loshdancho

Members
  • Content Count

    6,537
  • Joined

  • Last visited

About loshdancho

  • Rank
    Душевен урод
  • Birthday 03/06/1975

Друго

  • Kaра
    джейка

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    При децата на царевицата
  • Interests
    тия три неща

Recent Profile Visitors

5,363 profile views
  1. здравей колега как мога да се свържа с теб

     

  2. Брат, гледам, че доста разбираш и имам нужда от съвет, става въпрос за душегуба и помпата, която има душа в душата VP44.. По какъв начин мога да се свържа с теб? 

  3. Здравей Данчо.Един колега от форума ми каза че бог на дизелите може ли да дадеш мнение за един проблем с моята колица .Ако може и телефон да се чуем.0887734634Георги съм аз.Имам клип но е голям не мога да ти го пусна тук

     

  4. Съгласен, може да са толкова, щото още не съм взел дискове. Там ще покаже. Нали слагам всичко от олроуд, там шенкела е за 321, обаче има две различни щанги. На еднта конуса е друг(по-голям), на другата е на различно място отвора за амортисьора, не е голяма разликата, ама си искам да стане като си трябва. На тия от урод си пише 4Z, на стандартното А6- 4B. Кофти само нямам планките за бронята на жилото на ръчната... Кво ше мисля, че не се продават отделно. А, тоя смотляк, дето ги е пратил, не знае къде са тия планки...за да ги прати.
  5. Предни 321мм фейс, задни 288 от s
  6. Умреш да чоплиш некой деева, което не те прави по-интилигентен, даже напротив.
  7. Има, кой да пише, един форумец с 2.5 е там и събира инфо яко, Той ги и намери... В него ми е надеждата.
  8. За радиослушател си мноо умен ве , е саа с тоя пост горе... ме караш да си режа вените Ли ве деева? Изпадна нещо,...ама малко не виждам как ще влезне гайката, защото мястото е малко и ще опре в разпределителния вал. И май единствения начин е да се махнат стоманените втулки в главата и да се ползват шайбите от комплекта на тяхно място. https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/arp-head-stud-kit-for-2-5-2-7-3-0-v6-cr-engines.html
  9. Ясно е, че работят на опън в границите на еластичност. Ако се се подмени с по-якостен болт трябва да се увеличи и момента на стягане, за да бъде натоварен болта в неговите граници на еластичност. Имам момента на стягане на старите оригинални и момента на стягане на правените болтове(ако не бяха с намалена на 50% главите може би щяха да удържат) Най-ми се ще да си намеря болтове със същия профил и клас на якост 12.9. тогава ше ги стегна по начина по-който трябваше да са стегнати правените... И квото сабя покаже, че почва да ми писва
  10. Няма такива болтове... Ток с висока честота...кой ще дири.
  11. Да. Пробвано е, а и няма да се държи във високи обороти постоянно все пак не е бензинова кола. Обаче с болтовете....греда, назад съм и с болтове, и гарнитури...деба и каръщината. Правените болтове не стават за БАУ, от намаляването на главите не оатава повърхност да носи момента на стягане и болта се размазва от вложката... Саа ще се правят други болтове, издирвам якостна стомана с шестостенен профил 17мм и ама на акъла ми идва само стомана 45,.... стругара ще ги прави, ама трябва ли да се закалява после. Давайте идеи и марки стомана подходящи за изработката на болтове 12х1.5 L160 степен на якост12.9 шестостенна глава 17мм
  12. мдааа много се и интересува...в сряда е пуснал темата в 1.30 през нощта и в сряда пак му е последното посещение...
  13. Мина ми тая идея през главата, има и кой да го направи,ама имам чувството, че изпълнението ще е на цената на нов, а може и повече.. Ще разпитам обаче.
  14. Специално за немски не съм го ползвал. на немски съществителните се пишат с главна буква, а Яз ги не знам... За румънски обаче ползвах за правописа...и пак ме ми се получи А нещо да каеш за елинския ми..... п.П. баси, заприличах на гайдата. Да не съм офф да турим турбинката за нагледно
  15. Нема се заяждаш ве ей... Das ist eine kleine maiene arbeit fur miche. Asta ie putin desfacem/desfakut pentru mieu Afto e mikro provlema gya mena Немам немска клавиатура...да ти турим и точка/и на челото.