Jump to content

Silwerr

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Silwerr

  • Рожден ден 1 Януари

Друго

  • Kaра
    Audi S3 BAM

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

824 профилни разглеждания

Silwerr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Около 5к лв + труд излезна на 1.8T /BAM/. В цената има и ковани бутала, биели, разпробиване на блока, нови радиатори, масла на диференциал, скоростна кутия, съединител и съпътстващите дреболии, които е по-добре да се сменят докато двигателя е долу. Останалите неща са висок/среден клас части. Само ангренажната верига + обтегача е към 400-600лв.
  2. Silwerr

    Къси светлини лупа?

    По принцип по-хубаво от заводския ксенон и рециклирани фарове - няма. За да гори през 2 дни, най-вероятно има някакво късо, което става при вибрация и ***** майката на положението. 1. Провери си връзките, които са: 1.1 + и - от ключа за фаровете към баласта 1.2 от баласта към крушката 1.3 Виж колко надеждно влиза в крушката и дали връзката от баласта е здрава 2. Друг вариант е да си взимаш 35W крушка, а баласта да е за 55W крушка. При LED технологията е много важно да се спазят някои основни характеристики на монтаж. 1. Самите диоди да светят там, където оригиналната крушка свети. Сиреч, диодчетата да се намират на еднакво разстояние от основата, както халогенната/ксеноновата крушка, 2. Диодите да светят в "правилната" посока. Сиреч, ако крушката ти свети на 180градуса нагоре и надолу, строго препоръчително е да се завъртиш и леда така. 3. Не вярвай на неща от сорта на 15000lm LED или 150W мощност, ако ще си купуваш LED крушки. Ако си от София, бих могъл да погледна за какво става въпрос. Поздрави
  3. Привет, Звъннах на газаджийте и казаха, че най-вероятно ще си изгуби настройките и ще започне да работи недобре на газ, а в момента просто нямам времето да отида и да я настроят, когато махна бушона. Кофтито е, че ГИ няма OBD връзка с ECU на колата, което означава, че пак се връщам отначало. Ще пробвам с премахването на захр. на ECU на ГИ и ще пиша да кажа в най скоро време.
  4. Здравейте, От край време не мога да влезна в компютъра на колата, за да видя какво се случва. Колата е S3 8L 2002 BAM. Пробвах с 3 различни диагностики и резултата е 1 и същ - "No response from controller." на който и да е модул. Какво съм направил досега: 1. Следвайки ръководството в сайта на Ross-Tech относно aftermarket radio - проверих напрежението между 4-7пин на OBD буксата с 1K ohm резистор имам 0.8V. 2. Проверих DLC бушона и е окей. 3. Понеже имам афтърмаркет радио съм махнал пина, който отговаря за K-Line на OEM радиото (Concert II). 4. Откачих всеки бушон на всеки наличен модул в колата, пак пробвах и нямаше резултат. 5. Имам 13.7V напрежение в колата. 6. Колата се движи изправно и безпроблемно, което ме навежда до мисълта, че е само K-Line комуникацията. 7. Когато влезна с VCDS и пробвам да направя тест на връзката ми изписва: 7.1. K1: OK 7.2. K2: Short to ground (Нямам K2 кабел, който влиза в OBD буксата, така, че предполагам, че е нормално.) 7.3. Status: Questionable 7.4. Interface: Found Бележка към 7.2. - Когато съм правил тестове преди време K2 също беше ОК и за мен е необяснимо. 8. Пробвах да сложа OEM радиото и отново нямах успех. 9. Колата има ГИ, като не съм пробвал да изключа компютъра на ГИ и да пробвам отново, тъй като, ако си изгуби настройката после няма да има възможност да се настрои колата. (Според мен) 10. 3те-различни диагностики съм ги пробвал на друга кола и работят. Отворен съм за предложения и номера на хора, които биха се опитали да оправят тази каша. В град София съм, но не е проблем и да се разходя, ако някой е убеден, че ще го оправи.
  5. Ще рече, че не съм се изразил правилно. Гумите ще бъдат подменени с други при продажбата.
  6. Здравейте, Реших да се разделя с колата си и по възможност да ощастливя някой друг. Колата се кара всеки ден, така че е пробега варира. На 28.12.2018г. е на ~210 000км. Линкче към cars.bg: https://www.cars.bg/offer/c2929981 Линкче към mobile.bg: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11546366616892633&slink=9cambu Линкче към снимки: https://imgur.com/a/9OriVBA Взех колата 09.2017г. на около 181 000км с пълната и сервизна история от 2.01.2003г., която ще предоставя. Всичко друго може да се проследи на долупосоченият сайт: www. carspending. com/bg/profile/Silwerr *ГО, ГТП до 09.2019г. *Винетен стикер до 12.2019г. *Платен данък за 2018г. *Гаранция на новата халдекс помпа до 08.2019г. *Монтирана афтърмаркет туба(hertz 10" ) заедно с усилвател(audison sr2) и плейър(pioneer mvh-190ui, в гаранция до 08.2019г.). *Фабричният плейър е Concert II в много добро състояние. *Газов инжекцион Landi Renzo 44л(активни около 34-37л.). с изпарител и аванс до към 300к.с. с гаранция до 09. 2019г. на мястото на резервната гума. *Колата НЕ се продава с гумите. *Бартери не ме интересуват. Неща за ровене по колата: *Ламбда сензор след катализатора за смяна. *Сензор ниво на масло (на дъното на картера) за смяна. *N249 за смяна. *Фул-фил дисплея е започнал да избледнява. *Фаровете са пожълтели и са за полиране. *Предна средна решетка има счупени палчета за захващане. *Корите под мотора са закупени, но не са сложени. *Има забележки по боята, които се виждат на снимките. *Плата на кората на двете врати е започнал да се разлепя. Цена с музиката: 9.000лв Цена без музиката: 8500лв Ценичката ще е друга веднага щом ми се отвори възможност да сменя сензорите и полирам фаровете. Възможност за коментар.
  7. Здравейте, имам нужда от малко помощ. След дълго премисляне дали да слагам кулер или не, жаждата за 1 идея повече "кончета" надделя над мен. Взех си кулер ( 550x230x65мм), но все още се двуумя какви колена и колко на брой ще ми трябват. Идеята ми е да не махам светлините за мъгла, намиращите в 2та долни краища на колата. Ще се радвам, ако някой е правил този сетъп и би споделил мнение и опит, както и нужните аксесоари, за да свържа всичко. Засега съм замислил да взема: 1. Редуциращи силиконови колена 45градуса - 2.5">2.25"/ 63-57мм - 2бр. 2. Силиконови колена 90градуса - 2.25" / 57мм - 2бр. 3. Алуминиеви колена 90градуса - 2.25" / 57мм - 2бр. Ще съм благодарен, ако ме допълните и дадете малко пояснения, защото съм новак в тази сфера. Мерси предварително П.с. Прилагам примерна снимка на това как искам да се получи.
  8. Silwerr

