Jump to content

Петър Стоянов Арангелов

Members
  • Мнения

    275
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Петър Стоянов Арангелов

  • Рожден ден 20.11.1985

Друго

  • Kaра
    AUDI B3 Quattro

Контакти

  • AIM
    u.n.s.7.o.p.a.b.l.3
  • Website URL
    http://audibg.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София, Надежда
  • Интереси
    Възстановяване на старата слава на една не толкова стара легенда...

Петър Стоянов Арангелов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, продавам горивна помпа и горивен филтър Bosch. Чисто нови са купувани за AUDI 80 с мотор "DZ", пълен механичен инжекцион, като трябва да уточня, че помпата е за външен монтаж (не е потопяема). Нямам представа за кой други модели става, помпата е чешко производство а филтъра е Испанско производство. Така и не стигнах до монтажа им. И двете са пълен комплект в кутии. Първоначалната цена е 150 лв. и за двете, като е възможен лек коментар на цената. Регион на обявата - София. Но е възможна доставка и по куриер. Тел. за контакт: 0877410021 - Петър
  2. Ми аз я плащах 230 лв. заедно с филтъра на Бош...

  3. Пич ще чакам да ми отговориш колко пари е помпата за AUDI 1.8 E 89г. помпата е DZ

  4. Продавам таксиметров апарат EMTA 100 заедно с паспорта и приложните книжки... Първоначална цена 80лв. но подлежи и на дискусия, смъкване от цената в разумните стойности... За инфо ПС...
  5. Колеги идкам да попитам възможно ли е по някакъв начин с някакво вещество да се почисти ламбда сонда... Задръстена е критично... Ако някой знае или пък има предложения найстина съм отворен за дискусия и ще поствам резултатите да евентуално ако няк изпадне в моята ситуация да знае какво да прави... P.S. Благодаря предварително...
  6. Може да прозвучи тъпо... Ама случайно, картерните газове... Ако някой го е имал предвид в предишен пост се извинявам, но направо не знам на къде да се насоча... Заклевам се, не се сещам от къде другаде може да дърпа излишен въздух... Като изключим въздушно приемната система, която колегата 100% е проверил първо... Не знам това е идеята от мен, ако е от това продсто си провери връзката за картерните газове дали случайно не е някъде, или случайно да не е затегната здраво... Или, направо не знам с тоя пост направо ме насра момче...
  7. Така и така съм усмърдел вече... Да попитам, евентуално ако някой го е правил... Значи, фабричните копчета на средната конзола са импулсни, някои са прекъсвачи... Някаква идея от къде да започна да преобразувам импулсен бутон на тип прекъсвач... Реално ми трябват 2 писти за ON... Същите ще са Off... И осветлението... Абе осветлението го манете... Него лесно ще го намеря... Въпроса е как да разбера коя писта к'во прави при затваряне... По натам ще пусна и една анкета за дизайн на новите символи на копчетата... Все още ги разработвам... А па къффф гаф направих... Срезах в тъмното с резачките куплунга на борд компа... Без да забележа, че всички кабели са сиви... Та и там ще си ... ...... и така... Махни, махни... Ааа, забравих да се оплача, че поялника ми замина... Китайска му работа... Някой да има идея кой ги поправя тези работи...
  8. Абе хора недейте така... И мен инструктор ме е учил, при това доста добър... Нямах паричките иначе щях да се запиша на един много специален курс пак при него, като за V.I.P. шофьор... Та, той ме учи... Научи се да обарваш колата си... В буквалния сми... Таааа с напипване много лесно се намира повярвайте ми... А преместването е защото там където седи това ще са 4 прекъсвача на равно разтояние 1 от друго в кожа... А самите копчета съм ги избрал тип Stealth... Със пластмасови капачета-предпазители със светлинен индикатор ON-OFF като на нитро системите само, че ще са в тон с интериора... Ще стане направо за изложение... Салон с който ще се гордея... Когато го завърша де... И съм решен да се отърва от тази миризма на старост... Най главните заподозряни са старата овивъчна лента на кабелите и гадния мокет... Ще си пренаредя инсталацията наново така, че да знам кое от къде минава... С нови силиконови кабели... Кабелни магистрали от ПВЦ... Просто ще е красота... А за мерака няма да споменавам... Първа кола ... Заклел съм се... Следващата ще е 100 Avant Quattro... С тежката артилерия на ДВГ-та за тази гама... НЯМА ДА Е ДИЗЕЛ... МРАЗЯ ДИЗЕЛ... P.S. Няма нищо по възбуждащо от правилно изгорял High octane и миризмата на каучук рано сутрин преди зори... Действа ми като наркотик...
