Здравейте! Нов съм в форума и предварително се извинявам, ако не съм улучил правилния раздел. Притежател съм на горепосоченият автомобил от 10 години и повече. Преди близо година на студено започна да играят оборотите, даже се опитваше да гасне. Щом стигнеше работна температура, стрелката пак играеше но в рамките на 50 оборота. Аз разбира се съм максималист и отидох в сервиз(ауто-юнион), досега момчетата се справяха добре и им се доверих. Искам да отбележа, че всички консумативи съм ги сменял на определения пробег и то сам, тъй че не е там проблема. Отидох, гледаха, струваха и ми я върнаха и оборотите пак играеха, ама малко и тук започна проблема значи. Сега играят оборотите и като тръгна доде позагреее задържа. Аз давам газ, тя седи на 1300 оборота да речем и не ускорява и изведнъж като ме сецне в кръста. Отдавах го на студен двигател, но се появи и друго. Колата, когато е топла трудно пали. Пали лесно, ако настъпя доста газта. Това досега никога не беше го правила. Този двигател не пипа масло. И викам чакай да отвия свещите да видя защо аджеба не пали. Какво видях? Черни като коминочистач. До преди свещите ги вадех бели, с правилно горене. Какво да правя? Богата смес явно и разхода е скочил явно. Според мен момчетата от сервиза нещо бъзикаха дросела или сигурно някой датчик е свършил. Давайте идеи кво да права и ако може препоръчайте качествен сервиз в Пловдив или Пазарджик? Опитах да замеря температурния, ама беше отдолу на тройника и сондите на мултицета не стигат. Трябваше да изкубя сумати други работи, та да го сваля. Отказах се! Как ще ме насочите? Ще ми се някой форумджия дет са е занимвал с тия инжекционни, може и инжектор да е, не знам. Ако беше карбуратор, щях да го сваля, изчистя и да му регулирам оборотите на празен ход, ама....Благодаря предварително!