колега ставив нов термостат....направвив како што велиш ама не паѓа температурата.....кога ќе дојди 90 степени температура а парното и климата се исклучени е во ред......кога ке уклучам парно или клима тогаш температурата почнува да паѓа и тешко ја достигнува оптималната работна температура од 90 степени....е тогаш казанчето се преполнува и готово е да истечи.....кога ќе исклучам парно или клима температурата доаѓа до 90 степени и тогаш отвора термостатот и казанчето се растеретува
колеги цел месец барав каде може да течи антифриз.сменав О прстен позади моторот на давачот за температура ама одкако сменав забележав дека кога ке достигне температурата 90 степени почнува да течи од казанот за антифриз низ тоа кратката цефка под казанот..... што е проблемот колеги ? се работи за ауди а4 1.9 тди 2000 година каравана
колеги цел месец проверувам и сменав О прстен позади моторот што е но сега забележав дека кога температурата доаѓа до 90 степени и почнува да тече од казанчето за антифриз позади од краткото цефче ..... само кога е загреана тече многу а кога е ладен моторот малку течи...колеги што е проблемот? јас мислам дека можи дихтонот од главата на моторот да е продуван.... кој има искуство со таков проблем нека пиши
не течи во купето.....јас незнам кај можи да течи....никаде не се гледа да има течено.....јас мислам дека можи е хладилник малку пукнат и перката да го суши течењето...помагајте
на сервис беше оставена цела недела и се е проверено и никаде не најдоја каде тече....само при висока температура тече повеќе...можно е да е ладњАкот ?
имам проблем со систем за ладење,некаде губи антифриз.сменав казанче и капачка за антифриз но некаде губи антифриз но незнам каде.се имам проверено но неможам да најдам од каде течи.маслото е во ред