  9. Здравейте колеги, Набързо ще представя идеята си... Както всички до болка сте запознати с копчето за управление на бордкомпа, моята идея е да го сваля долу над копчето за диференцияла. Моето питане е, възможно ли е това да стане... Лесно ще му направя чиста и красива дупка и ще удължа кабелите с буксата, но въпроса е дали като влезне на мястото няма да му пречи нещо от долу, на пример бомбето на скоростния лост... Или само господ знае какво друго... Така, че ако някой знае и може да ме посъветва ще съм адски благодарен... Моля предварително да не се смеете, много, на картинката, правена е с подръчни матрияли, и знам, че мащаба не съответства... Благодаря предварително...
  10. Говори с emsi_audi...Той ще ти измисли приемлива цена, даже може да ти предложи и избор...
  11. E кво правиме, аз съм първия който се сблъсква с този проблем ? Хайде хора, закършил съм го, дайте идея която не включва масово самоубийство...
  12. Прочетох идеите и тотално се отчаях да намеря такъв тампон... Не ми трябва рацерски или някаква изгъзица... Трябва ми втулката и гумения буфер... Защото ако не е така имам странното чувство, че сле 3 дупки и реставрацията за 90лв. на двете щанги ще е до там.... Дайте някаква идея от типа, заместителни тампони от други V.A.G. ... P.S. Колега прав си, тук мотора и кубатурата нямат значение... Окачването е TIP89, но все пак мотора е 1.8, гадорията е, че е Quattro... А за тези частите стават все по оскъдни...
  13. Здравейте колеги, от известно време имам проблем с намирането на тампона на стабилизиращата щанга за задното окачване на Quattro-то... Търсих, търсих и направо вече не знам какво да правя... Не вярвам да съм първия, не вярвам и да съм последния който се сблъсква с този проблем.... Така, че питам ви за някакви идеи как подяволите да стане това чудо... Може да не са оригинални тампони... Съгласен съм и на компромис свързващ дообработка на някакъв тампон за да стане за целта... Прикачил съм снимки на въпросния тампон, който е с втулка като сърцевина и гумена обвивка.... Дайте някаква идея, моля ви...
  14. Колеги, взех за моята колица джанти 15" ет.35Offset... До тук добре... Само, че пройзводителя ми дава оригинални размери за тези джанти 205x50/R15 скоростен индекс за лека кола до 210km/h... И тук мъките ми почнаха с търсенето на правилните баници... Гледам, гледам и какво да видя... Цени за хубава гума от 140лв./бр. нагоре... Един колега ме посъветва да сложа 195x50/R15, защото са по-масови като гуми, има по-голям избор и цените не са толкова умъртвяващи... Та питането ми е следното... Може ли? Смисал то, че може, може, ама не искам голями отклонения в харченето на горивото, допълнително нежелано натоварване на кормилната рейка, че хидравликата и без това вие на умряло... И други, нежелани странични ефекти... Та ако имате някакви идеи и предложения, моля не се колебайте и за секунда да ги напишете... P.S. Благодаря предварително...
  15. Колеги, пак размихте темата... За да гори масло, значи има нужда от сегменти... Щом колегата твърди, че не гори масло... Веднага макс източване от цилиндровия блок +смяна филтър и слагаш тънко масло и двигателя ще е в свой води... Примерно 10W40... За Volkswagen не знам но на AUDI това масло се отразява много добре... Не търси марка която продава рециклирано масло... Rheinoll, Selenia (когато не е в капсолована метална кутийка) за пример... Добър избор ще е всичко останало... И съвет... Ако имаш малко излишни ПАРЕ... Подмени си опльтнителите... Защото смазката на двигателя е толкова добра колкото и горивото което същия гори...00 С други думи, не се набивай на ментета... Ще прахосат ДВГ-то и здравето ти... Подходи правилно и ще го караш още толкова...
×
×
  • Create New...