-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 B5 2.5 TDI
Последни посетители
523 профилни разглеждания
Барак Обама's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
И моята така прави като натисна педала на спирачките повече от един път - по-твърд е и бе хващат толкова добре. Относно якото трЕсане, аз сменях дискове при един разбирчи и кормилна рейка при друг. Накрая при трети се оказа че носачите са много зле и ги смених, ама сега новите дискове пак са леко криви.
-
Здравейте, колеги, весели празници. Преди бях поствал тема с проблеми при ускоренито на колата ми (2.5тди), ето линк за темата ако някой иска да я прочете тук. Уж бяха вакуумни маркучи и ги сменях преди година, но изглежда не са. Не смятам да я връщам, проблема се проявява по същия начин - стига до 2200-2300 оборота и замира, но не мисля че е проблем с двигателя и за това е новата тема. Ето възможно най-подробно описание на проблема ми. Вчера се преместих и не познавам механици наоколо, ако някой е имал опит със същия проблем моля да отговори, а аз ще я упдейтвам с нова информация след като намеря сервиз в койо говорят английски. Както казах, вчера се местих - 220км по хълмиста магистрала. На равно и при спускане нямах проблеми, при катеренето започва да губи скорост. Минавах на 5та предавка, дори на 4та, пак е същото , ако е над 2200 оборота започва да ги губи и стига дори до 2000. Изключих я от скорост и натиснах педала до ламарината, стигна 4000 без проблеми. Реших че със скорост от 100км/ч при изкачване пак ще си стигна до където трябва, но пак правих опити и от тук започва странното. На едно доста стръмно изкачване и на 5та предавка от 1800 оборота без да натискам педала на газта прекалено много (може би 30% от пътя до пода) колата си ускори плавно до 3000 оборота и около 150км/ч, след това без да го натискам до долу и на 6та го качи до 160 (не исках да пробвам повече заради камери). И вече при тази скорост и 2800 оборота като натисна педала до пода и ускорението си отива и започва да губи скорост. обобщено, на 5та с леко натиснат педал на газта стига до 3000 оборота от 1800, а с педал до пода се мъчи от 1800 до 2000 и повече не може. Лично предположение е горивна помпа, ама не съм я водил на лекар още, а и не съм много добъ в тези неща. Ще си упдейтвам темата ако някой се интересува или ако имате предположения.
-
Не искам да започвам нова тема по въпроса и се извинявам на Екзе за леката смяна на темата... Ама 2.0тди попринцип ли са проблемни на Ауди ? Аз си имам дърто 2.5 и до сега не ми е създавало много проблеми, ама... 8V седан 2.0тди са доста арни и се замислям за такава, но повечето наближават 200к. км. Поне са с ръчки.
-
Моята хубостница си свети тей от 1 година почти. Изчиствам грешката, след няколко запалвания пак е там.
-
Здравейте колеги и колежки(ако има). Реших че е време да пооправя слепите очи на любимата колица - Б5 2,5 ТДИ от края на 2000та. Моята е с любимите на всички лупички и не вече не светят много добре. Да знаете някой който рециклира фарове в Пловдивско ? Ще се радвам някой ако има такива и ги е рециклирал да изкаже мнение, струва ли си или да купувам нови ? Ако някой познава и добър електричар или такъв който е добър с дизелаци, имам леки проблеми и в тези насоки. Пак в Пловдивско ще е добре. Ми... т'ва е, как сте иначе ?
-
Здравейте, колеги Пиша ви заради новия проблем по моята хубостница - Б5 2.5 ТДИ.Появи се днес за първи път - прибрах се до България с нея 1400км, нямаше проблеми, карах я няколко дни, не съм сменял нищо електрическо (масло, филтри и кормилна рейка само). Нямаше никакви проблеми и последния път когато я карах, паркирах я и я оставих за 2 часа, когато се върнах нямаше почти никакъв ток, таблото гаснеше, за стартера няма да говоря - беше замрял яко. Намерих хора които да ми дадат ток и й отне около 10 минути докато завърти и още 10 докато запали. По пътя за вкъщи, 25 км междуградски, веднъж едва не умря, а често примигваха светлини (основно подсветката на климатика и фаровете), чистачките бяха бавни, прозорците също. След 20 минутно шофиране на високи обороти я спрях пред вкъщи, изгасих я и пак беше като преди - стартера яко замрял, таблото гасне, не пали. Ако може да ми препоръчате добър в областта механик или съфорумник около Пловдив, който би могъл да помогне. П.С. Преди година и сменях радиатора в купето (не лично аз), от тогава част от подсветкате по таблото не светят, гори бушона на клаксона и радиото също не свети, а днес, докато се опитвах да я запаля или заключа радиото светеше за 1-2 секунди. П.С.2 Докато зареждах моя акумулатор от чуждия и стартера въртеше, но не палеше, на таблото светеше Brake warning light, но не намираше грешка докато беше на контакт преди да се опитам да запаля.
