Jump to content

PanayotIliev

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Passat

Персонална информация

  • Локация
    Yambol

PanayotIliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря! А история как мога да видя дали има? Тъй като питах в Порше и ми казаха, че дават само ако имаш големия талон т.е . преди покупка не мога да я проверя.
  2. Здравейте, ходих на оглед на едно А4 3.0TDI quattro. Как мога да открия информация по VIN номер? Прикачвам снимката на на табелката, ако някои колега може да помогне. http://prikachi.com/images.php?images/449/8644449w.jpg
  3. Ами забелязах някои несъответствия на снимките и затова я пуснах, за да видя какво е мнението на колегите и постът на колегата Smilodon беше достатъчно оправдание, за да не отида на оглед... Може би ако ми беше по-наблизо щях да си "начеша" любопитството, но не ми се бие 2-3 часа път само, за да се убедя, че не е моята кола. Колега ShoxXx, споделям мнението ти напълно, когато става въпрос за автомобил 2-ра ръка също предпочитам да има някои "пръснати" детаили, отколкото преуморен милионник без интервенции, или със скрити дефекти... но за да е пребоядисана 80% ще има и доста други проблеми освен не добре напаснати детаили...
  4. Знам, че на Passat B6 ги сменят през сервизна акция, на ауди има ли такова нещо?
  5. Здравейте, колеги заглеждам горе-посочената кола, имам представа от VAG автомобилите, но ми интересно каква оценка бихте дали на точно тази кола :http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11451065855016216&slink=c4wuqg 1. Има ли проблемни мотори, кой код да търся; 2. Ръчка или автоматик; 3. Всчики ли са с DPF; 4. Как да разбера дали оригинален S-line-a или е "присаждан"; Благодаря предварително!
  6. "avtomatichnata kytia e 7 skorosti s zadnata e 8 moji i barter" ... това е за златния фонд направо... Иначе без оглед на място трудно ...
  7. Успех със следващата
  8. ГО би струвала около 180-200 лв на година, Техн. преглед 35-40 лв, Автокаско (по желение) 300-400 лв максимум зависи на каква сума ще я застраховаш. Данъкът ще ти бъде най-голямото перо. Нямам пряко впечатление от тези автомобили, но продавача изглежда коректен. Трябва да се види. Успех!
  9. До Spyzip: Колега. качи се покарай, виж какво може колата, ако ти изглежда добре обгрижвана взимай и бягай... Дори и някой от тези милионери над мен да вземеш, пак не може да си сигурен, че всичко им е ок понеже са 10 год. автомобили. По добре слушай вътрешния си глас отколкото мнения на непознати, които дори не знаеш от какво подбуда си ги споделят. Успех с търсенето и да се похвалиш
  10. Това дискусия ли е или монолог? А ако все пак сме съгласни с ваше превъзходителство може ли да изразим мнение или само да ръкопляскаме?
  11. От 39% до 75% се обезценяват автомобилите в България до четвъртата си година след производство. Това показва проучване на sale-autos.com, на база информацията предоставена от български автокъщи в сайта. Стойностите отчитат връх за периода между 2-4-та година след пускането на автомобила в експлоатация. До десетата година след производството обезценяването на автомобилите достига до над 80% от базовата цена... Колега не споменавай тази мръсна дума "д***уб", че ще отвориш кутията на пандора... Нищо против тези коли м/у другото
  12. Според мен пък е доста добра оферта, спрямо същото или подобно в българското мобиле на "реални" 94 500 км от първи собтсвеник 38 набор за 16 399лв примерно. Поне виждаш какво взимаш (ако приемем, че описанието отговаря на истината)... а и цената е доста добра, дори и да трябва да се набият ударно 2-3 к лв Успех с търсенето p.s Добър избор за първи автомобил
  13. Бреей, тук явно всички управляват автомобили под 100к км, на около и над10 г, за над 10к eur... Към колегата Moonland: Айде всички на "запад" да не си купуват мощни автомобили за да ги "смазват" с по 100к км на година, а? Напълно погрешно схващане... Мощният автомобил създава много повече комфорт и е доста по надежден, но не всеки си го купува, за да използва 200-те к.с ежедневно. Логиката е много проста - ако можеш да си позволиш разходите за подръжка, защо не?!? Точно пък този компактен автомобил ти гарантирам, че никой на запад няма да си купи, за да го върти по 100к км на год. Виж, ако е 2.0 tdi, 1.9 tdi и монтиран в А4 или Passat тогава е друго... Към колегата Viper: Българинът е много добър в правенето на чуждите сметки... Мислиш, че само в БГ се правят коментари на цените ли? Преди 8 год. си купих кола от Германия на 5 год. (Лагуна, 1.8 16V) без много увъртане човека свали от 6500 на 5700 евро и да колата я продадох след 7 год. без нито един значим ремонт, а си представи когато вземеш 2,3 или 7 автомобила наведнъж. Това, че ти или някой друг се сдобил с такъв автомобил преди 1,2,3 год за 20к не значи, че и днес струва толкова, а и не значи че това е била офертата ти на века. 10 год. компактен автомобил за 15, че и 18к... айде стига...
×
×
  • Create New...