Jump to content

Барак Обама

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 2.5 TDI

Последни посетители

523 профилни разглеждания

Барак Обама's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И моята така прави като натисна педала на спирачките повече от един път - по-твърд е и бе хващат толкова добре. Относно якото трЕсане, аз сменях дискове при един разбирчи и кормилна рейка при друг. Накрая при трети се оказа че носачите са много зле и ги смених, ама сега новите дискове пак са леко криви.
  2. Здравейте, колеги, весели празници. Преди бях поствал тема с проблеми при ускоренито на колата ми (2.5тди), ето линк за темата ако някой иска да я прочете тук. Уж бяха вакуумни маркучи и ги сменях преди година, но изглежда не са. Не смятам да я връщам, проблема се проявява по същия начин - стига до 2200-2300 оборота и замира, но не мисля че е проблем с двигателя и за това е новата тема. Ето възможно най-подробно описание на проблема ми. Вчера се преместих и не познавам механици наоколо, ако някой е имал опит със същия проблем моля да отговори, а аз ще я упдейтвам с нова информация след като намеря сервиз в койо говорят английски. Както казах, вчера се местих - 220км по хълмиста магистрала. На равно и при спускане нямах проблеми, при катеренето започва да губи скорост. Минавах на 5та предавка, дори на 4та, пак е същото , ако е над 2200 оборота започва да ги губи и стига дори до 2000. Изключих я от скорост и натиснах педала до ламарината, стигна 4000 без проблеми. Реших че със скорост от 100км/ч при изкачване пак ще си стигна до където трябва, но пак правих опити и от тук започва странното. На едно доста стръмно изкачване и на 5та предавка от 1800 оборота без да натискам педала на газта прекалено много (може би 30% от пътя до пода) колата си ускори плавно до 3000 оборота и около 150км/ч, след това без да го натискам до долу и на 6та го качи до 160 (не исках да пробвам повече заради камери). И вече при тази скорост и 2800 оборота като натисна педала до пода и ускорението си отива и започва да губи скорост. обобщено, на 5та с леко натиснат педал на газта стига до 3000 оборота от 1800, а с педал до пода се мъчи от 1800 до 2000 и повече не може. Лично предположение е горивна помпа, ама не съм я водил на лекар още, а и не съм много добъ в тези неща. Ще си упдейтвам темата ако някой се интересува или ако имате предположения.
  3. Не искам да започвам нова тема по въпроса и се извинявам на Екзе за леката смяна на темата... Ама 2.0тди попринцип ли са проблемни на Ауди ? Аз си имам дърто 2.5 и до сега не ми е създавало много проблеми, ама... 8V седан 2.0тди са доста арни и се замислям за такава, но повечето наближават 200к. км. Поне са с ръчки.
  4. Барак Обама

    Аербек тип б5

    Моята хубостница си свети тей от 1 година почти. Изчиствам грешката, след няколко запалвания пак е там.
  5. Барак Обама

