Jump to content

Teodor Petroff

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Teodor Petroff

  • Рожден ден 16.12.1988

Друго

  • Kaра
    Audi A6 Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Plzen, Ceska republika

Последни посетители

401 профилни разглеждания

Teodor Petroff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колега, а може ли да има такава възможност да ми дава грешка и пак да си е добре дюзата??? Щото си обмислям направо да я сменя но това трябва да стане макс. за ден по простата причина че без кола не мога.... и ако мога направо да си я намеря и да я сменя, и как да разбера каква ми трябва... помпа съм правил и там последната буква трябваше да съвпада..... по VIN код мога ли да разбера каква е???
  2. колега извинявай ама не те разбрах???? никой ли не е имал тоя проблем??? става въпрос за 2.5 тди код:АКЕ 132Кв
  3. Здравейте колеги, от скоро имам такъв приоблем че от време на време ми се вдигат оборотите до 1000 и след няколко километра спокойно каране се оправят, закачихме я на компа и ми показа една единствена грешка: в превод: неточен ампераж на "умната" дюза?!?! въпроса ми е на 100% ли трябва да я сменя и дали има някакви особенности около смяната??? Благодаря предварително!!!!
  4. Благодаря колеги за помоща сега се върнах от гаража върнах си старото табло и със сервизния ключ запалих и колата си е както преди!!!! утре ще имам комп и ще направя както казвате, пин код имам и утре ще видим.... ще те помоля МООН да качиш линк към клипа с обучаването... може да ми е полезен... Иначе ви благодаря за изчерпателните отговори.... Незнам колко от вас към колата са получили 4 ключа..... но маи до българия стигат само с два максимално три.... тук сервизния ми ключ струва 2000 български лева от Порше.... и спестява доста главоболия.....
  5. иначе благодаря за помоща........
  6. само да ти кажа че към колата имам 4 ключа... колата ми е поръчкова и съм втори собственик 100% гаранция!!!! имам пълна история на колата и регистраця Audi assistans Europe което незнам дали важи в българия колко числа е тоя пин код ??? имам три числа към ключовете!!! не живея в българия и тук компутърните услуги са доста скъпички.. мислех че това прекодиране може да се прескочи ама...
  7. каде го има тоя пин код на таблото???? как да ги обуча тия клучове??? да има имобилайзер щото ми свети ключето с количката А защо тоя на Ютуб нищо такова не е правил??? каква е разликата???? абсолютно същото направих и аз......
  8. Здравейте, имам проблем! Днес сутринта си сменях таблото с уредите след това като дадох на контакт ми изписа "сервис"- гледах на Ютуб че трябва да се остави на контакт 25 мин за да се синхронизира с компа на колата! Два пъти чаках по 30 мин и тоя "сервис" си е все там!!! И сега не мога да запаля!!! Ако някой се е зблъсквал с тоя проблем ще съм благодарен да сподели разрешението на проблема... Благодаря предварително!!!!
  9. Благодаря на колегите нов датчик и проблема е решен!!! Модераторите могат да изтрият темата!
  10. Здравейте съфорумци, имам един въпрос относно смяната на таблото с уредите! Колата е ц5 2.5 тди Куатро 180кс 2001 АКЕ мотор въпроса ми е има ли някаква особенност при смяната на таблото дали трябжа да се спазят някакви кодове или нещо друго, и трябва ли да се разкодирва заради ключа??? Имам възможност да сложа от 2003 същия мотор и не знам дали ше има някакъв проблем??? Благодаря предварително за помоща!!!
  11. Благодаря колега, а трябва ли да я закачам на комп преди или след това, да я проверя за грешки или не???
  12. Благодаря колега, ама много общо казано под кората на мотора като цяло там е всичко търся го сега цяла сутрин ама ми излиза само как изглежда значи е голямя вероятноста като го сменя да ми се оправи проблема???? забравих да спомена че преди да сменя помпата ми показа грешка на подгрева, ама това било "нормално".... https://www.google.cz/search?q=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8+%D0%B06&biw=1185&bih=580&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ceaXVMchhthqpeaC-A8&ved=0CG0QsAQ#tbm=isch&q=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8+2.5+%D1%82%D0%B4%D0%B8&imgdii=_ или не го търся правилно ли....
  13. Здравейте съфорумци,нов съм тук и търся малко помощ! От 5 месеца съм щастлив собственик на ц5 но преди два месеца се наложи смяна на ГНП от тогава колата ми гори 1-1.5л повече и понякога на място ми държи 1000 оборота!!! Тук из форума намерих теми за тези високи обороти и колеги пишат че е от температурен датчик- та въпроса ми е възможно ли е от тоя датчик да ми отчита че мотора е студен и когато е загрял и за това да ми гори повече???? Разлика във вървенето няма!!! и ако е тоя датчик каде се намира и как се сменя ???? Благодаря предварително!!!!!
×
×
  • Create New...