Jump to content

Kaskas

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 allroad

Персонална информация

  • Локация
    София

Kaskas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за бързия отговор! Ще видим сега като смени свещите как ще е. Иначе и майстора каза, че трябва да се свалят свещите и да се види дали работят. А за притрисането - то е само на студен двигател, като загрее спира.
  2. Здравейте, с мъжа ми имаме Audi allroad 2.5 tdi, 2003 г. AKE 180 к.с., автомат. Преди няколко месеца тя просто спря да пали. Сменихме акумулатор, не беше от него, разбира се мина ни през ум че може да е и от гнп, затова отложихме ремонта. До скоро беше на майстор - проблемът с паленето се оказа от изравнителната помпа на резервоара. Смени я, смени и всичко по спирачната система - накладки, дискове, маркучи и т.н. Всичко хубаво, взимаме я, движи се ок. Но след два дни стоене в гаража без палене, запали от първия път, малко трудно и започна да пуши гъст дим, мирише на неизгоряла нафта и започна да работи неравномерно и да тресе...Сега пак е при майстора, на диагностиката показа, че е изгоряла свещ, но възможно ли е да е от това? А и на прибиране от майстора след 500м каране светна ABS ESP и лампата за въздушното окачване, та затова пак му я върнахме...Иначе много си обичаме душето! А и да допълня - след първото прибиране от майстора ми направи впечатление, че перката работи много дълго след гасене на мотора, а колата дори не беше загряла до 90 градуса. Дали е възможно проблемите да имат нещо общо с температурен датчик?
×
×
  • Create New...