    Проблем с haldex

    0888941461 - Пламен ( paco )
  9. Silwerr

    Обслужване на Халдекс?

    Ключа може да се наеме в повечето магазини, които го продават. Това, което е представено е за 2-ра генерация Халдекс - A3 8P, Golf V и тн.
  10. Silwerr

    Проблем с quattro

    Бушона е здрав както и масата към купето.
  11. Silwerr

    Проблем с quattro

    Може ли да ми дадеш телефон?
  12. Silwerr

    Проблем с quattro

    Добър ден, Пиша за неизвестен за мен проблем и се надявам за решение. Колата (s3 BAM) изгуби 4x4 от нищото. Проверих с ваг ком самият модул и всичко е наред - има връзка с контролера, помпата има напрежение и работи (HI), има масло, не се чува виене, нито има странно поведение на пътя ( да се включи от самосебе си и т.н.). Днес проверих температурата на маслото и ми направи впечатление, че беше 44 (като трябва да е в диапазона 20-40). Отворен съм за идеи, поздрави.
  13. Здравейте, Продавам 2броя ксенонови крушки в кутия. Вид крушка: D2S Производител: Osram Серия: Xenarc Night breaker unlimited Напрежение: 85V Номинална мощност: 35W Температура: 4350K Тип фасунга: P32d-2 Цена: 175лв Тел: 0887055171, Георги П.с. Снимката е примерна свалена от интернет. При желание, ще снимам и ще пратя реални снимки.
  14. За жалост, моят разход (BAM -225hp) е около 1.2-1.3 л за почти 3000км, не съм засякъл син дим + колата си работи нормално.. карам с Castrol 5W-40 Magnatec. Ще съм благодарен, ако ме упътите към някой кадърен човек с възможности за проверка на компресията.
  15. Здравейте колеги, 1. Любопитен съм, колко ви е разхода на масло за 10 000км при мотора 1.8T (150, 180, 209, 225 к.с. ) ? 2. С какво масло карате автомобила си? Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...