Jump to content

teodor78

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А6 4F 3.0TDi Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

276 профилни разглеждания

teodor78's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги! Отскоро имам А6 4f седан първо левия стоп /диоден/ спря да работи. Първо му пуснах нова маса към купето, но не беше от това. Оказаха се диоди, които са за смяна. Препоръчаха ми един човек в Бургас, пратих го там, той смени платките и всичко се оправи. След няколко дни се появи проблем и с десния стоп. Само, че тук вече някой беше пускал нова маса към основния сноп /не към купето, а просто да заобиколи буксата т.к. пина за масата е нагоряла/ . Стопа го свалих и си работи добре. Пуснахме му напрежение 14 волта и 30 мин, няма грешка-свети си. Затова с един приятел замерихме какво се случва на шината на която са сложени крушките. Като запаля колата всичко е ок, идва 12 волата ток, но след няколко минути като натисна спирачката или друг консуматор /аварийки/ напрежението към стопа пада на 3 волта и съответно диодите на стопа не работят /другите крушки си светят/. Вързахме и тук масата към купето, но няма разлика. Дне се загледах в пъпките които правят контакт с основата на стопа и гледам, че едната нещо шава, т.к. пластмасата около нея се е поочупила. дали не прави добър контакт...ама пък защо не светва грешката веднага, а след няколко минути след запалване, не знам. Да спомена също, че колата преди да я взема не беше карана половин година и акумулатора беше на нула. Заредих го и си карам с него. Дали не може да е от някакви настройки на комфорт модул за сетлините, ако въобще имам такова нещо /поне така четох из форума/?
  2. Купувам капачка за джанта 18" като в приложения файл. тел. 0888 087 417 или на л.с. /моля темата да се изтрие т.к. я постнах 2 пъти-извинявам се за грешката/
  3. Ами идеята ,е че колкото по-малка е площта върху която стъпва колата толкова тежестта пада върху по-малка площ и има по-добро сцепление. По скоро питането ми е дали по-тясната гума някакъв начин не е зле за колата...
  4. Здравейте колеги! Съвсем пресен съм в клуба, като от няколко дни притежавам А6 С6 quattro Avant. И понеже колата е s-line спирачните ми апарати /а може и не само те/ се оказаха по-големи. Джаните 16-ки, които бях купил не стават за тази кола и сега се чудя дали да не си взема гуми за зимата /то се е видяло че ще се кара на 18-ки/, които да са малко по-тесни 225/45/18, вместо стандартния размер 245/40/18 с мисълта, че по тесните гуми са по удачни за зима? Разликата между двата размера в диаметъра е едва +0,7 см за по-тесните, което е приемливо.
×
×
  • Create New...