Jump to content

Марион

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI 90 K

Марион's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря ти, Gostrex. И аз точно това си мислех, но имах нужда и от други мнения. Багодаря ви, група.
  2. моята е същата а4 1,9 тди 90 коня десет години я карам ие самолет но на студено ако я форсирам и започва да работи на2 /3 цилиндъра само я чакам да загрее и всичко е шес, някой ми каза че остават отворени повдигачи
  3. Марион

    Луфт в ново каре

    има ментета части аз скъсах каре в германия на паркин при маневри ,на три месеца каре
  4. Здравейте, колеги. Карам Ауди А4 1999г. 90 кс 1.9 ТДИ. Искам да сменя сегментите. Как да сваля картера като моста пречи? Моста ли се сваля или двигателя се повдига нагоре? Харчи масло и пуши. Сега е на 340 000 км и има вероятност да е връщан 100 000 км назад. Благодаря предварително за съветите.
  5. Аз карам с 15x40 и една добавка 400 g от най-гъстите, иначе маслото ще се изхарчи много бързо. Цитиране на предходен пост!
  6. номер двигател -AF 477694 ,неможе да вдигне повече 185 км,турбото е с променлива геометрия
  7. Здравей, gergi_k! Благодаря ти много за изчерпателния отговор. Наистина много ми помогна, спести ми толкова време и нерви по сервизи. Един въпрос имам отново: Турбото на двигателя е долу и по сервизите монтьорите казват, че двигателя е 120 КС, а тя е 90 КС. За 90 КС турбото би трябвало да бъде горе. Така ли е това според вас? Весели празници!
  8. Здравейте, колеги и специалисти! Карам Audi A4 1.9 TDI 90 K 1999 г. На студен двигател след 5-10 мин. работа на двигателя подавам пълна газ два, три пъти и двигателя започва да прекъсва, като на два-три цилиндъра и след това гасне понякога. След 2-3 мин. паля и двигателя работи пак с прекъсвания и се оправя. Това го прави само на студен двигател. Ако не я изфорсирам няма да направи това прекъсване. Горивен филтър и въздушен филтър са нови, всички маркучи, вакуми и турбо са отремонтирани и катализатора е махнат. Има черен пушек при подаване на много газ и така я карам 5 години. Сега е на 300 000 км. Загрее ли до 90 градуса всичко е наред. Сутрин на -10 градуса пали от първия път. Три пъти й е правена диагностика в Пловдив и компютъра не може да засече дефекта на помпата. Номер на помпа: 0 460 414 987 , 038 130 107 J BOO Благодаря предварително на всички, които могат да ми отговорят.
×
×
  • Create New...