-
Мнения
69 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Nesh
- Рожден ден 18 Юни
Друго
-
Kaра
Audi S4 B5
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Kazanlak
Последни посетители
717 профилни разглеждания
Nesh's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ако са предни пускай ми ги да ги накарам и те да свършат нещо за мен
-
Не само съм чувал, но и всеки ден им правя защитните покрития за тях / оксидация, поцинковане и др. / Фирмите работят по договори и за автомобилната промишленост , а там се покриват зверски изисквания за всеки параметър. По-добрата новина е че разполагат със собствени пещи /за калене и отпускане/ и мисля че може да пробваме термообработка на стокови пружини /ако някой има свалени/ . Фирмите разполагат с тестови лаборатории за изпитване на опън, натиск, твърдост и вибрации....така че стоковите може да ги замеря преди термообработка и след. Това е добра опция , която ако метала на пружините е читав може да получим добро решение на сносна цена.
-
Изрових тази таблица / в либри / за натоварванията на пружините предни/ задни . По нея Eibach Pro Kit са на нивото на стоковите. Говорих в вносител на авточасти и ме посъветва само по твърдостта на пружините да работя против "гмуркане". Чакам да ми върне отговор кои от по-твърдите варианти може да достави /не че не се намират и от други канали/, но поне за цена.
-
Заради едни пружини да се откажа от S4 B5 ......никога ? Ще изровянета за решение и ще си плате да го получа, но атмосферки с задно които ги карат мургави баничари и военни няма да подкарам !!!! Имах 4 баварии и не знам защо съм ги купувал ......
-
Ако някакви по-твърди пружини или амортисори решават тоя дерт с "гмуркането" при спиране съм наострил уши за решение :-)
-
Алуминиевия boot се хваща към дросела с 20мм по-дълги болтове , колкото е дебел фланеца на boot-a. За уплътнение между тях се слага гумен пръстен, но канала е широк и аз сложих два. За мап-сензора също се ползва гумен пръстен. Входа на колектора е около 2мм по-голям от дросела затова си портнах дросела до еднакъв диаметър с колектора. Накрая всичко полирах до водна 1200. Пласмасовите тръби ги отбелязах докъде трябва да се срежат , затапих ги с паржал да не падат боклуци и ги срязах малко над границата с зеги. После леко ги нагрях с пистолет за горещ въздух и с макетен нож ги оформих до пълно съвпадение на повърхнините. Накрая силиконови маркучи с Т-скоби. И сега е една друга кола :-)
-
Аз си сложих алуминиево и се родих. Мога да давам жокери за поне 10 улеснения как дажсе монтира по-лесно, срязах си /на място без да разкачам !!! / пласмасовите тръби и си ги хванах за алуминиевото tbb със сини силиконови маркучи и широки т-скоби. Не мога да си позная колата ? Благодаря на Дог още веднъж !
-
какво сглоби, корекции по съединителя ?
-
Кажете на дупчените Зимерман дискове кой накладки работят най-добре че Коледа идва ....
-
При баварките задните дискове много активно участват в подпомагането на системите за сигурност относно спиране в завой, занасяне в завой и затова дори без да се докосва педала на спирачката самите асистенти "чукват" леко за корекции на треакторията. Това води до по-бързо износване на задните накладки /почти със скоростта на предните/ , а заради удържането на голяма маса от корекция използваща едно колело само се наложи да им станат големи задните дискове /почти колкото предните/. При нашите коли естествено не е така и няма защо да имаме толкова големи задни апарати. Но проблема с меките предни пружини го потвърждавам и аз. Не знам дали са се "отпуснали" с времето но колата ми е много стегната в града и по завой , а при рязко спиране
-
На какви максимални нива Nm държи с-ковата кутия и дизеловата ? толкова ли е голяма разликата ?
-
фукльо айде да му чуеш гласчето тая седмица !
-
Харесай си оттук: 1. http://tuning-parts.bg/masleni-radiatori/ 2. http://tuningshopbg.com/47.html 3. http://www.nolimit.bg/category.php?id_category=76 и само маркучите си поръчай да ти ги направят / имам снимки как да изглеждат и откъде да минават за да няма драми . айде и аз в клуба на разпраните...... благодаря на ghostdog за алуминиевия адаптер дошъл тъкмо навреме
-
В тая тема няма хора които да не са ремапвали ! Питай дали да започнеш с нормален и какво да пипнеш за агресивен ремап ?! Всички пътища с този мотор вървят натам :-)