Jump to content

Rosen Denchev

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Rosen Denchev

  • Рожден ден 23.10.1983

Друго

  • Kaра
    Audi A4 2,4 Automat

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Казанлък

Последни посетители

758 профилни разглеждания

Rosen Denchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги,проблема е РЕШЕН !!!!! Оказа се,че блокът за управление на перките е бил причината и след смяната му днес, перките си се включват и всичко (засега , а надявам се и занапред) е наред !!! Благодаря ви за отделеното време и съвети! Благодаря и за коректното отношение на gogotzanovsf !!!
  2. Днес,до вечерта предполагам,ще сменим блока за управление и ще стане ясно дали е от него или.... Надявам се да се реши проблема!
  3. Отваря термостата,перките ги захранихме директно-и те си работят!!! Утре ще сменя блока за управление и ще се види.А ако не е от него-незнам къде ще търся проблема! Пуснахме захранване до всяка перка по отделно и си се развъртат!!!
  4. След празниците ще отида,макар че тук в Казанлък е малко тегаво от към майстори !!! Цитиране на предходно мнение!
  5. Не знам дали има значение външната температура,за да започне климатроника да духа студено,но беше 8 градуса !!!!! Някъде четох , че под определена температура,климатроника не духа студено,но не знам ! За това и се обръщам пак към вас !!!
  6. Колеги,малко ново инфо!!! Днеска опитах да пусна климатроника на Lo и новината е ,че не работи-незнам кога,защо и как,но...духа хладен,дори бих казал леко топъл въздух. Още преди да го пусна погледнах перките дали се въртят( и двете не се въртяха) и ми забелязах,че лявата перка(тази до маслоизмервателната щека) се опитва да тръгне,като на импулси,но помръдва едва с около сантиметър-два, и след 7-8 секунди пак, и после пак......Незнам .... как мога да разбера дали проблема е в незареден климатроник или е нещо по-сериозно? Като пуснах климатроника се чуваше звук като от работещ компресор, имаше и локвичка отдолу под колата(малка) като от конденз , но ....... не духаше студено! Никога до сега не съм карал кола с климатроник и ако задавам глупави въпроси-моля да ме извините!
  7. Ще погледна дали върти,когато е пуснат климатика,но предполагам щом климатика си духа доволно студено,значи би трябвало да се върти перката тогава !!! Цитиране на предходно мнение!
  8. Как да го проверя-предполагам трябва да отида в сервиз да го замерят или....?
  9. Успях да си преведа от немски и се оказа, че бушона е 4-ят и е 5 ампера - ЗДРАВ Е !!!От тук нататък накъде???!!!
  10. Здравейте колеги! Вчера се наложи колата (А4 Б6 2,4 V6 Авант) да работи на място по-дълго време. След половин час започна да покачва температурата и постепенно стигна до първата чертичка след 90 C. което логично е 110 С. ! Малко след това ми се появи червената индикация за висока температура на охлаждащата течност и изпищя няколко пъти. Веднага пуснах парното на максимум и мотора се охлади сравнително бързо. Проблема е че преди това определено не се пуснаха вентилаторите да охлаждат радиатора. Исках да започна от предпазителите (да няма изгорял такъв) и да разбера къде е проблема. Антифриза ми е на ниво максимум при студен мотор,предполагам системата се обезвъздушава сама (да няма въздушна тапа). Карам колата от месец и малко и до сега винаги ми е държала температурата една идея над 90 С. и никога по-нагоре.На място е работила (при загрял мотор) по 10-ина минутки,може и малко повече и не е вдигала температурата,на светофари също. По магистралата спокойно с 150км/ч примерно и няма проблем. Не знам на какво се дължи и за това пиша за съвет! Не знам, кой точно е предпазителя за перките.Снимки направих за да ви улесня. Предполагам не е водната помпа , защото антифриза циркулира през разширителния съд-вижда се! Парното ми е направо СУПЕР! Незнам !!! Едно оправих,сега ново 20 !!! Не ми върви ! Не мога да пипна(при загрял двигател) долния маркуч на радиатора за да видя дали е горещ или не-да не би да е запушен радиатора. Трябва да отида да проверят самите вентилатори дали са наред. Климатроника работи-духа си студено,когато го пусна!!! Помагайте !
  11. Здравейте колеги ! Първо да кажа, че за първи път си купувам масла от колегата от форума и от обслужването съм меко казано доволен-поръчах масло и филтър сряда по обед и в четвъртък сутринта в 9ч. си ги получих !!!!!!!!!! Маслото е Мотул 5W40 X-Cess 8100 ! Вчера преди смяната сложих Xenum M-flush и колата работи с нея на място 2ч.30мин. . Източихме маслото , но за мое учудване то не беше кой знае колко мръсно,макар че за масло на около 2000км. на бензинов мотор, не беше от най-чистите !!! Сменихме маслото и сложихме също XENUM MOX-G ! Сега ще наблюдавам нивото на маслото и дано има ефект от процедурата ! Все още не мога да видя и усетя разлика, макар че сякаш двигателя поутихна още , но не знам дали не си внушавам !!!
  12. Да,знам!!! Просто питам , кой според вас е по-подходяшият продукт от изброените . Цитиране на предходно мнение!
  13. Колеги,кое от тези масла е по-удачния избор за вече станалото прословуто А4, B6, V6, 170bhp. - http://bparts-bg.com/product/14/5w-40-x-cess-8100-5-litra.html , http://bparts-bg.com/product/176/total-5w-40-quarz-9000-5litra.html , http://bparts-bg.com/product/16/5w-40-x-clean-c3-8100-5-litra.html , http://bparts-bg.com/product/5/5w-40-magnatec-c3-5-litra.html или http://bparts-bg.com/product/383/motul-specific-cng-lpg-5w40-5l.html ??? Като се има в предвид , че колата има газов инжекцион!!! Виждам , че много колеги от форума ползват този сайт за да си пазарят масла и др. консумативи и за това се спрях на него!
  14. Колега,не беше определяща цената-изобщо!!! В сервиза,в който ходих тогава ми го хвалеха,като булка за женитба Грешката е определено моя и ще я поправя!!! Урока е важен-да не се предоверявам!!!!!!!!!! Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...