм притеснен, дали тази кола се държи както трябва. Като първо каране останах малко раздвоен, на ниските скорости няма база с дизела, набира много бързо и много по пъргаво. Дори много пъргаво бих казал. На високи скорости не съм толкова впечатлен, дизела държи много по ниски обороти и много по безшумно. Дали някой запознат може да отговори на следните въпроси: - Какъв е реалният разход на тази кола, по каталог го дават 6,5 градско, 5 комбинирано и 4,5 извън градско. Далеч съм да вярвам на тези цифри, оснобено като видях, че резервоара на колата беше пълен до средата и компютъра показва максимален пробег 360 км. - Каква, ще е разликата в сервизните разходи, в момента моята кола на всеки 2 години се прави сервиз между 700 - 800 евро. зависи какво, ще се сменя. - Този бензинов мотор нормално ли е да друса купето при студен старт. Като я запалих студена менеше оборити между 1000 и 1100 и купето лека друсаше. След 5 мин. работа на място оборотите се успокоиха и в купето нямаше никакво усещане за работещ двигател. - Като карах на магистралата с 100 км. на 7'ма скорост натискам газта до долу, колата върна до 4'та скорост, вдигна на 6000 оборота до 160 км. после пак си включи на 7'ма скорост. Това ме стресна много имах чувство, че на двигателя, ще му изскочат буталата. Нормално ли е това за бензинов двигател? При дизела като си дам газ си започва да набира същата скорост на която си е. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...