    B5 support

    Много благодаря.
  6. Барак Обама

    B5 support

    Здравейте колеги и колежки(ако има). Реших че е време да пооправя слепите очи на любимата колица - Б5 2,5 ТДИ от края на 2000та. Моята е с любимите на всички лупички и не вече не светят много добре. Да знаете някой който рециклира фарове в Пловдивско ? Ще се радвам някой ако има такива и ги е рециклирал да изкаже мнение, струва ли си или да купувам нови ? Ако някой познава и добър електричар или такъв който е добър с дизелаци, имам леки проблеми и в тези насоки. Пак в Пловдивско ще е добре. Ми... т'ва е, как сте иначе ?
  7. Здравейте, колеги Пиша ви заради новия проблем по моята хубостница - Б5 2.5 ТДИ.Появи се днес за първи път - прибрах се до България с нея 1400км, нямаше проблеми, карах я няколко дни, не съм сменял нищо електрическо (масло, филтри и кормилна рейка само). Нямаше никакви проблеми и последния път когато я карах, паркирах я и я оставих за 2 часа, когато се върнах нямаше почти никакъв ток, таблото гаснеше, за стартера няма да говоря - беше замрял яко. Намерих хора които да ми дадат ток и й отне около 10 минути докато завърти и още 10 докато запали. По пътя за вкъщи, 25 км междуградски, веднъж едва не умря, а често примигваха светлини (основно подсветката на климатика и фаровете), чистачките бяха бавни, прозорците също. След 20 минутно шофиране на високи обороти я спрях пред вкъщи, изгасих я и пак беше като преди - стартера яко замрял, таблото гасне, не пали. Ако може да ми препоръчате добър в областта механик или съфорумник около Пловдив, който би могъл да помогне. П.С. Преди година и сменях радиатора в купето (не лично аз), от тогава част от подсветкате по таблото не светят, гори бушона на клаксона и радиото също не свети, а днес, докато се опитвах да я запаля или заключа радиото светеше за 1-2 секунди. П.С.2 Докато зареждах моя акумулатор от чуждия и стартера въртеше, но не палеше, на таблото светеше Brake warning light, но не намираше грешка докато беше на контакт преди да се опитам да запаля.
  8. Здравейте, не исках да пускам нова тема, за това връщам тази. Днес, за първи път от както имам любимата колица (Б5 2,5 ТДИ) ми се наложи да я паля на студено (беше 1 градус навън). Запалих я и вдигна оборотите на 1200 (или по-малко, но не под 1000). Реших да не я карам така, изгасих я, проверих масла и течности, бяха си ОК. Запалих отново, форсирах 2-3 пъти и паднаха до 1000, а след това с вдигането на температурата на двигателя до 750-800, но с леки колебания на стрелката по пътя надолу. Четох във форум на Форд, че когато е много студен двигателя компютъра пуска по-богата смес към него. Не знам дали е това, ще съм по-спокоен ако някой може да ми разясни
  9. Ъпдейт: Преди малко я напуках на втора вдигна 40 и до там - 2300 оборота - двигателя не се мъчи, все едно това му е края на възможностите - не може да вдигне повече, не поради трудност, а защото това е лимита му. След този опит завих в друга права и я натиснах отново на втора - този път до 70 км/ч и почти 5000 оборота без проблеми.
  10. Здравейте колеги. От 1-2 дни, докато карам любимата лагерница, усещам че не ускорява така като преди. До 2000 оборота е както си беше, а след това... продължава по същия начин или с малко по-голямо ускорение, но не както беше. Сложих и Премиум нафта днес и се пооправи малко, но все още остава проблема. Докато карам чувам турбината, не тече масло от нея (до колкото мога да видя), а и нивото на маслото си остава същото. Двигателят не тресе на високи обороти, но когато спра чувам тихо и много бързо пукане под колата, преди месец-два бяхме на лекар и ми каза че ауспуха ми е леко затлачен и може би за смяна, не знам дали е от него. Нямам друга информация за сега, това са единствените промени които съм забелязал, благодаря за отговорите.
  11. Хич не ме бива. Имам още един въпрос, добрия господин ,на когото се обадих, каза че ще ми струва към 500 евра, а колегата 50 евра в българско. Мога ли да я докарам така или да направя така че водата да не отива към този радиатор ? (да циркулира без да минава през него, един вид)
  12. Мокро е, но не в краката на пътника и пасажера, а зад централната, има и някаква натрупваща се синя паста (същата която се наслояваше когато капеше отпред до бронята). Също тече и под колата и то доста, преди малко нямаше вода в резервоара. Ако е радиатора към купето колко би струвал ремонта, трябва ли да се заменя или може поправка. Във Вторник ще я замъкна при някой да я види тук, но за ремонт не ми се плаща тук, по скъпо от колата ще излезе (у Чехия).
  13. Ще проверя за мокрото и да - предното стъкло е мазно. Цитиране на предходно мнение!
  14. Здравейте От няколко дни, повече от 10, в колата ми се разнася адска смрад когато включа климатика да ми охлажда. Колата е Б5 от 2000г 2,5 ТДИ. Миризмата не знам как да я опиша, като на напикана застояла пластмаса е най-доброто ми сравнение. Също от два-три дни излиза и дим през духалките (мисля че не е пушек, не е и пара, прилича ми на изпарение на сух лед), става когато климатика е включен, но и понякога когато не е (дори без вентилатор). Други мои наблюдения са, че преди, когато сляза от колата след употреба на климатика от лявата страна (като я погледна отпред) малко зад бронята капеше конденз, а сега не. Искам да питам дали някои колега от форума е имал подобен проблем, има някой който знае как да се реши тип "направи си сам" или да ми препоръча сервиз (или съфорумник) от Пловдивско, който да може да го оправи.
×
×
  • Create New...