-
Здравейте, не исках да пускам нова тема, за това връщам тази. Днес, за първи път от както имам любимата колица (Б5 2,5 ТДИ) ми се наложи да я паля на студено (беше 1 градус навън). Запалих я и вдигна оборотите на 1200 (или по-малко, но не под 1000). Реших да не я карам така, изгасих я, проверих масла и течности, бяха си ОК. Запалих отново, форсирах 2-3 пъти и паднаха до 1000, а след това с вдигането на температурата на двигателя до 750-800, но с леки колебания на стрелката по пътя надолу. Четох във форум на Форд, че когато е много студен двигателя компютъра пуска по-богата смес към него. Не знам дали е това, ще съм по-спокоен ако някой може да ми разясни
-
Ъпдейт: Преди малко я напуках на втора вдигна 40 и до там - 2300 оборота - двигателя не се мъчи, все едно това му е края на възможностите - не може да вдигне повече, не поради трудност, а защото това е лимита му. След този опит завих в друга права и я натиснах отново на втора - този път до 70 км/ч и почти 5000 оборота без проблеми.
-
Здравейте колеги. От 1-2 дни, докато карам любимата лагерница, усещам че не ускорява така като преди. До 2000 оборота е както си беше, а след това... продължава по същия начин или с малко по-голямо ускорение, но не както беше. Сложих и Премиум нафта днес и се пооправи малко, но все още остава проблема. Докато карам чувам турбината, не тече масло от нея (до колкото мога да видя), а и нивото на маслото си остава същото. Двигателят не тресе на високи обороти, но когато спра чувам тихо и много бързо пукане под колата, преди месец-два бяхме на лекар и ми каза че ауспуха ми е леко затлачен и може би за смяна, не знам дали е от него. Нямам друга информация за сега, това са единствените промени които съм забелязал, благодаря за отговорите.
-
Хич не ме бива. Имам още един въпрос, добрия господин ,на когото се обадих, каза че ще ми струва към 500 евра, а колегата 50 евра в българско. Мога ли да я докарам така или да направя така че водата да не отива към този радиатор ? (да циркулира без да минава през него, един вид)
-
Мокро е, но не в краката на пътника и пасажера, а зад централната, има и някаква натрупваща се синя паста (същата която се наслояваше когато капеше отпред до бронята). Също тече и под колата и то доста, преди малко нямаше вода в резервоара. Ако е радиатора към купето колко би струвал ремонта, трябва ли да се заменя или може поправка. Във Вторник ще я замъкна при някой да я види тук, но за ремонт не ми се плаща тук, по скъпо от колата ще излезе (у Чехия).
-
Ще проверя за мокрото и да - предното стъкло е мазно. Цитиране на предходно мнение!
-
Здравейте От няколко дни, повече от 10, в колата ми се разнася адска смрад когато включа климатика да ми охлажда. Колата е Б5 от 2000г 2,5 ТДИ. Миризмата не знам как да я опиша, като на напикана застояла пластмаса е най-доброто ми сравнение. Също от два-три дни излиза и дим през духалките (мисля че не е пушек, не е и пара, прилича ми на изпарение на сух лед), става когато климатика е включен, но и понякога когато не е (дори без вентилатор). Други мои наблюдения са, че преди, когато сляза от колата след употреба на климатика от лявата страна (като я погледна отпред) малко зад бронята капеше конденз, а сега не. Искам да питам дали някои колега от форума е имал подобен проблем, има някой който знае как да се реши тип "направи си сам" или да ми препоръча сервиз (или съфорумник) от Пловдивско, който да може да го оправи.