Здравейте, колеги!
Отскоро имам А6 4f седан първо левия стоп /диоден/ спря да работи. Първо му пуснах нова маса към купето, но не беше от това. Оказаха се диоди, които са за смяна. Препоръчаха ми един човек в Бургас, пратих го там, той смени платките и всичко се оправи. След няколко дни се появи проблем и с десния стоп. Само, че тук вече някой беше пускал нова маса към основния сноп /не към купето, а просто да заобиколи буксата т.к. пина за масата е нагоряла/ . Стопа го свалих и си работи добре. Пуснахме му напрежение 14 волта и 30 мин, няма грешка-свети си. Затова с един приятел замерихме какво се случва на шината на която са сложени крушките. Като запаля колата всичко е ок, идва 12 волата ток, но след няколко минути като натисна спирачката или друг консуматор /аварийки/ напрежението към стопа пада на 3 волта и съответно диодите на стопа не работят /другите крушки си светят/. Вързахме и тук масата към купето, но няма разлика. Дне се загледах в пъпките които правят контакт с основата на стопа и гледам, че едната нещо шава, т.к. пластмасата около нея се е поочупила. дали не прави добър контакт...ама пък защо не светва грешката веднага, а след няколко минути след запалване, не знам. Да спомена също, че колата преди да я взема не беше карана половин година и акумулатора беше на нула. Заредих го и си карам с него. Дали не може да е от някакви настройки на комфорт модул за сетлините, ако въобще имам такова нещо /поне така четох из форума/?